[XOne] Trials Evolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 19 jan 2012.

1. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik stop ook weer even ... 168medals tot nu toe :eek: 7plats krijg alleen het aller eerste level niet gedaan binnen de 26. Ik weet dat je die laatste ramp over moet slaan (lijktme logisch)aar ik kom er niet uit hoe :mad:

2. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Door enkelt maar te gassen en te remmen. :+

Ik kwam die ramp over door alleen heel even op het laatste stukje af te remmen. Dus volgas die berg op, volgas het eerste gedeelte van die ramp en dan bij de laatste paar planken effies het remmetje indrukken. ;) Ik heb hem niet met de Phoenix gedaan maar met de 450cc brommert.

Laatst bewerkt: 19 apr 2012
  3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    NICE! Zojuist met de HARD tracks begonnen, en op Physics Factory meteen de 739ste plaats met 00.37.231 \o/

Hij kan nog wel sneller, maar ik ging zo hard in het begin en dat ging allemaal net goed dus toen wilde ik het op het einde niet verneuken, dus heb ik het rustig uitgereden :)

edit:

... aangezien ik na 3 dagen alweer afgezakt kan zijn naar de 3000ste plaats ofzo :p

Laatst bewerkt: 19 apr 2012
  5. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik heb hem gisteren gedownload en zit inmiddels over de 75 medailles.

Ik vind het een super spel, al vind ik wel dat het een stuk minder puzzelen is als Trials HD, ook vind ik al die open landschappen minder leuk, ik houd meer van moeilijke obstakels dan van trial paden.

nu weet ik niet hoe veel moeilijker het nog wordt, maar Giga track vond ik nou echt een teleurstelling, 1e poging binnen de 10 minuten over en 7 fouten.. en daarvan waren er 5 op die huge jump..

qua moeilijkheid valt hij me vooralsnog tegen, voor de rest. echt geweldig..

6. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    De moeilijkheid is idd een stuk lager. Zelfs de extreme tracks noem ik eerder hard tracks...

Maar ja, we kunnen nu alles maken met de editor dus ik maak me eigen moeilijke banen wel :p

En alles op platinum wordt ook nog wel leuk om te doen, gold is te easy :p

7. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik vind de moeilijkheidsgraad nu perfect. De latere banen zijn wel lastig, maar nog niet het idee gekregen dat het onhaalbaar zal zijn om het foutloos te doen, wat je in TrialsHD wel had bij de laatste levels. Het is dus niet frustrerend moeilijk.

Daardoor kun je je meer richten op het time-trial aspect.

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Heb tot nu toe alles op goud kunnen halen. Ben nu bij de laatste mega lange medium baan. Eerst keer proberen ging net onder de 12 minuten met 16 fouten 8)

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Net de hele tijd bezig geweest met Unyielding. Ouderwets irritant. :+ Ieder afzonderlijk stuk kan ik foutloos, nu het nog achter elkaar weten te doen. :p

Over de moeilijkheidsgraad; ook Trials HD was helemaal niet zo moeilijk, op 2 banen na. (King of the Hill en Inferno II) Ik kan tot nu toe iig niet zeggen dat het echt gemakkelijker is.

Die setting weet ik ook nog niet goed wat ik er van moet vinden. Levert soms leuke plaatjes op, maar ik denk dat ik toch liever het simplistische van HD had.

10. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Zo, unyielding II en full throttle II binnen.

Unyielding heb ik zelf met de scorpion 450 cc gedaan. Er is een filmpje van roosterteeth waarbij je een goed idee krijgt hoe het moet.

[yt]2vU4lxIu3nc[/yt]

Full Throttle heb ik met de Piranha 250 cc gedaan. Ik heb zelf gemerkt dat ie alleen maar lastiger word naarmate je een snellere motor neemt en alle sprongen zijn met deze te halen. Let op, je moet je gas natuurlijk de hele tijd ingedrukt houden maar je kunt gewoon remmen (LT). Sterker nog, je kan ondanks gas ingedrukt naar achteren rijden met LT. Met de Piranha vond ik hem eigenlijk erg makkelijk. Er zijn twee punten waar je echt een beetje moet opletten.

1, de sprong waarna je op de hand land. Het beste hier is om een enkele koprol naar voren te maken zodat je op het vlakke stuk in de hand land.

2, Na het stuk met de hand is er een snel gedeelte, hierna is er een stuk waarbij je bij een soort van onderbroken houten brug komt. Op het eerste houten stuk wil je zoveel mogelijk afremmen en indien mogelijk een stukje terug rijden voor een aanloopje naar het tweede houten stuk. Hierna is het verder vrij makkelijk. Beetje op blijven letten, de baan een beetje kennen en het is peanuts met de Piranha.

inmiddels is ook hier een filmpje van. met de 450 cc. Dat houten stuk is makkelijker, maar de rest vond ik zelf juist irritanter.
    [yt]OPYd4PNNp9Q[/yt]

edit 1....... echt he.. zit ik eerst te rommelen met de YT link.. vervolgens plaats ik de video van unyielding van trails hd..... zucht.. gelukkig heeft niemand het gezien

edit 2............................shit :+

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Met de scorpion en zonder remmen ook gelukt :cool:

Unyielding alleen nog niet gelukt. Mja teveel trials achter elkaar zorgt alleen maar voor meer fouten.

12. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    RoosterTeeth heeft inmiddels ook een filmpje met de 450. zelf vond ik het makkelijker met de 250. maar goed het is dus duidelijk met beide te doen. filmpje heb ik in mijn vorige post geplaatst

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja ik vind die laatste bike dus gewoon echt kut, zeker volgas :+ dus in mijn ogen is de 450 logischer.

Maar ik vraag me af hoe moeilijk Trials HD was als mensen dit spel gemakkelijk vinden 8) ik ben nou niet echt een pro, maar damn sommige tracks lijkt het wel onmogelijk geen fout te maken én snel te zijn.

14. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    De Piranha 250 bedoel ik dan. Dat is de motor die je unlocked voor de 450.

Mwa, makkelijker? ik weet niet, ik denk dat het subjectief is. Vele hier hebben Trails HD tot in den treuren gespeeld, incl de extreme banen. En een paar van die extreme banen (incl de DLC) waren behoorlijk pittig. Als je daar doorheen bent en je gaat op dat soort banen tijden verbeteren e.d. dan zullen de 'hard' banen in een vervolg niet zo moeilijk meer zijn.

15. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb net voor de gein eens een custom track online gezet, van een w.i.p. auto, en die is al bijna 1000x gedownload in amper 20 minuten 8)

Track Central is echt de meest geweldige toevoeging van alles

16. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080

DOUBLE-NICE!!!

Net even mijn tijd bijgeschaafd, en nu 273ste met een tijd van 00.33.159! \o/\o/\o/

17. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Kut track :p

ging steeds net iets mis en toen werd ik chagrijnig dus ging ik maar lekker skillgames doen haha

18. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Welke speelde je!?

Die skillgames zijn een beetje wisselvallig, maar dat trapeze vond ik wel leuk gedaan :) Die bal rollen was ook tof, maar ik zou dan ook graag weer een nieuwe Monkey Ball of een nieuwe Marble Madness zien.... :)

19. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Uhmm was ze even aan het testen, die dat je niet mag leunen en dus alleen gas mag geven/remmen vond ik wel vet.

Die met die bal boven op je dak die erin moet blijven liggen vind ik fucking moeilijk8)

20. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Yeah, die met die bal is irritant. In TrialsHD zat die minigame ook, maar daar vond ik hem vreemd genoeg makkelijker dan hier. Maar goed, misschien is het even wennen :)

Deel Deze Pagina