[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Had al wat armor uitgedaan. Zal het nog eens gaan proberen :) Ben nu in Blighttown begonnen, maar als je Toxin krijgt is dat pretty much een death sentence of niet? Had twee potions die toxin verwijderde maar die zijn opperdepop helaas. Het uitzitten met estus flask kan, maar dan ben je wel je stash in één keer kwijt. Wat een bitchin gedeelte echt 8)
     
  2. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Als die springt maken dat je wegkomt!!, voor de rest zou je er prima achter moeten kunnen blijven...
     
  3. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Heb je
    spider shield
    ? Die helpt tegen die irritante
    pijltjes
    :)

     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2012
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Nope. Awesome, die kan ik daar goed gebruiken inderdaad :p
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Had liever gewild dat ze hun energie in nieuwe content hadden gestoken, ipv de game makkelijk speelbaar te maken voor piraatjes..
     
  7. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Al kan je wel de mogelijkheid krijgen tot mods nu. Wellicht enkele hele goede mods, die ervoor kunnen zorgen dat de speelervaring van Dark Souls nog beter wordt en dit eventueel meegenomen kan worden in de volgende game. Dus het heeft ook z'n positieve kanten. En het is via Games for Windows LIVE, dus piraterij is wat minder makkelijk als je online wilt spelen tenminste. En dat wil je bij deze game om er alles uit te kunnen halen.

    Ik heb de game nu ook weer na een tijd opgepakt.

    Net Sif verslagen, en daarna de Four Kings. Erg vet dat als je dit doet voordat je de Lordvessel plaatst op de Firelink Altar, dat je dan de mogelijkheid krijgt om de Darkwraith Covenant te joinen. Daar zit ik dus nu bij, en ben even Humanity aan het verzamelen totdat ik de ontzettend strakke Darkwraith Armor en Dark Blade kan krijgen van de Darkwraith Covenant. (Door de humanity te schenken aan ze). Ben nu eventjes bezig met The Great Hollow. Geen lastig gebied, alleen verradelijk qua omgeving. Enemies zijn geen probleem, zolang je een goede curse resistance hebt. Gelukkig heb ik een curse resistance ring gevonden. Waar zal ik hierna heen gaan, na Ash Lake ook verkent te hebben? Catacombs, Duke's Archives of Demon Ruins...


    Als ik jou was zou ik het volgende doen
    In Blighttown (niet het swamp gedeelte, maar de constructies daarboven) kan je de Shadow Garb vinden. Dat is de complete Shadow set, die ervoor zorgt dat je poison resistance erg hoog wordt. Als je daarnaast ook nog de Spider Shield draagt, die ook eerder is aangegeven door Sloober, moet je totaal geen problemen hebben met dat gebied. Mocht je in nood komen met antidotes voor poison, kan je ook even teruggaan naar Darkroot Garden, en daar flink grinden op die boomachtige wezens. Deze droppen veel Purple Moss Clumps. Om daar weer makkelijk te komen vanuit Blighttown moet je in de swamp richting de grote berg lopen en kom je halverwege een groot tandwiel tegen. Daar moet je op komen en omhoog gaan. Daarna moet je alsmaar naar boven klimmen. Je komt een aantal enemies tegen (Zo'n spin-achtig wezen die vuur spuwt, zo'n man die die giftige pijltjes schiet, en 2 van die dikke Barbarians), maar deze moeten niet zo'n probleem zijn denk ik. Als je helemaal op de top bent (halverwege is er ook een plek waar je verder kan, maar dit raadt ik ten zeerste af als je al zo'n hekel hebt aan poison ;)) kan je het pad volgen en kom je in de Valley of Drakes. Steek het eerste bruggetje over, open de deur aan de linkerkant en ga naar beneden. Nu ben je weer bij Firelink Shrine. Van daar ga je dan weer met de lift naar de Undead Church toe, richting Andre the Blacksmith en het bos in. Klinkt alsof dit lang duurt, maar je bent daar binnen 10 minuten. En terugkomen kan je op dezelfde manier dus doen. Zie het als een soort shortcut. ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2012
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Er komt toch ook nieuwe content uit? Zie mijn post.

    Voor degene die tevens een PS3 hebben, check ook eens Demon's Souls. Geniale voorganger van deze game en nog steeds een heel unieke en uitdagende game.




    "What can I say, I'm a slow learner... smells like barbecue..."

    /reviewer dies in a blaze of glory
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2012
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Ik speel Dark Souls en Demon's Souls door elkaar ;) Zeker een geweldige game!

    @ Vicill: Thnx for the tips. Vanmiddag eindelijk weer eens tijd om een slag in Dark Souls te maken.
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Jammer dat ik al maanden vastzit bij de bell gargoyles en eigenlijk nooit meer verder gespeelt heb.

    Ben er te vaak doodgegaan.
    Jammer want had graag verder gekomen.

    Wat ik ook probeer ik kom er niet voorbij.
    Vervelende is ook dat ik geen humanity heb dus ook geen npc kan summonen.
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Al gezocht naar strategieën? Zou met onderstaande hulp moeten lukken. Verder kun je humanity gewoon farmen ;)

    http://darksoulswiki.wikispaces.com/Bell Gargoyle

    http://darksouls.wikidot.com/belfry-gargoyles

    http://www.youtube.com/watch?v=JfYVpwC8b_g
     
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Die ratten onder brug van rode draak, stukje voor gargoyles, droppen humanity. Er zit in halletje achter draak een bonfire waardoor je de ratten kan respawnen.
     
  13. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Kun je beter onder de brug de ladder naar de tweede bonfire (Undead Burg(?)) naar beneden schoppen. Gaat net wat makkelijker ;)
     
  14. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Niet echt, naast bonfire zit namelijk een torentje waarbij, als je na onder gaat, je meteen in ruimte met ratten bent. Kost je 3 seconden ofzo.
     
  15. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Moet je wel eerst aan de overkant komen :9
     
  16. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.080
    Leuk Bevonden:
    94
    Sinds gisteren eindelijk met dit spel kunnen beginnen :)
    dit kwam door het druk bezigzijn met Skyrim en ME3 ...

    heb maar even gespeeld, maar vind de graphics wel tegenvallen... maarja dat is mss bekend... het spel krijgt hoge reviews dus het zal dan ook wel een goede game zijn...
    ik mis alleen een beetje de impact van de gevechten.. als ik iemand strike met mijn zwaard, lijkt het precies of ik hem niet raak, hetzelfde geld als ik parry met mijn schild doe.. beetje spijtig wel..
    vanavond eens verder gaan en kijken of het me verder aantrekt :)
     
  17. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    En da's een probleem? Gewoon naar midden rennen en schuilen, wanneer draak naar midden vliegt naar poort rennen. Je moet sowieso naar het midden en als je dat lukt dan lukt je de andere helft rennen ook wel. Ben zelfs de eerste keer dat ik de game speelde zo gerend, omdat ik op helft aan verkeerde kant stond en de doorgang in het midden geeneens opmerkte.
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @WizzNL

    Bedankt voor de tip.
    Maar ik denk dat de ratten onder de brug dat ik daar een aardig eind vandaan zit met mijn bonfire.

    Maar zal is kijken of het een beetje haalbaar is.
    Heb gewoon die alistaire NPC nodig anders kom ik nooit voorbij die twee bell bastards.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2012
  19. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Je bent redelijk in de buurt van die ratten, er zitten veel shortcuts in de game waardoor het in eerste instantie vaak lijkt alsof je een heel stuk hebt afgelegd. Vaak is er echter een vrij korte weg terug.

    Heb mijn exemplaar helaas uitgeleend anders hielp ik wel even met gargoyles, wil over een tijdje sowieso nog met een andere klasse de game overspelen.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2012
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Al meer bekend over een eventuele PC-versie??
     

Deel Deze Pagina