JEZUS wat een heerlijke game, hele middag beetje SP gedaan en vanavond met 4 mensen Local MP lekker op de bank heerlijk lekker vloeken lachen .. maar Online MP is wel kut inderdaad
Geen slecht idee idd, speelde ook in mijn gedachten. Als je helemaal voor of achter ligt dan maakt het geen donder uit. Maar juist als het gelijk op gaat dan zou doorzichtig beter werken. Misschien is nu wel een goed moment ivm die achievement. Straks is iedereen expert en dan is het een stuk lastiger
Alle banen t/m Medium alvast gedaan, de meeste goud gehaald en de rest doe ik van de week nog wel. Ook het eerste toernooi goud gehaald, dus het was een fijne eerste dag. Ik vind hem echt een stuk beter dan de eerste TrialsHD, en die vond ik al geweldig. Deze lijkt iets 'makkelijker' en daarmee bedoel ik iets vergevingsgezinder, maar dat is wat mij betreft een pluspunt, want op een bepaald moment bij TrialsHD kregen veel gamers toch al snel het idee: "laat maar". Vooral omdat ik vaak pas begon met een nieuwe baan zodra ik eerst de baan daarvoor foutloos/goud had uitgereden. Deze is LEUKER. De vele verschillende achtergronden houden je hongerig, en de game is minder frustrerend en de banen zijn qua gameplay gewoon leuker om te spelen. Je gaat je bijna afvragen wat je nog kunt verwachten bij een mogelijk vervolg
Ik heb wel door die drukkere achtergronden en doordat de tracks 'bochten' bevatten soms wel moeite om in te schatten waar ik op terecht ga komen na een jump. Blijkt het opeens een object in de achtergrond te zijn, of andersom. Had ik in HD veel minder. Die setting in het warehouse was misschien saaier, maar wel duidelijker. Die thematische banen zijn wel leuk. Zoals die op 4:50 (Beach Head dus) Kan iemand me btw even vertellen wat de Editor en MP achievements zijn? Kan ik die even doen zodat ik er vanaf ben en nu er nog volk online is.
Het is toch verschrikkelijk, die geforceerde lokalisatie in games!? Prima dat er een optie is voor Nederlands, maar het moet wel een OPTIE zijn, en niet GEFORCEERD op basis van Xbox-instellingen. Oftewel, je zou het gewoon in-game in een menu moeten kunnen aanpassen. Gelukkig dat ik mijn Xbox al op Engels/Engeland heb staan dus bij mij is de game in het Engels, maar als dat niet mogelijk was geweest (bijvoorbeeld op basis van IP ofzo), of ik had het niet geweten, dan weiger ik ook meteen om zulke games te kopen. Waarschijnlijk had ik de demo er dan na 2 minuten alweer afgegooid.
De onneembare cementzak, door Brad: http://www.giantbomb.com/quick-look-trials-evolution/17-5888/ Kijk vanaf 23:00 minuten.
Editor moet je een track maken met minstens 3 checkpoints en het testen. Een andere achievement is een track downloaden van iemand en daarop spelen. MP moet je 5 matches winnen en met minstens 5 custom parts meedoen aan een race en volgens mij is dat het wel.