[XOne] Fallout: New Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Zo, alle DLC's nu uitgespeeld. Ik moet alleen nog de GRA challenges doen, en nog wat van die nuclear heads in de Lonesome road kapot maken. :)

Honest Heart viel trouwens wel echt tegen. Echt een matige DLC. Voegt weinig toe. Welke DLC het best was:

1. Old World Blues, veel humor_O_, veel leuke toevoegingen, toffe vijanden (Legendary Bloatfly wuuutt) en de S.I.N.K.!
    2. Dead Money, gewoon het gevoel dat je weer helemaal opnieuw moet beginnen, de setting was goed en deze DLC laat een andere kant van het spel zien. Je moet veel meer bepaalde skills gebruiken. Ook bepaalde gameplayelementen zijn tof gedaan, zoals de gaswolk en de hologrammen.
    3. Lonesome Road, het verhaal vond ik hier wel sterk. Voor de rest ook prima. Lekker uitdagend, goede DLC, eigenlijk ongeveer even leuk als Dead Money.
    4. Honest Heart, meh.

2. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234

Weet jij of er nog meer DLC komt? Of blijft het bij deze 4 pakketjes?

Dead money is idd een leuke uitbreiding. Naar sfeertje hangt er daar! :)

Honest Hearts was wel redelijk. Niet meer dan dat.

Andere 2 moet ik nog doen. Al wel gedownload, maar duurt wel ff voor ik hiermee verder ga. Eerst Skyrim helemaal completen.

3. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
  4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
  5. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
  6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Je hebt alleen nog de Gun Runners Arsenal, maar dat zijn alleen wapens.

Ik die alleen gekocht omdat ik Fallout games altijd 100% wil completen. Fallout 3 heb ik ook helemaal uitgewoond. :+

Heeft iemand eigenlijk ervaring met Fallout 1 en 2? Ik weet dat de games niet te vergelijken zijn met Fallout 3 en NV, maar toch. Ik ben fan van de serie en als jullie het me aanraden is het misschien wel een plan om ze een keer te checken.

Sowieso wil ik wel wat meer oude RPG's gaan spelen. :9

Edit: wauw, wat is Fallout 2 een kutspel. :lol: Nope, totaal niet mijn ding. Echt slome gameplay, irritant en nogal moeilijk. :9

Laatst bewerkt: 18 jan 2012
  7. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ultimate Edition uitgesteld. Kreeg net een mail van Amazon.co.uk waar ik hem heb gepre-ordered.

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Old World Blues is best groot.. Kan iemand me indicatie geven van hoe groot Lonesome Road is

Oh en kan iemand me vertellen hoe ik uit Old World Blues Big MT terug naar de wasteland kan?

Niet waar, Fallout 2 was awesome,.. meerdere keren uitgespeeld. :p Misschien beetje outdated

Laatst bewerkt: 17 feb 2012
  9. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm voor €34 bij GameDumper gekocht afgelopen dinsdag. Bij Amazon kost ie omgerekend €30,04. Voor €4 meer had je 'm al kunnen hebben. ;)

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Je krijgt een "Big Mountain Transportalponder", een gun waarmee je van Big Mountain naar de Mojave Wasteland wordt geteleporteerd als je vuurt, wat echt super handig is. Lonesome road is ook een goeie DLC, niet zo goed als Old World Blues, maar zeker waard om te checken als je een Fallout fan bent. :) Leuk verhaaltje, ook best uitdagend (voor zover Fallout uitdagend kan zijn).

En Fallout 2, ik had het nog een keer geprobeerd, maar ik vond het echt shit spelen. Sowieso vind ik turn based echt stom..

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Thnx man! maar ik heb em al aangeschaft.. wilde alleen weten hoelang ik bezig ging zijn ermee :p.. ff kijken of ik die gun heb

Laatst bewerkt: 18 feb 2012
  12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Even een vraagje: Bij Fallout 3 kon je na het kopen van DLC ook verder na het verhaal.

Hoe zit dit eigenlijks met New Vegas?

Ik heb de Ultimate Edition gekocht namelijk.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij is het einde van NV nog steeds definitief. Dus eerst alles completen en dan pas de main quest afmaken

14. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de laatste missie krijg je nog steeds de melding dat je als je dit accepteert, dat je niet meer terug kan. Dus gewoon voor de achievement een 2de save game maken, zodat je de campaign kan uitspelen en achievements kan krijgen en dan met de 2de save game toch de wereld exploiteren.

Ik zit nu op 230 uur totaal en heb ik alles in het spel ontdekt aan locaties en mensen, echt super verslavend en ik heb alleen nog de DLC van Dead Money en Honest Hearts, als de andere in de aanbieding zijn ga ik die gelijk halen.

Nu op dit moment vele uren te maken in Skyrim. Ben benieuwd wat de eerste dlc daarvan wordt.

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Impressive! Ik heb een beetje spijt de game te hebben verkocht na het uitspelen ervan. Dus geen DLC gedaan. Aan de andere kant toch al te veel om te spelen...

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik zou het zeker doen. Alle New Vegas DLC is geweldig! Alleen Honest Hearts vond ik minder. Maar over het algemeen vind ik New Vegas DLC beter dan de Fallout 3 DLC.

Fallout. _O_

17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    De Ultimate edition binnenkort maar halen :) Na de game op 1000 te hebben de game ook verkocht, maar nu wel zin in alle dlc en wat VATS fix, wil weer wat headshots maken :)

18. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ben net weer met deze game begonnen, blijft ongelofelijk vet! :D
    Ik was eerst van plan om een soort van sneaky handig diefje te worden, maar ik begon me naar een tijdje te vervelen dus ben ik maar iedereen die ik in het eerste dorp tegenkwam gaan uitmoorden :+.
    Ik was van plan om het gewoon even voor de lol te doen maar ik denk dat ik nu meer een soort van bandiet ga spelen, zoveel mogelijk moorden en looten, veel leuker :p.

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Moet ook nog weer eens verder met de game. Voordat ik volop met mijn flatje bezig moest, deze game weer herkocht en een keer opgestart.

Het probleem is dat ik er zin in moet hebben. Je wilt wel, omdat je een tof personage hebt gekozen en samengesteld, maar dan moet je verder en blijf je alleen zwijmelen bij de gedachten aan de game. Een tik die ik sterk heb als er zulke vette titels uit zijn/komen. :cool:

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Gister Dead Money voor de derde keer uitgespeeld, dit keer met mods. Geniaal. Tof verhaal ook. Blijft toch wel de beste Fallout DLC die er is. :9

Deel Deze Pagina