[XOne] Xbox LIVE Arcade Games [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 12 jan 2012.

1. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2

Je unlocked iig wel dingen in Evolution als je Trials HD hebt gedaan, weet alleen niet 100% zeker of ook iets bij zat van de DLC :).

En Fez is zeer tof, al zullen er genoeg mensen problemen hebben met de puzzels :)

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Fez is inderdaad een toffe en originele game, heb alleen de Trial gespeeld maar ik merkte wel dat ik alleen maar door wilde spelen. Soundtrack is ook cool. Misschien maar kopen dan.

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Alleen zitten er ook veel puzzels bij waarvan je echt denkt WTF moet je hiermee. Clock puzzle WTF ;) om de anti cube te krijgen.

4. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Ja true, ook vanwege de QR codes. Wat wel jammer is dat je af en toe echt niet weet waar je heen moet :')

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ja, is idd warrig soms wat de bedoeling is en waar je heen moet. En puzzels die geen puzzels zijn die je eigenlijk zelf kan oplossen. Zo een uur met die klok bezig geweest.. En de oplossing is iets waar jezelf nooit achter komt tenzij je 10 uur random gaat proberen. Wel minpuntje, want heb nu bij veen puzzels zoiets van screw this als dit weer zo'n onmogelijke "puzzel" is wat eigenlijk helemaal geen puzzel is.

6. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Zijn er misschien mensen die Commando 3 Wolf of the Battlefield in co-op willen spelen? Ik ben bezig met een review van de Capcom Digital Collection en zie daar niemand online.

7. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    Skullgirls, wordt deze game nog een beetje gespeeld hier, of hebben jullie 'm links laten liggen?
    ik had al behoorlijk veel moeite met het doorlopen van de tutorial, dus dat belooft wat :) ik dig het stijltje enorm, vooral met die jazzy muziek eromheen, errug tof gedaan...
    maar wat ik alleen niet begrijp, is dat ze de move-list niet in het spel hebben gezet, die moet je van internet halen, I don't get it... dat was toch een kleine moeite geweest? ik las dat deze er nog bij wordt gemaakt (evenals extra chars) als de game goed verkoopt... ik mag toch hopen dat die move-list dan wel gratis is!

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    interesse zeker, maar ik heb al zoveel games......:+

9. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    ken dat probleem, en die 24 uur in een dag is ook te weinig...

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Fez GT video review

11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Leuke game, dat Joe Danger. Paar weken terug gekocht voor 600msp, maar nog geen seconde spijt van gehad.

Ook leuk dat je content blijft unlocken, zoals nieuwe kostuums, avatar-awards, en net zelfs een aap \o/

12. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Van het weekend 'uitgespeeld'. Director's cut levels geunlocked, nog niet aan begonnen en levels uit The lab ook allemaal gehaald. Enkel nog alle sterren verzamelen, maar eerst wat andere spellen.
    Erg leuke game, vooral voor 600 (P). Sommige levels kunnen in het begin frustrerend overkomen, maar met oefenen is bij elk level de finish te halen. Voor sommige sterren en Pro medals is wel meer moeite nodig.

13. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik heb tot nog toe alleen nog wat moeite met voldoen aan de tijd-limiet :)

Ik ga vrij rustig en op mijn gemak door die game heen, dus zal wel een poosje duren voor ik het uitgespeeld heb, maar 1 van de leukste games op Marketplace :)

14. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Om enkel binnen de tijdslimiet te finishen, gebruikte ik altijd turbo (A) vlak voor een schans (X) indrukken en loslaten voor een supersprong en dan in de lucht trics doen om de boost-meter wil vol te laten lopen.
    Enkel heeft dat weinig zin als er ook tijdmedailles zijn waarbij je ook alle pick-ups of alle targets moet halen 8)

Speelde de game ook altijd tussen andere spellen door of 's avonds even snel een paar levels, ideaal.

15. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Nee, dat turbo-gebruik dat snap ik ook wel, maar dan blijven sommige limits nog steeds erg krap om te halen, vooral wanneer je dan meerder routes had door een level of soms irritante bumpers enzo hebt :)

Ach, een beetje uitdaging is ook leuk, dus is gewoon een kwestie van tijd voor ik ze haal :)

16. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
  17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Bekende reversed tower defense game op de PC, nu ook als XBLA titel released.

XBLA heeft alweer een winnaar: Trials Evolution EG review.

18. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Geen verrassing \o/

Ik kijk er al naar uit sinds ie is aangekondigd, en morgen is ie er eindelijk \o/

19. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Vette gamr! Heb hem ooit van steam gehaald... erg vermakelijk, maar kan me voorstellen dat op pc lekkerder speelt.

20. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080

Deel Deze Pagina