Bierdopje staat wel gewoon op 9 april hoor? maar gister eindelijk E19. gezien eindelijk weer een echt leuke aflevering
Wel weer een beetje verder story-wise. Toch blijf ik hopen dat Barney volgende aflevering weer z'n Playbook opentrekt en wat vrouwen afwerkt..
Ik vond het een leuke ep hoor! Vind de laatste paar echt weer stukken beter dan de eerste paar van seizoen 7. Ik vind de "nieuwe" Barney ook wel tof hoor. Playbook et cetera is natuurlijk prachtig, maar ook hij groeit op
Storywise een goede aflevering en een luchtige reflectie op de laatste 12 jaar uit hun leven. Niet veel lachmomentjes echter. Die lange breaks tussen de afleveringen zijn wel echt irritant zeg. Ik was het verhaal alweer kwijt, had geen idee dat Spoiler Ted in Quinns appartement mocht wonen en waarom. Dacht dat ze het allebei hadden afgestaan. Maar uit research bleek dat Robin promotie maakte en het aan Ted gunde.
Barney en Ranjeet. Ik merk trouwens wel dat ik deze threads minder vaak bekijk omdat ik vergeet dat er een subforum is...
Wat van Robin snapte je niet dan? Ik vond het eerlijk gezegd echt een bijzonder matige aflevering....Niet grappig en ook storywise niet boeiend.
Wat dat moest toevoegen? Die carrieres boeien me geen kut. Van Ted zien we wel wat aangezien dat de main is, maar dat advocaten gedoe en nieuwslezer gedoe van Robin interesseert me niet. Dat ze nu opeens beroemd is, whatever. E20 was leuker.
Ja, Spoiler dat helikopter-stukje was dramatisch. Iedereen keek zogenaamd gespannen toe maar binnen 10 seconden was ze al geland. Waarom dat er nou in moest..
Klopt wel ja. Ze leggen teveel nadruk op haar carriere. En dat Spoiler helikopter verhaal was idd dramatisch slecht....met vervolgens die kut whatsappjes van ted "i know we're nog talking right now...blablabla @ Shin David, plemp dat verhaal ff in een spoiler.
Verhaallijnen rondom de carrières zijn een heel belangrijk onderdeel van het plot en hetgeen de schrijvers over willen brengen. Denk juist dat als dat eruit gelaten zou zijn, het de zoveelste sitcom zou zijn. oké HIMYM heeft ook zonder dat wel wat tricks up the sleeve