[XOne] The Witcher 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 23 sep 2009.

  1. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    En je krijgt echt in een heel klein aantal scenes in het begin een korte samenvatting. Dus je kan beter even dat filmpje hier boven kijken.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Of zorg gewoon dat je eens een fatsoenlijke pc hebt en ga deel 1 spelen. :cool:
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Je hoeft niet eens een fatsoenlijke videokaart te hebben, mijn pc met een videokaart uit 2004 draaide hem nog fatsoenlijk :+
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik he deel 1 op min laptop gespeeld in full HD. Denk zo'n drie jaar geleden....
    Wel nooit uitgespeeld, kon me op een gegeven moment niet meer boeien, ook omdat ik gamen op de console nu fijner vind...
     
  6. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    ligt ie nu al echt overal in de winkel?? anders rij ik na me werk ff langs het winkelcentrum :9
     
  7. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Als het goed is ligt ie sowieso bij de Free Record Shop en bij de Media Markt. Voor de rest ook bij Foregames. Voor de rest weet ik het niet, maar misschien online nog ergens?
     
  8. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    haha jaa dat is het hem juist, heb het geld contant en er is geen FRS en MM bij ons in de buurt haha. Naja we hebben in het winkelcentrum een bart smit en Dixons dus kans ik denk ik wel groot dat ze hem hebbe. :9
     
  9. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Bart Smit verwacht ik nog niet. Of ze moeten levering krijgen op maandag. Denk dat hetzelfde geldt voor Dixons, maar ik dacht dat die 'm al wel verkochten.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Backstory deel 1 staat ook nog in de OP, mocht iemand nog zoeken.
     
  11. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Bart smit net gebeld ze hebben hem klaarliggen voor me 8)
     
  12. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    kaN IEMAND miss al wat meer vertellen over hoe de quests gaan?
    moet je veel zoeken of heb je een cursurop je map? hoe zit het met sidequests?
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Youtube?


    Mijn exemplaar (besteld bij Yourgamezone) is vandaag verzonden.\o/
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Awesome video zeg, echt mooi gemaakt. Maar hadde ze in eerste instantie niet gezegd dat dit verwerkt zou zitten in The Witcher 2 op 360?

    Ik heb deel 1 dus ook op pc, en mijn laptop kan hem redelijk draaien, maar het komt er gewoonweg niet van. Ik ben echt gewoon geen pc gamer meer, consoles all the way. It is what it is, wel handig om die video te hebben.
     
  15. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb nu wat meer gespeeld, dus kan je nu wat meer vertellen. Je kan op verschillende manieren quests krijgen. Natuurlijk door met mensen te praten en te zoeken naar quests, maar ook via een Bounty Board. Deze BB geeft je contracts en andere quests die je kan voltooien. In je menu kan je dan lezen bij je Journal wat er gevraagd van je wordt. Soms komt er een cursor te staan als je een vaste locatie hebt waar je heen moet. Maar bijvoorbeeld een contract werkt anders.

    Ik had bijvoorbeeld een Nekker Contract in het begin. In de quest stond dat ik meer informatie moest opdoen over de Nekkers (dit zijn een bepaalde soort monsters). Geen idee hoe ik achter die informatie zou komen. Eerst dacht ik misschien aan een bibliotheek of iets waar ik mij kon inlezen over de Nekkers. Later kwam ik er achter dat ik door middel van het slachten van Nekkers de informatie bij elkaar verzamelde. Als je genoeg van die beesten hebt verslagen (staat geen aantal aangegeven, maar op een gegeven moment wordt het wel vermeldt) dan krijg je een vervolg op de quest die je dan weer moet voltooien. Zo blijf je dus bezig.

    Maar zoals ik al zei, je hebt ook quests die gewoon werken via een tracker en waarbij je direct naar de locatie moet gaan. Maar vaak wordt er wel een beetje zoekwerk van je verwacht. Dus je staat er redelijk alleen voor en de game eist wel wat nadenkwerk van je. Misschien denk ik soms te lastig na. Maar het is wel een vette manier van quests oplossen.

    En mocht je er echt niet uitkomen wat je nou moet doen met de quest: je krijgt bij de Enhanced Edition een Quest Handbook. In dit boekje staat alle informatie over de quests (weet niet of het ze allemaal zijn, maar wel een groot aantal in ieder geval) en hoe je deze moet oplossen.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Er zijn inderdaad ook boeken over monsters te koop op bepaalde plekken. ;)
     
  17. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Damn ik moet nog met de game beginnen..volgende week ook Prototype 2. Ik ga er in ieder geval niet door heen rushen.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    tegenover smid in flotsam zit een boekwinkeltje. Daar kun je je inlezen (en je haar laten knippen :+)
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Van boeken lezen leer je veel in deze game. O-)
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Absoluut, en het is volgens mij ook de bedoeling dat je de quests rustig aanpakt en je nadenkt voor je ergens induikt.

    Dus als je weet dat je tegen een bepaald type monster gaat vechten dan lees je je eerst even in, daardoor weet je welke tactiek handig is, dan ga je wat passende potions of traps maken en dan ga je er op af.

    Tuurlijk kun je hem ook op easy zetten en je overal doorheen hakken maar dat is volgens mij niet hoe de makers het bedoeld hebben
     

Deel Deze Pagina