Wel tof om in die track-editor met het licht te spelen en dan fakkels en fireflies en fog enzo te gebruiken Kun je wel mooie effecten mee krijgen. Ik vind het alleen soms nog wat onhandig om die bepaalde dingen fatsoenlijk te plaatsen zonder dat ze omvallen maar wel dat ze gewoon echt op/in de grond staan. Straks toch nog maar wat meer tutorial-filmpjes kijken...
De muziek is idd ook echt heerlijk! Hebben jullie trouwens ook al dat "limbo" level gespeeld? Die sfeer is echt subliem en zo mooi gedaan dat je alleen maar de silhouetten ziet! Straks "giga track" weer proberen. Ik ga niet verder tot ik deze ook op gold heb. Mijn eerste frustratie punt heb ik trouwens gehad met de "castle crasherd" track. Een van die jumps leek echt onmogelijk tot ik hem door had.
Fuck, ik koop hem ook maar, een 360 regelen doe ik zo wel even, bestaan er die AV naar HDMI kabels? Wij hebben nog zo'n oud kutding zonder HDMI ingang
Dat level dat in de lucht hangt was ook geweldig Skillgames zijn ook weer leuk gedaan. Ik begrijp alleen niet goed hoe je dat met dat vliegen moet doen. Ik kan wel 'flapperen' maar ik kom er niet echt ver mee. Daarnaast is het me ook nog niet gelukt om in de editor uit te vogelen hoe je een top-down racer moet maken, helaas.
Ja, maar dat kun je in die uitgebreide editor doen, en dan naar start>>>level-options ofzo, en dan kun je kiezen uit 3 categorieen.
Wat ik me altijd al heb afgevraagd, als je inhoudt als je in de lucht zweeft heeft dit dan effect of je snelheid ofzo?
Jezus ik heb nog nooit zo'n slechte multiplayer gezien. Spontane quits, freezes, level resets, echt alles tegelijk. En matches vinden duurt ook 5 minuten. De singleplayer is heerlijk maar de multiplayer kan nog wel een patch of tien gebruiken.
Ik druk gewoo altijd op het punten aantal wat ik nodig heb en reken af met mijn cc, doe niet zo'n moeite voor goedkope punten ik . Morgen weer verder spelen ni eerst voetbal afkijken . Stond net gemiddeld 978e op de wereld ranglijst haha (vanmiddag) Edit: ik doe altijd frontflips als het nodig is. Dan kom je net iets verder. Helemaal als je voor je de ramp op gaat naar achter leunt en op het moment dat je voorste wiel over de rand is gelijk de frontflip inzet. Al heel veel levels net ver genoeg te komen om een kritiek punt over te kunnen slaan op deze manier. Edit 2: op mijn ranglijst, bij die lijst met medailes heb ik er een met goude vleugels. Iemand enig idee wat dat inhoud?
Is het mogelijke om bij de editor. Dingen automatisch op je rijlijn te krijgen. Zit telkens te kutte om alles precies goed te krijgen erop. Het lukt wel maar je blijft maar bezig met alles precies goed te krijgen.
idd. Ik heb al een level reset gehad. En het vinden van een match duurt soms langer dan de opvolgende races bij elkaar. Als het nivo van de mp zo blijft dan hadden ze hem imo er beter uitgelaten. Wat ik zelf ook irritant vind is het toch wel beperkte zicht als je helemaal achter aan staat. Goed het is vaak niet de hele race door maar het is mij al een paar keer gebeurt dat ik mijn eigen landing niet goed zie omdat er een andere rijder precies voor zit. Maar dat gezegd als het allemaal wat soepeler werkt dan is het natuurlijk wel leuk om tegen vrienden te spelen. Dat is denk ik een platinum? edit. De extreme banen zijn in ieder geval weer lekker uitdagend. Wat betreft SP is het zeker weer geweldig. Toch hier en daar wel een kleine klacht. Doordat sommige banen draaien is het inschatten van een sprong niet altijd even duidelijk. En van mij hadden er wel wat minder donkere levels in gemogen.
...nu ben ik ook meteen benieuwd aan welk waardeloos avatar-prulletje of stukje DLC je je puntjes hebt uitgegeven waardoor je nu dus net te kort komt....
Eigenlijk zouden ze die MP even moeten patchen door de tegenstanders 'doorzichtig' te maken ofzo. Ik heb het zelf nog niet gespeeld (de MP) want mijn verbinding is toch compleet ruk sinds de nieuwe modem. Downloaden van de game duurde ook veels te lang.