Ik voorzie dat de Nevous Twitch-achievement een enorme bitch word. Wel ben ik blij dat ik geen Marathon II zie staan!
Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn of niet. Trials HD had echt de perfecte achievements voor mij. Heel uitdagend, maar geen moment gevoeld alsof het echt onmogelijk was. Met Marathon en die Donkey Bike dinges als hoogtepunten. Ik wil zelf nog niet kijken wat er voor achievements precies zijn, maar ik hoop dat er iig geen zijn voor die editor of MP. Heb het liefste dat ze allemaal op de normale SP modus zijn gefocust.
Dikke vette 9 van Eurogamer http://www.eurogamer.net/articles/2012-04-17-trials-evolution-review ik heb nog teveel te spelen, o.a Fez, Witcher, MEII en moet natuurlijk wel mn battlefield server af en toe gebruiken maar toch begin ik nu alweer te twijfelen
Ik heb wel gekeken en moet je helaas teleurstellen dulle. Mja goed dat zijn wel gemakkelijke chievo's denk ik zo.
Zo haal ik het liefste al m'n achievements binnen, gebaseerd op de SP modus. Ook Trails is hier helaas vanaf gestapt, maar zoals Madmonkey al zegt 't zijn geen moeilijke chievo's in vergelijking met een Marathon of de Donky Bike achievement.
@KiR op het filmpje wat Dulle op de vorige pagina poste 0:55 zie je heeeel klein stukje van dat shooter filmpje.. al had ik toen een langere maar die kan ik niet meer vinden. maar mensen hoelaat gaat ie ongeveer online komen uurtje of 11 wat op vorige pagina door 1 iemand werd gezegd?
@Exionche Tussen 11 en 12. Ligt eraan of Microsoft er zin in heeft om de knop al vroeg om te gooien. 12 uur sowieso. Hm, balen. Ik was eigenlijk helemaal niet van plan om de MP en editor aan te raken. (wel natuurlijk wat user created levels proberen, maar niet meer dan dat)
Voor 12en morgen dus alles in huis gedaan hebben . Gelijk kopen als hij er is en tot savonds niets anders doen dan haren uittrekken als ik weer een of andere piep jump niet haal