Ik koop alles. Haat farmen, heb toch altijd ruim voldoende gold om te kopen wat ik wil. (En als dat niet genoeg is heb ik de gbank nog )
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!! De persoon die die dropchance op Anzu heeft bedacht moeten ze ontslaan.
Vraagje over het eerste deel van de Legendary dagger questline. Ik moet nu die ring van Hagara pickpocketen. Ik ben net in iemands raid naar binnen gelopen, en naar Hagara gegaan maar als je begint staat ze op een platform. Wanneer komt ze naar beneden?
Vandaag even geraid in Ulduar. Moet de group zonnodig op de laatste boss uit elkaar vallen. Echter: 1 title en 17 achievements rijker, plus nog wat waardevolle loot die ik gedizzed heb en meteen op AH geflikkerd. Stond vanmiddag nog op 7800 totaal, nu 7970. Totaal aantal titles is nu 23.
Ja dat wist ik Al paar keer filmpje gekeken op YouTube. Maar daar stond Hagara telkens in het midden klaar om te pickpocketen, dus in dacht even snel de dungeon in en uit te gaan... Maar wist niet dat je eerst trash moest clearen :<
Hehe ja. Veel plezier met de quests tho, zijn echt super gaaf om te doen. Krijg zelf de legendary's donderdag en hopen op spine heroic kill met Pim. \o/
Die Sinister/Revealing Strike equip bonus op Fear en Vengeance is wel echt lijp Equip: Increases the damage dealt by Sinister Strike and Revealing Strike by 45%.
Welke spec gebruik jij voor 't raiden? Ben zelf al jaren voorstander van Combat. Heb ook een tijd lang Muti gespeeld in WLK. DPS op Saurfang was altijd epic
Uhh wat? Sub is prima voor spine en madness. Ultraxion is inderdaad a no-go. Ben zelf al een jaar combat, deze week voor het eerst sub omdat ik donderdag de shiny legendary's krijg.
Voila ben nu ook aan de game begonnen. De eerste quests zitten erop zit nu rond level 5. Is er een site waar je al je stats kan nakijken ?
Thx,moet je een bepaald level zijn voor je stats te kijken ? Geeft aan dat ik geen character heb en vind ook nergens om er 1 toe te voegen.