[XOne] The Witcher 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 23 sep 2009.

1. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Oh goeie tip ^^ Wilde altijd al een nieuw kapsel hebben met Geralt, ofcourse. :+

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Amazon heeft em ook al verstuurd. Woensdag binnen! Nice!

3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hier ook verstuurd!
    Ik keek net meteen even op track&trace en daar staat de bezorgdatum zelfs op morgen :eek:

4. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn exemplaar van de Dark Edition is verzonden! En raad eens wie er morgen niet thuis is natuurlijk! :+

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hier ook. Maar mijn ervaring is dat het altijd twee dagen duurt. Bovendien loopt Post NL enorm te kloten de laatste tijd, dus we mogen al blij zijn dat we het krijgen .... 8)

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Meer positieve reviews:

Hoe zijn de ervaringen inmiddels bij degenen die het spel al een tijdje hebben gespeeld?

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Begonnen met deel 1. Vind het toch lame om een recap van de gebeurtenissen te moeten zien in plaats van het zelf spelen. Vermaak me er tot nog toe opperbest mee. Als ik klaar ben met deel 1 zal Assasins of Kings ook wel weer een stukje goedkoper zijn en kan ik mooi in één ruk door met deel 2.

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Past de Enhanced edition door de brievenbus??

9. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Dat denk ik wel! Er zit een Quest Guide bij die is niet heel dik en dan nog een landkaart erbij die ook niet heel groot is. die 2 samen met de game in een hoes gewikkeld maakt het nog minder dan 1 cm dikker.

@Zifnap; erg tof, ik heb PC versie ook gespeeld (Niet heel veel omdat ik in de ban was van Skyrim) maar naar mijn mening speelt dit lekkerder (combat gaat beter met controller dan met een muis vind ik), eerst dacht ik wel hoe gaan ze dat doen? Met grote irritante menu's? Maar ze hebben het heel simpel gehouden en het is erg goed speelbaar. Het is alweer een tijd terug dat ik hem heb gespeeld dus beleef alles weer opnieuw en dat vind ik helemaal niet erg. Ik vind de side quests echt heel erg goed uitgewerkt bij Skyrim was het soms, Kill die dude en pak dat item. Maar met tW2 voelt het allemaal meer aan als echt iets toevoegend aan het verhaal.

Ps. Weet iemand of je je haar ook kort kan laten knippen? Ben bij de barber geweest maar kan alleen kiezen uit : Ponytail, elvenhair of breads :9

Laatst bewerkt: 17 apr 2012
  10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Klinkt allemaal heel goed. Ik ga deze titel eerst oppakken, voordat ik met Skyrim begin. Heb sowieso tW2 al een stukje gespeeld vorig jaar vlak na release en dat beviel me toen ook al erg goed. Had al zo'n vermoeden dat Projekt Red een Enhanced Edition ging releasen, omdat ze dat ook hebben gedaan met het eerste deel.

Maar eerst nog even een paar titels uitspelen. :)

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zag de game vandaag bij de MM liggen, coole verpakking zeg, lekker dik pakketje is het eigenlijk doordat ze zo'n boekje erbij gedaan hebben. Ik zal mijn impressies hier nog niet neerzetten deze week, want ik heb de game nog niet. De game verdient op een mooie televisie gespeeld te worden, niet op een 18 inch van HP, no fucking way imo!

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Haha, nog geen 5 minuten nadat ik mijn vraag plaatste kwam de postbode het door de brievenbus schuiven.:9

Dus ja, het past!

Zaterdag besteld, maandag verzonden, dinsdag binnen---> Yourgamezone: :thumbs:

Net geinstalleerd, dus zodra de kleine op bed ligt ga ik aan de game beginnen.....\o/

13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoelang is de game eigenlijk ongeveer?

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ga je bij deze game ook al elk detail vragen? No offense, maar geniet je nog wel van je games met al die vragen? 8)

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Twee uur, niet kopen.

Binnen, tof pakketje. Kreeg er nog een Gerald avatar code bij van Bol, leuk ofzo. Maar geen zin, straks voetbal. :+

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wij zijn een bron van inspiratie voor casper. ;)

Schatting: dertig tot veertig uur, maar het tweede hoofdstuk is 100% herspeelbaar.

17. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Erg gaaf spel!
    Nu in chapter 1 aangekomen,heerlijk dat volwassen toontje,en het zelf zoeken en onderzoeken naar qeusts.

Jammer alleen dat ik het Alchemy,potions,rune,smithing en alles nog wat onduidelijk vind en niet helemaal snap.

Maar dat komt vanzelf wel.
    :)

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    @ Smok3y: Ga jij eens snel ME3 spelen :b:

Zoals verwacht vandaag geen pakketje, maar morgen ben ik de man !
    Net Amalur DLC uitgespeeld dus ben er helemaal klaar voor!

Kan iemand bevestigen dat je maar 12 saves mag maken ?

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Kan ik niet bevestigen want ik roteer steeds dezelfde 5 a 10 saves.

Maar kan je wel aanraden VAAK te saven. De autosave laat je rustig een half uurtje spelen zonder te saven :+ En dat kan wel eens irritant zijn

20. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    Ik zit aan mijn maximum qua saves en 12 klopt wel geloof ik. De autosave is inderdaad nogal wispelturig, dus het is inderdaad slim om zo nu en dan bij het betreden van een gebied even op te slaan.

Deel Deze Pagina