Heb Trials HD nooit gespeeld, maar vind deze erg tof. In het begin levels foutloos doen viel tegen, maar heb het nu al wel aardig door (tussen zilver en goud zit alleen niet zoveel verschil?). Dat level wat qua sfeer beetje lijkt op Bioshock Infinite vond ik erg tof . Alleen multiplayer kan ik geen matches vinden, komt dat omdat ik een "gematigde" nat heb of omdat er nog weinig mensen spelen? Iig, voor multiplayer kan je me toevoegen, gt: Rigest.
Daar kom je bij de moeilijkere banen wel achter . Vaak is zilver 3 fout, en dan goud is altijd foutloos. Platinum is foutloos en achterlijk snel rijden.
Dat heb ik ook...NAT gematigd....Apart? Want met MW3 of andere games heeft het altijd op OPEN gestaan.
Mijn NAT is ook opeens van Open naar Moderate gegaan zag ik eergisteren bij FIFA. Terwijl er niks is veranderd aan het internet en/of de router. Maar goed, de download zit na 20 minuten op zo'n 70%. Langzamer dan vroeger, maar ja...
Hoever ik ben: 18tracks gespeeld... 18goud . Op dodelijke snelheid begint het eindelijk harentrekkend te worden ^^
Had hetzelfde de afgelopen 2 weken, heel vreemd. Terwijl hij gisteren gelukkig weer terug van moderate naar open ging.
Zojuist Rollercoaster gedaan en wel goud gehaald, inclusief die looping in het midden Dat soort levels vind ik leuker en makkelijker dan die levels met Bunny Hop enzo. Dat level dat er vlak voor zat heb ik nog niet op goud volgens mij Ook weer even met de editor gespeeld, achievement (20msp) voor gehaald, en ga hopelijk binnenkort een toffe track maken, maar het is nu nog gewoon spelen met de mogelijkheden. Minpunten van de game zijn vooralsnog: - Als je je motor verft, dan verft ie de hele motor, dus ook je zadel(!) Beetje achterlijk. Had ook op meer customisation gehoopt. - Vaak moet de game nog even de 'details' inladen aan het begin van een level of de editor, dus eerst ziet het er niet uit, en vervolgens poppen alle details op.
Geweldig vervolg op Trials HD! Ik ben nu al een half uur bezig om zoveel mogelijk flips te maken in de mini-game Freestyler. Mini-games bij Trials blijven verslavend!