1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Tsjah, het allerbeste is eigenlijk een nieuwe installatie van Windows in dat geval. Dat betekend dus alle belangrijke bestanden backuppen en je hardeschijf formatteren. Daarna Windows opnieuw installeren en meteen een virusscanner erbij op zetten.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ik heb dit nu opeens bij alle videobestanden? Wtf is dit?
    EDIT: Nu heb ik de comp opnieuw opgestart en doet alles t weer..wellicht spyware?
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2012
  3. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds een tijdje dat alle foto's op Facebook niet worden geladen als ik AdBlock Plus inschakel in Google Chrome. Als ik ABP uitschakel, laad Facebook gewoon alles probleemloos, maar ik zou graag ABP weer willen inschakelen omdat ik gek wordt van alle reclame op het internet etc. 8)

    Ik heb gegoogled op dit probleem maar ik kan vrijwel geen site vinden waarin wordt uitgelegd hoe je dit eventueel zou kunnen oplossen. Iemand hier die het wel weet? En kom dan niet aan met "zet ABP dan uit", want ja, dan laad Facebook de foto's wel ja... Ik ben dus op zoek naar een oplossing dat ik ABP kan gebruiken én dat Facebook de foto's laad. :p
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Met Adblock kan je inschakelen dat je een site 'vertrouwd' door op het rode handje te klikken.
     
  5. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zit dat icoontje precies? Ik heb wel ontdekt dat je AdBlock kan uitschakelen op websites waarvan jij dat wilt. Ik heb dat gedaan maar nog steeds laad ie geen profielfoto's etc. op Facebook...

    EDIT (00:09) Laat maar, nu doet Facebook het wel gewoon door ABP alleen uit te schakelen op Facebook. :+

    Bedankt voor je hulp i.i.g.!
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2012
  6. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Windows in Veilige Modus opstarten en die bestanden verwijderen. Security Essentials geeft als het goed is de exacte locatie van de bestanden wel.
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ik ben van plan om mijn CPU (Intel Core 2 Quad Q6600) te overclocken van 2.4ghz naar 3.0ghz, kan ik dan gewoon de bios settings van iemand anders overnemen die een Q6600 heeft en verder ongeveer dezelfde hardware?
    En ik ben ook bezig geweest met het overclocken van mn GPU (MSI R5830 Twin Frozr II, met MSI Afterburner), ik heb al een stabiele snelheid bereikt maar ik moet nu het voltage verhogen om m nog sneller te krijgen, hoe gaat dat in zijn werking?
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zie deze post nu pas, zal het eens proberen. Bedankt in ieder geval :).
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nee, je moet het echt in kleine stapjes doen, elke CPU (ook al is het hetzelfde type) heeft een andere limiet.

    Voltage verhogen is niet heel verstandig, kan de levensduur van je kaart ernstig verkorten.
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Niet overclocken als je er geen verstand van hebt imo.
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ach ja, je moet ergens beginnen he :p.
    Heb al een paar guides en filmpjes gekeken en ik heb ook erg goede koeling, ik ga nu eerst proberen om 400mhz omhoog te krikken en een paar weken zo te laten en later misschien omhoog naar de 3ghz.
     
  12. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Is het gelukt? ;)
     
  13. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Lees ook de guides op de forums van Tweakers door! Daar staat een hele berg aan info in en je kan er ook nog vragen stellen mocht je niet zeker van je zaak zijn.
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  15. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedemiddag,

    Ik heb een klein probleem met mijn draadloze internetverbinding. Het probleem is dat de downloadsnelheid steeds verandert.

    Het ene moment geeft een test met de app Speed test een snelheid aan van > 10mb/sec en een minuut later kan het zo maar zijn dat de verbinding terugvalt naar 100kb/sec.

    Ik heb heel weinig verstand van wifi verbindingen , heb altijd bedraad gehad, maar met de komst van tablets en smartphones in huis is Wifi ook wel erg makkelijk.
    Kunnen jullie mij vertellen wat ik voor info zou moeten aanleveren om dit probleem te analyseren?

    - De PC die op dezelfde router is aangesloten heeft geen problemen , altijd een stabiele verbinding.

    - Het signaal komt binnen op een Ubee modem/router van Ziggo, maar omdat ik dacht dat het probleem daar aan lag heb ik een Sitecom draadloze router erbij gekocht en die aangesloten op de Ubee (en de draadloze verbinding op de Ubee ook uitgezet).
    De PC is dan ook bedraad aangesloten op de Sitecom en de draadloze apparaten ook.

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

    Bedankt,

    Raymond
     
  16. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Kan zijn dat er veel draadloze netwerkverbindingen actief zijn in de buurt en dat die op elkaar storen. Heb dat zelf ook vaak met mijn laptop ene keer download ik met 50mbit internet andere keer met slechts 25mbit. Wil je het optimaal hebben dan moet je gewoon bedraad internetten.
     
  17. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag zelfs...maar helaas bevat mijn telefoon of tablet geen UTP aansluiting..
    En het probleem is dat de verbinding zelfs tot 10-20 kb/sec terugvalt en dat is gewoon niet te doen.
     
  18. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Kan zijn dat er veel routers op hetzelfde draadloos kanaal zitten en dat die elkaar storen.. ben nu niet thuis maar is een programma om dat te checken. Zal als ik tijd heb thuis en eens kijken het heeft mij wel behoorlijke winst opgeleverd toen ik een bepaald kanaal koos. Standaard staat die in de routers geloof ik op automatic.
     
  19. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik als eerste bekeken, met Wifi analyzer. Toen kwam eruit dat kanaal 1 het meest guntig zou zijn. Ik heb toen het kanaal naar 1 geswitchd maar helaas had ik daar hetzelfde. Daarna andere kanalen geprobeerd, maar ook hetzelfde probleem.

    Het lijkt erop dat de modem na een bepaalde tijd zijn verbinding eraf gooit em vervolgens weer opnieuw verbinding te maken ( maar dat is puur speculeren hoor!)
     
  20. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Gebeurd het bedraad ook op een laptop? desktop? als dat het geval is kan het een internet probleem zijn en is het verstandig contact op te nemen met je provider.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina