[TV] Game of Thrones

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Killamonkey, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Gelet op het feit dat Tyrion het wel aan Cersei heeft uitgelegd en Willem nu zijn eigen vraag lijkt te beantwoorden, lijkt hier sprake te zijn van een typfoutje aan de kant van Willem!

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Misschien. Maar Tyrion had wat schade kunnen beperken... Of ook niet. Heel die familie is fucked up anyway... Kan niet wachten tot Tywinn iedereen op zijn donder gaat geven.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft hij het niet uitgelegd dan? Ik kan me iets herinneren dat Myrcella ook nodig is in de strijd om King's Landing, blabla, of zei hij dat tegen iemand anders?

Oh wacht, je bedoelt dat hij niet meteen zei dat het nep was. Tja, misschien een test in hoeverre zij Myrcella zou willen gebruiken ofzo.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    En om zijn zus te sarren :+? Leek me best wel obvious dat hij er van genoot ghehe :D

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Waarom moet die I dan ook naast de O zitten op het toetsenbord. :mad:

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, hij legt de list uit. Maar hij gaat het toch niet echt doen? En zo ja, aan wie dan? :p Hij heeft drie verhalen.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Zou zo vet zijn als hij haar naar Theon stuurt _O_

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Whaha, dat kan écht niet. 8)

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686

Woehoe! \o/

10. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    eeehhmm ik had toch sterkt het idee dat Tyrion die 3 bullshit verhalen gewoon heeft verzonnen om te kijken welke leden van de small council wel/niet te vertouwen waren.

Oftewel, of ze aan zijn kant staan of die van zijn zus.

Of zit ik er nou helemaal naast? :)

11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    dit

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Mag ik vragen waar je hem heb gekocht en voor wat voor prijs?

13. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt helemaal gelijk, daarom laat ie Pycelle ook oppakken.

En hij gaat natuurlijk niet meteen tegen Cersei zeggen: "Hey ik vind je maar irritant en wil er alleen maar voor zorgen dat ik jouw vertrouwelingen uit de weg kan ruimen:)". Sterker nog, hij heeft niet zoveel op met zijn zus dus waarom zou hij haar gerust stellen?

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Tuurlijk verzint hij het om te kijken wie hij kan vertrouwen als Hand.

Maar die oorlog gaat er toch nog komen dus ik zeg alleen dat het baas zou zijn als die dat mens naar de Iron Islands stuurt _O_

15. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Even wat ophelderen dan maar:

Tyrion is wél van plan om Myrcella uit te huwelijken om zo de loyaliteit van bepaalde facties te verzekeren. Hij vertelt dit aan Littlefinger, Varys en Pycelle, maar vertelt bij alle drie een ander persoon aan wie Myrcella uitgehuwelijkt gaat worden. Tegen Pycelle vertelt hij dat ze gaat trouwen met de jongste zoon van House Martell uit Dorne (dat is het meest zuidelijke koninkrijk, hiervoor in de serie slechts een paar keer genoemd). Tegen Varys zegt hij dat ze met Theon Greyjoy gaat trouwen en tegen Littlefinger dat ze met Robin Arryn uit The Vale (dat zieke jochie van vorig seizoen dat nog aan zijn moeders borst zat) gaat trouwen.

De verschillende verhalen vertelt hij inderdaad om te kijken wie van de small council enigszins te vertrouwen is. Maar hij is daadwerkelijk van plan haar uit te huwelijken aan de jongste Martell. Edit: al werd dat laatste misschien niet heel duidelijk gezegd, maar Tyrion geeft in ieder geval wel zijn redenen tegen Cersei in die ene scène dat ze hem omverduwt. Nog maar een edit: ik zit de tweede helft van de aflevering nog eens te kijken en zie nu dat Littlefinger wel duidelijk zegt dat ze wordt uitgehuwelijkt aan House Martell.

Laatst bewerkt: 18 apr 2012
  16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Uh, is dat niet een beetje een boek spoiler? :confused: Want dat is nú nog niet uit de serie op te maken.

@Yellow: bol.com .

17. oeloeimanu

Leuk Bevonden:
    2
    Het wordt wel een aantal maal gezegd, maar ik moet bekennen dat het mij ook niet meer zo duidelijk was of ze dat nu wel of niet hadden gezegd tijdens de aflevering. Maar zoals ik al zei, naar mijn mening komt het wel duidelijk naar voren. Kijk anders de scène met Tyrion/Cersei en Tyrion/Littlefinger (als Bronn binnenkomt) nog maar eens.

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb die scènes al een aantal keer gekeken. Maar hoe bewijzen zij dat Tyrion wel degelijk dat plan wil uitvoeren? Ik heb 't idee dat het bullshit is. Ook zie ik Tyrion nooit als een slechterik. Waarom zou hij z'n nichtje willen uithuwelijken?

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ik wil eigenlijk ook niet lezen hier wat Tyrion gaat doen.
    Wat Willem en ik deden was speculeren.

Want in mijn ogen kun je het tot dusver nog niet zeker weten. Dus aub daar op letten.

En serieus, maak gewoon een Fire & Ice boeken topic aan wat dit gebeurt nu echt te vaak.

20. oeloeimanu

Leuk Bevonden:
    2
    Serieus, het wordt gewoon gezegd door Tyrion en Littlefinger. Ik haal al mijn informatie hier ook gewoon uit de serie, niet uit de boeken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina