Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Die app is nutteloos, maar vooral leuk om te laten zien aan vrienden.

En daar gaat het ook om natuurlijk. :9 Kinect Star Wars meer naamsbekendheid geven.

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Wij krijgen allemaal een upgrade naar Windows Phone 8!!!!

[yt]xu7K23EDyFs[/yt]

Daarnaast de top 5 van Amazon (dus niet de minste ;) ) bestaat enkel en alleen uit Windows Phone 7 toestellen vandaag, zou het dan toch nog goed komen met de verkopen? Geen Droids of iPhones in de top 5 voor vandaag!

KLIK

Laatst bewerkt: 18 apr 2012
  3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Zo de Lumia 800 is besteld, hopelijk heb ik hem snel binnen! Kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan:)

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Zag het ook jah, bizar dat het al zo populair is 8)

Ze hebben nog wel een lange weg te gaan denk ik, veel mensen blijven een soort van haat tegen MS hebben. Moet toegeven dat ik zeker geen fan ben van MS, integendeel zelfs, maar de OS is wel gewoon verschikkelijk goed.

Hier nog een intressante read op Macworld: Microsoft: pispaaltje in de media.

En er is trouwens een nieuwe Tower Defense uitgekomen: [yt]bh8LuuHZz4Y[/yt]
    Geniale game _O_ mooi stijltje ook.

[​IMG] <- Download

5. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Klopt heb het ook gelezen, alleen de bron die het tegendeel beweerd is The Verge. En als er een site is die anti Microsoft is dan is het wel The Verge, we zullen afwachten ik zou graag een antwoord van Microsoft willen weten gewoon 'ja of nee', maar dat zal nog wel even duren denk ik want zoals ze op WPCentral ook al dit zeiden...

Zou het heel goed kunnen dat ze niks maar dan ook echt niks meer los laten totdat het bijna uitkomt, want dat is veel logischer zo kan Apple of Google niks meer 'afkijken/overnemen'.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Oja. Want Apple kijkt ook echt af bij Windows Phone. }:]

:+

8. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Start the fanboywars!
    Maar wat doe jij in dit topic, een beetje afkijken zeker?:eek:

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Kun je eigenlijk apps en games kopen met MS points? Want ik heb geen CC en ben niet van plan er 1 te nemen alleen voor wat games en apps.

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nee... En beter neen je wel een CC. Zó handig.

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja dat snap ik ook niet, waarom moet MS dit weer zo omslachtig doen? :mad: Ik wil gewoon met MS points betalen, niet met een CC.

Gelukkig is meer en deel van de apps gratis dus ja...

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Jup... ik verwacht trouwens dat MS Points helemaal verdwijnen.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ms points gaan inderdaad verdwijnen

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    En blijft dan alleen CC over? Lijkt mij niet aangezien een CC hier in de EU helemaal niet populair is, en ik denk ook niet dat dat gaat werken. Mensen zijn huiverig over het gebruik van een CC, en ik geef ze geen ongelijk.

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    En PayPal gok ik. En misschien wel iDeal.

Want de Microsoft Accounts komen er aan (zie Windows 8 etc.) en ik vermoed dat er wel een soort hub komt voor al je uitgaven. W8, WP8, Xbox Live. Dat je daar met iDeal, CC, PayPal geld naar kan overschrijven.

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Paypal is ook al zo'n ellende (geld storten, dagen wachten, onveilig etc), beter zorgen ze dan inderdaad voor iDeal. Maar dat denk ik niet aangezien dat iets is wat alleen in Nederland gebruikt word.

Persoonlijk hadden ze die MS points gewoon moeten houden, en laten gebruiken op alle systemen. Maar logisch nadenken is niet besteed aan MS blijkbaar als het gaat om betaalmiddelen.

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Waarom zouden ze iDeal niet invoeren? Het is maar een kleine moeite om dat toe te voegen op bijvoorbeeld Xbox.com . Ik denk dat de Nederlandse Xboxafdeling dat best voor elkaar kan krijgen.

Tenzij het beleid van Xbox globaal dat tegenstaat, maar dat betwijfel ik.

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Omdat het teveel werk is, moeten ze voor elk land weer apart uit gaan zoeken hoe het beste betaald kan worden per land.

Kijk naar sites als Amazon, eBay waarom kan je daar niet betalen met iDeal?

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Geen idee, misschien hebben die geen Nederlandse afdeling? Xbox.com heeft dat namelijk wel, en dan is het hélemaal niet veel werk. Dan moeten ze ook niet voor elk land dat uitzoeken, dan moeten de mensen van de Nederlandse afdeling het alleen voor hun eigen land uitzoeken. 8)

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe naja we zien het wel, hoop wel op verandering (in de goede zin dan, niet in de slechte ik bedoel CC daarmee) want dat de MS points gaan verdwijnen is zeker, maar ik hoop dat MS ook af gaat zien van het gebruik van CC mensen willen het niet buiten de VS om dat is al gebleken. iDeal daarentegen zou voor ons Nederlanders het beste betaalmiddel online zijn, althans als ik naar mij zelf kijk ik maak altijd gebruik van iDeal als ik iets online bestel. Maar als ik dan daarvoor een CC nodig heb, nee laat dan maar zitten en ben vast niet de enige.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina