Forza Motorsport - Cup 4

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door averagegamer, 8 feb 2012.

1. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    ^^ lol...en ik ondertussen zoeken naar....Mistu

2. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @asjemenou. Maandag = donderdag ???

3. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    ja zoiets ja, deze week dan.

Mooi hier in Japan, hè Bergje. Die sushi van zojuist was ook erg lekker!. Mooi 7* Hotel hier trouwens, goed geregeld door P&P, vrouw en kinderen ook maar gelijk meegenomen voor vakantie. Kunnen we ons rustig voorbereiden op volgende week. Beetje relaxen, ideale lijntjes bekijken, kerbs wat aanpassen hier en daar....> verkeerde topic?

4. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er helemaal niks van :8)

Nog over de Lambo:
    Deze tune is mijn eerste opzet, als men feedback heeft kan daar dus veel aan veranderd worden. Zo ook natuurlijk met andere auto voorstellen.

5. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    ben eigenlijk wel benieuwd welke auto het gaat worden dan kan ik gaan painten. Lambo (jammer van het oude model) maar als daar de voorkeur naar uit gaat owkee.

Mijn gevoel is nog steeds meer bij een multi brand race alla Dutch GT4
    Maar ik ben ik en niet jullie...

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    ik heb ook liever iets anders dan de lambo eigenlijk. Maar stemmen mag niet, dat zagen we ook bij de Mazda. Maar goed, lambo is dan wel beter dan mazda IMO

7. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een voorstel, meer niet...

8. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    uiteraard, dat snap ik, maar dan snap ik niet dat er dan uiteindelijk voor auto's worden gekozen waar de meerderheid tegen is. That's all.

9. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja iedereen kan roepen... Ga zelf de auto volledig tunen & livery's in elkaar zetten. Is een stuk leuker met een auto waar je achter staat. Snap es vous? Ik heb me van de autokeuze teruggetrokken.

Ik heb het spulletje van tracks data etc. aangeleverd. Ik hoor wel weer als er vervolg acties nodig zijn (Nori, met jouw mailtje in behandeling =), tekst etc. dat regel ik nog wel)

Btw het is no offence ;) maar ik heb nog geen sorry gehoord voor gisteraaf! :p

Laatst bewerkt: 19 apr 2012
  10. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    net nog ff aan het testen geweest.
    Lambo rijd naar even goed testen best goed....
    Impreza, heerlijk en geluid is een plus
    lancer was mijn minst Favo maar na testen vind ik hem geweldig.

Ach wat het ook wordt, gewoon lekker knalluh op zondag!

En wil nog ff mijn respect uiten voor die gene die alles in elkaar knutsellen!
    Heb er geen tijd vor dus respect voor u!\o/

11. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Nog niks kunnen testen.
    Ik vertrouw erop dat de keuze van de cupauto's en inzet voor het organiseren van de cups uit enthousiasme is geboren, voor mij de garantie dat deze volgende cup race-serie weer een knaller wordt waar ik graag aan deel neem.
    Als ik maar lekker kan racen met Forza-buddies.:thumbs:

Wel af en toe kibbelen over race-incidenten:+

12. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55

Nieuwe test-auto in de clubgarage. Test hem snel want iedereen wil snel weer een nieuwe cup! Feedback is welkom, afkraken niet natuurlijk (beetje zonde dan van mijn 2 uur die ik erin heb gestoken)

S700 Lamborghini Gallardo

Laatst bewerkt: 19 apr 2012
  13. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Welke auto het ook gaat worden, ik wil sowieso weer mee doen. Als ik mag kiezen wordt het de Subaru vs Impreza, leuke auto's en ik vind het wel leuk om met minimaal 2 verschillende auto's te rijden na veel cups met slechts 1 auto. De Lambo zal voor wat meer crashes en botsingen zorgen denk ik, gezien de tests, maar het is natuurlijk wel een vette auto qua uitstraling. Ik hoop dus op de japanners, maar als het Lambo wordt dan so be it.

Sowieso respect voor de opzet en organisatie!

@Bassie: Ik snap jou punt hoor, maar wat Flavour zegt is ook waar, als een meerderheid tegen een auto en voor een andere auto of combinatie van auto's is, waarom dan daar niet in meegaan? Je mag dan natuurlijk van die voorstanders ook verwachten dat ze zich dan inzetten en er zijn dan vast nog wel mensen die goed kunnen tunen en daar tijd in willen stoppen zodat jullie dat dan niet allemaal alleen hoeven te doen.

Laatst bewerkt: 20 apr 2012
  14. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ga zo ff testen op Mugello.

15. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Top! Merkte gister op Nurgburgring GP nog wel redelijk wat onderstuur. Op Silverstone rijdt hij wel echt lekker, zelfde geldt voor Catalunya.

Mocht die nog te veel onderstuur hebben kan ik dat nog wel fixen, zijn nog een paar elementen die ik kan tunen. (Heb me een beetje in het tunen verdiept :))

16. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Op Mugello voorlopig een onwennige 1:59.96x.
    Ik weet niet of dit een goede tijd is met deze auto (met deze tune) op de leaderboard.
    Is dit redelijk, slecht, of behoorlijk? Geen idee.
    Mogelijk dat iemand anders ook een rondje op Mugello kan doen in een testdrive?

Wat ik al verwachte: echt Lambo stuureigenschappen
    Dus na wat aanpassen van mijn rijstijl met entry en exit van de bochten is de auto met een stuurwiel goed te racen.
    Ik snap wel dat er veel onderstuur is als je te vroeg op het gas gaat. Dus auto niet als een Rwd auto besturen. Ik heb eigenlijk niet gekeken of de auto awd is maar ik neem aan van wel gezien rijgedrag.
    Als de auto AWD is , kan je om sommige mensen tevreden te stellen iets meer powerverdeling naar achterwielen proberen.
    Kan uiteraard zelf niet zien hoe nu de verdeling front/rear is.
    Hoop dat je hier wat aan hebt Nori.
    Samenvattend grip is goed. Wel slow entry, later insturen , apex zoenen en dan volgas exit uit de bocht lanceren.
    Ik krijg in ieder geval via de ffb van het stuurwiel genoeg feeling en handeling met de auto.

17. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Hij is inderdaad AWD.

Ik ga wel even wat doen met die slow entry, dat gevoel had ik ook inderdaad. Ik had alleen de apex to exit echt goed getuned. Inderdaad niet als een RWD besturen deze auto.

Power verdeling heeft toch te maken met differentieel? Die staat op 80% rear, al redelijk ver ;)

Misschien net op wat onderdelen wat meer overstuur geven en niet kloten met de rear downforce, dan zal de achterkant stabiel blijven.

Thanks voor je input! Ga er vanmiddag mee aan de slag.

18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Powerverdeling regel je niet met het diff in Forza. Reardiff gaat in op hoe snel de achterwielen locken.

Ik ben erg benieuwd naar de auto, probeer hem vanavond te testen :)

19. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Uhu, ik had het over torque split (valt geloof ik onder differentieel). Ik had het niet over die accel/decel in ieder geval.

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat dacht ik eventjes:)

Deel Deze Pagina