[XOne] Assassin's Creed: Revelations

Discussie in 'Games' gestart door Victor., 2 mei 2011.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Uitgespeeld. Toch wel weer een leuke game, al blijf ik een haat/liefde verhouding hebben met de controls. Wel jammer dat een grote chunk multiplayer is imho.

    Net begonnen aan de Desmons sequences en tering wat zijn die beroerd, gaat echt nergens over. En het ergste is nog wel dat ik last krijg van motion sickness. Heb de eerste 2 sequences gedaan, maar moets echt stoppen. Anders zou het niet goed gaan...

    Overigens ook een achievement glitch: Toen ik een bepaalde achievement haalde, stond het beeld kort ff stil, maar ipv de popup gebeurde er verder niets. Toen ik kijk bij mijn gamerscore stond deze helemaal op NUL !!. Ik moest echt uitloggen van XBL en weer inloggen op XBL en gelukkig mijn GS weer normaal. Maar hoe vaak ik het ook herhaal, die achievement popt niet ...
     
  2. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Welke achievement is dat dan?
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Lightning strikes, 5 guard met hidden b lade in 5 seconden ...

    EDIT:
    Desmond sequences ook afgerond. Wat een bagger!
    De tijd die ze voor de mp en de desmondsquences hebben gebruikt hadden in de SP gemoeten, echt zonde.
    93% sync maar liefst, maar ga die paar missies niet over doen voor de 100% sync, dat geloof ik wel.

    Ik vind de toevoegingen van de bombs wel leuk moet ik zeggen!
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2012
  4. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat iemand mij het einde van het spel kan uitleggen:

    Het verhaal eindigt dat je als Altaïr op hoge leeftijd de appel verstopt in de bibliotheek, wat eigenlijk simpelweg een kluis was. Altaïr neemt plaats in de bibliotheek en sterft daar. Ezio heeft alle sleutels tot de bibliotheek bemachtigd en ziet dan dat er helemaal geen boeken in staan. Wel gaat hij naar de 'kluis' van de appel, maar besluit hem daar te laten. Dan krijg je een scène dat hij weet dat Desmond er is en een gebeuren met goden die de informatie moesten verzamelen en beschermen?? En het eindigt dan met Desmond die wakker wordt en opeens de appel naast zich heeft staan en zegt: 'Ik weet wat we moeten doen'. Dat laatste behoeft toch wat uitleg:+

    Alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2012
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Vraagje. Ik heb deze game vandaag binnen gekregen en ondanks dat ik Brotherhood pas vorige week heb uitgespeeld, is me toch een en ander niet duidelijk. Waarom is Ezio opeens zo ontzettend veel ouder? Waarom is ie precies daarheen gegaan waar ie nu is (Masyaf ofzo? Uit deel 1 toch?)? En was er niet ook zoiets als een short-movie van Assassin's Creed?
     
  6. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit beantwoordt je vraag denk ik:

    In 1511 reist Ezio Auditore naar Masyaf, op zoek naar de geheime bibliotheek van Altair, die een bibliotheek verborgen zou hebben. Eenmaal aangekomen ontdekt hij dat de Tempeliers het vroegere hoofdkwartier van de sluipmoordenaars hebben ingenomen, en dat ze eveneens op zoek zijn naar de bibliotheek. Tja, hij is inderdaad veel ouder geworden, omdat er simpelweg wat tijd is verstreken. De meeste mensen worden dan ouder:+
     
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Haha thanks ;)
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Movie pas kijken nadat je hem hebt uitgespeeld btw.
     
  9. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie het over die speelfilm die op Youtube staat of is er nog een andere:confused:
     
  10. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt eentje die Ezio's verhaal inleidt, die kwam rond de release van ACII uit, die heet Assassin's Creed Lineage die kan je gewoon kijken. Dat is een film met echte mensen.

    Dan heb je nog Assassin's Creed Embers, een geanimeerde film die bij de Special Editions van Assassin's Creed Revelations zit, die je kan zien als een outro tot de Ezio-serie. Die moet je dus pas kijken nadat je de storyline van Revelations hebt gefinished!

    Hoop dat het zo duidelijk is :)
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ah kijk. Ik wist dat ik ergens gelezen had dat er ook nog een filmpje was mbt Revelations! Die Lineage film had ik idd al gezien voor ik aan AC II begon. Zal dan eerst Revelations uitspelen en dan Embers kijken. Neem aan dat die gewoon op YouTube te vinden is?
     
  12. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat Embers niet op youtube staat? Volgens mij alleen maar trailers.
     
  13. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is embers te zien op dailymotion klik
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2012
  14. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt:+
     
  15. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Vraagje: bij de Den Defense heb ik nooit de beschikking over het kanon. Mijn 'wiel' met opties is maar voor de helft gevuld. Er schijnen ook nog andere units te moeten komen die ik ook niet heb, zoals de assassin die rookgordijnen gooit.

    Weet iemand hoe je meer units tot je beschikking krijgt?
     
  16. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij speel je dit vanzelf vrij, aangezien je zegt dat het vakje niet is gevuld. Hieronder wat aanvullende informatie over den defense:

    http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Den_Defense
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb gelezen dat de ACR achievements voor de MP vrij simpel zijn. Dus ondanks dat ik het in Brotherhood niks vond ga ik het nog maar eens proberen; mocht ik het alsnog niks vinden heb ik tenminste nog wat achievements gekregen. :+

    Maar het eerste potje irriteer ik me weer kapot aan de game. Wat is hier leuk aan? Hoe weet men zo snel te herkennen dat ik hun target ben? Hoe is het eerlijk dat als ik naar een vrouw op zoek moet zijn, ze zich kan vermommen als man? Waarom zijn de controls zo kut tov de SP? (veeel te gevoelig)
    Beetje silent zitten doen heeft dus geen nut, want voor je het weet ben je tig keer omgelegd zonder dat je zelf tijd krijgt om maar in de buurt te komen van je target. (vooral fijn bij FFA, waar je die radar niet eens hebt wat aangeeft waar je target is)

    Meh, ik probeer het nog een paar potjes, maar ik heb er niet veel vertrouwen in. Iemand misschien nog wat tips om het leuker te maken?

    edit: En de timing om op (B) te drukken is veel te kort :mad: Ik ben al dood voor ik tijd krijg op die knop te drukken.

    edit2: Waat, net stunned iemand me die niet eens leek op mijn target. 8) In het plaatje had ze geen piratenmuts op.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2012
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    AC serie is gewoon een SP game. MP negeren, heb ik ook gedaan :)
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar het verbaast me dat er zo veel mensen toch positief over zijn. Even proberen dus. (ik moet zeggen, als je eerste wordt is het wel direct iets leuker :+)
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    AC MP is kut, klaar. :+
     

Deel Deze Pagina