Ik heb nu de Dark Edition ontvangen + de Amazon.co.uk editie met handtekening, wel tof trouwens dat de handtekening achter de seal zit : Ik heb alleen nog geen tijd besteed aan de game want ik heb het nogal enorm druk de laatste tijd, maar in ieder geval ben ik hier wel enorm blij mee.
Rhaaaaaa, ik kom er niet in! Ben nog in de tutorial en heb moeite met de veel te sensitive camera, die je niet kunt instellen... Nog maar eens proberen dan
Ben er voor vandaag mee gestopt. Maybe tomorrow's a better day... Ze hebben wel goed werk verricht, ziet er goed uit en ademt zeker dezelfde grauwe sfeer als de PC versie uit. Hats off!
Vind ik ook een (klein) minpuntje, maar dat wend wel na een tijdje....heb de PC versie niet gespeeld dus ik weet ook niet beter met deze game.
Ik vind het een mooie game maar ik kan me echt niet vinden in het vechten. Als er te grote groep op me afkomt of de ruimte om te vechten te klein is ben ik meer aan het rennen en duiken dan aan het vechten en achteraf het gevecht heb ik altijd het gevoel dat ik iets verkeerd doe. Duiken werkt ook krakkemikkig want ik had gisteren een troll die een rots naar me toe gooide, ik was allang weggerold en toch werd ik nog geraakt terwijl ik geeneens in de buurt was. Iemand tips of is dit gewoon hoe het werkt?
Ondanks dat sommige reviews beweerden dat het erg in de buurt van PC kwam, of haast geen verschil...vind ik toch dat het verschil hier overduidelijk is. Maar dat was ook echt wel te verwachten. [yt]GRJd2vBYQ40[/yt]
In sommige gevallen is de 360 versie juist beter, hoor. Die heeft juist een iets realitischer karakter tov de overdone bloom in de pc versie.
Maar die is in de PC versie toch ook minder geworden met de Enhanced edition patch? Dacht dat daar voor de PC ook nieuwe meer realistische belichting in zat. De tutorial vond dat ik op easy moest gaan spelen omdat ik mn 2e gevecht in de arena al verneukte Ben gewoon lekker op normal begonnen, is voor mij precies goed. Ik moet wel opletten wat ik doe en gevechten een beetje voorbereiden maar het is niet frustrerend moeilijk
Ik vind in de PC versie de belichting nog steeds beter. De schaduwing is ook geavanceerder. De belichting in de 360 versie is juist heel vlak, maar zoals BigKabuto al opmerkte was dat ook te verwachten. De sfeer is nog steeds prima in deze game omdat er zoveel aandacht aan de details is besteed.
Haha net een meesterlijke quest gedaan in Act 2, Spoiler Kreeg hem van een dronken soldaat die ze maatje kwijt was. Vind je hem, moet je hem omarmt naar het kamp sleuren waar je naar ze andere 3 dronken vrienden moet zoeken. Erg komisch hoe de makers dat hebben uitgewerkt de bewegingen en gesprekken.
Act 2 alweer, je schiet op! Ik ga zo weer (opnieuw) beginnen. FF kop erbij om het verhaal te volgen. Over het verhaal, de intro, wie wordt daar nu eigenlijk vermoordt en is dat een gebeurtenis uit 1 of uit 2 ?
De intro? The prologue bedoel je? met die 3 terugblikken? King Foltest word vermoord door de kingslayer Of bedoel je het intro filmpje op die boot? (sorry ik snap je niet helemaal)