zie dat je vraag nog niet beantwoord is: xbox360livekaarten.nl of livecodes.nl of livekaarten.nl om er een paar te noemen.
Waarom staat er bij jou locatie: Iceland? maar ik heb je toegevoegd net als Dulle Andere mensen voeg mij ook maar toe hoor
Voor de mensen die nog een paar uur moeten wachten: om het wachten wat gemakkelijker (moeilijker) te maken heb ik wat gameplay opgenomen. Paar van de eerste tracks, wat skill games en wat MP (die ik nu wel alweer heb gezien)
zie nog niks op je YTkanaal staan pff downloaden duurt ook wel weer fucking lang bij mij (xbox staat heel ver van router dus internet is hier sloom) nu pas op 35% -_-
9 gespeeld.. 9goud . Stond net met een track op de 17e plaats op de ranking haha. Niet zo moeilijk aangezien bijna nog niemand speelt. Trouwens zeer toffe variatie in levels etc! Zeer goed gedaan
Idd, ik wil ook gewoon naar huis Maar heb nog teveel te doen. Hopelijk komen er vanavond niet van die rare vrouwenseries/programma's op de televisie. It's Trials time babyyyyyyyiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh
EIN-DE-LIJK de download binnen (gaat verdomd langzaam sinds ik de nieuwe modem heb en geen poorten kan forwarden...), en even gespeeld. Voelt weer lekker aan, track-editor is nog wat onwennig om mee te spelen, en die Squirels zul je wel tegenkomen gedurende de SP dus over die achievement maak ik me niet zo druk... De aanpassingen aan je mannetje/bike vallen wel een beetje tegen jammer genoeg.
Editor is enorm uitgebreid zeg Snap er alleen de ballen van wat je er nou precies mee kan allemaal. Maar veelbelovend was het wel.
Iemand dat level rollercoaster al gedaan? Op een of andere manier weet ik aan het begin de goede lijn niet te vinden. Ik verlies daar te veel tijd voor goud. Gaan jullie boven of beneden langs? Ik voeg zo ook wel ff wat gamertags toe beetje tijden vergelijken etc Edit: ik heet Cliff Zero