Dus of een hoer: Voor de helft van het geld voor een Mac heb je een PC waar je 10 keer zoveel mee kan
Heb inderdaad nog nooit een blauw scherm gehad op mijn Mac. Overweeg serieus weer terug te gaan naar Windows. Nee.
Volgend weekend trouwens openbeta voor de twijfelaars. Ik ga iig niet meer spelen tot de release, heeft weinig zin als je chars toch gedelete worden. Ik ook niet op deze PC.. Maar goed heb dus echt geen zin in een PC vs Apple discussie, had het nooit moeten posten.
Tja dat de vrouwen in dit spel er zo uitzien /kleding hebben zal wel te maken hebben doordat het door Koreanen gemaakt is, in Aion kon je ook characters maken met belachelijk grote borsten.
Las ook dat er guild housing is en je hele steden kunt overnemen als guild en deel van de inkomsten daar krijgt en belastingen kunt vragen etc etc Niet normaal deze games, snap ook echt niet waarom gasten wachten op GW2 die nog wel een maandje of 4-5 weg is
Ik ga zowel Tera als GW2 spelen, beide zijn niet zo'n grote timesink als WoW dus kan ik ze prima combineren. En daarbij komt dat GW2 de komende tijd toch nog niet gereleased wordt, ik denk in het najaar, vlak voordat de expansion voor WoW uitkomt.
mm ik dacht dat ik de open beta mee kon doen, maar blijkbaar moet je het spel al gepre-orderd hebben? of ik ben weer fucking scheel Ja dus, download hem nu ben benieuwd op 20 april mmmmm duurt maar tot 23 april, laat ik nou net een keer wat te doen hebben het weekend
Vooral wat betreft de releasedate van GW2 is dr0kz inderdaad uiterst goed op de hoogte! Shit zeg, stelletje azijnpissers.
Niemand weet nog wat de releasedatum is, kan over 2 maanden zijn, kan ook over 6 maanden zijn, boeiend.
Voor diegene die Beta hebben gespeeld: Improved Early Play We've fine-tuned your first sessions in TERA to deliver maximum action and get your journey off to a rapid start. Tired of games that start you in an out-of-the-way village where the chieftain wants you to collect coconuts in the jungle? TERA's new playable prologue starts you right in the middle of the action: a beachhead under assault by demonic forces. It's not just a cutscene—you'll be fighting big-ass monsters within minutes, learning the controls as you go. The thrills don't stop when you leave the prologue behind. We've adjusted the storyline quests throughout the first 20 levels to challenge you as they reveal more of TERA's deep lore. The boss monsters in particular got upgrades they can't wait to test out...on you! Feature at a Glance Playable Prologue: You become part of a beach landing gone awry. Can you save your allies and prevent a military disaster? Badder Bosses: New tactics and deadlier attacks from early-level foes. You'll earn those levels. Quest Variety: Dozens of new quests that take TERA far beyond repetitive "hunt," "gather," and "deliver" tasks, and reveal the world's rich history and cultures. Is dus geen 1 op 1 copy van de Koreaanse versie \o/
Wow Had eigenlijk geen problemen met de prologue op de beta maar dit klinkt toch wel ff een stuk beter. Heb opzich niks tegen die -verzamel 20 gebleekte gorilla anussen- quests als er maar genoeg afwisseling tussen zit. Houd het iig wel leuk, heb de eerste 4-6 levels met elke classe gedaan op de beta dus heb dat eigenlijk wel helemaal gezien
TERA klinkt best wel tof. Jammer dat het een subscription heeft, ik kan dat voor mezelf momenteel niet echt verantwoorden door gebrek aan tijd. Helaas, political system klinkt erg tof alsmede het skill-based vechten. Het is echter nog maar de vraag in hoeverre de quests interessant zijn. Ik kan me herinneren dat er een vergelijkbare uitspraak werd gedaan over de questdiversiteit van Aion, en dat viel me ook vies tegen. Wat is trouwens het verschil tussen de Warrior en de Slayer? Ik vind ze maar veel op elkaar lijken behalve dan misschien dat de een two-handed sword gebruikt en de ander niet..