[XOne] Halo 4

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh damn, die Grunts zijn niet meer cute. :eek:

    En wtf moet Famitsu met Halo. Wist niet dat de Japanner dat leuk vonden. :+
     
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Denk dat het al dat nieuwe ras is.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Mutated Grunts?

    In dat nieuwe RedvsBlue filmpje (Waypoint) zie je de nieuwe look al in het echt op je tv en damn, dat ziet er toch wel ERG gedetailleerd uit zeg!8)
     
  5. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    klik

    over gedetailleerd gesproken, hier meer HI-ress pics en artwork

    EDIT:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2012
  6. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Snap alleen een ding niet maar zal misschien wel duidelijker worden in het spel.
    ik heb de boeken ook niet gelezen heb er wel een maar op de helft blijven steken,

    maar hoezo de Humans en de elites weer in oorlog of zie ik dit verkeerd?

    iemand kort verhaaltje.??
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.007
    Leuk Bevonden:
    3.337
    Vind het er toch wel goed uit zien allemaal hopelijk speelt het ook lekker.
    Sta toch nog meest te kijken van die gratis co op missies elke week.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat is indd een leuke toevoeging en een keer wordt het niet uitgemolken... tenminste voorlopig niet. :+ Ik hoop vooral dat het online lekker knalt voor weer avonden lang fun en ik moet zeggen dat al die pics echt een goede indruk maken. Ook qua omgeving. :)
     
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Wie zegt dat alle elites hun leiders volgen? De mensheid is nou ook niet bepaald eensgezind.

    En voor iets wat jaren een soort religie was, dat verdwijnt bij de autocratische leiders (die het vervolgens afdwingen) misschien, maar dit blijft bij de bevolking jaren hangen. Waarschijnlijk zijn dit een soort rebellen, die pro-covenant zijn.

    EDIT: ben persoonlijk niet zo te spreken van de render van de grunts. Die werden altijd als een 'comedic relief' gebruikt, maar nu zien ze er meer alien uit, ver van komedies.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2012
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo, eindelijk de startpost eens een facelift gegeven. Die standaard groene kopjes kunnen echt niet bij een game als Halo. ;)

    faq zal nog wel eens, misschien ende eventueel, uitgebreid + gereorganiseerd worden (verdelen in SP en MP). Eerst eens zien hoeveel info er nog gaat komen waarvan ik het gevoel heb dat het relevant genoeg is om erbij te zetten. Maar deze startpost zal wel even vooruit kunnen, of vormt op zijn minst een goede basis.
     
  11. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Die pics in de startpost. \o/\o/\o/\o/\o/

    CAN... NOT... WAIT... MUST... PLAY... HALO... 4.
     
  12. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.274
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Dit vind ik nog wel de mooiste screenshot. Ik ben zeer benieuwd naar de missie met deze wereld/plek. Ik vermoed dat het op de Forerunner wereld is, of een van hun creaties.
     
  14. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    'T is een Shield World, wat inderdaad een creatie is van de Forerunners. Er is een schild om een planeet heen gebouwd (daarom zie je ipv de lucht allemaal metaal) om zichzelf te kunnen beschermen tegen de Flood en de effecten van de Halo's.
     
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    EDIT: sorry mijn fout. Om een ster was volgens de eerste geruchten zo. Blijkbaar inderdaad om een planeet.

    Het is in principe nog steeds een dyson sphere, alleen dan om een planeet i.p.v. een ster.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Dyson_sphere
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2012
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.274
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Dat kan ik niet wachten op de nieuwste vijanden/vrienden in de game. Kijk al uit naar de E3.

    Ik hoop trouwens ook, nu ik de screens van de grunts heb gezien, dat ze nog wel hun bekende stemmetje hebben.
     
  17. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Whaaat?! 8) Nou, dan ben ik benieuwd wat voor draai ze aan de verhalen gaan geven. :+ Maar je weet i.i.g. wel dat je de komende 20 jaar lekker kan blijven knallen! :p
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou ja, dat is zo gek nog niet. Halo draait nu 10 jaar mee en we hebben boeken, games (incl. een spin-off en cross-over), action figures, short films...

    Dan kan je in 20 jaar nog héél vette dingen gaan doen hoor. Dan kan het echt een groot universum worden.
     
  20. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Calling all Spartans! For those that might have been living under a huge rock for the past couple of months, everyone should know that Halo 4 will be released this November. To help feed everyone’s anticipation, here are some more concept art for the campaign, multiplayer, weapons and some images of some familiar friends courtesy of Game Informer.

    Those that are interested in the campaign these images are the concept art of the various locations that you will visit and explore throughout the campaign.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Those who are more interested in the multiplayer, below are some concept images from the various multiplayer modes.

    This is a picture of a lost Forerunner artifact that might be a part of the multiplayer storyline? Who knows, 343 Industries are keeping their lips sealed on the juicy details. One can only speculate.


    [​IMG]

    Meet the biggest ship ever crafted by human hands: the UNSC Infinity. She is over three and half kilometers long and she is also the home of the Spartan IV's. All the multiplayer in Halo 4 will be onboard or connected to the UNSC Infinity. Those that are familiar with the Star Trek: The Next Generation universe would be pleased to know that the competitive games of the multiplayer are a part of the Spartan IV's training program, which is held on the ships’ holographic combat deck. The weekly challenges are going to return in the form of multi-player co-operative "away" missions called Spartan Ops, which will send teams of up to four Spartans out on new missions every week.

    [​IMG]

    Those that want more information about the weapons that will be featured in Halo 4 ,feast your eyes on the images below. It looks like Misriah Armory has been very busy as of late building these marvelous tools of war and destruction. You will notice some of your Halo series favorites are making their triumphant return. Also, you will notice a new gun in your arsenal as well. Can you imagine blowing things up with that? What fun is to be had with that gun! As an added bonus under each image you will find the manufacturer's specs on each weapon. Glory Days!

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Last but not least, here are a few images of some old friends.

    Elite Zealot

    [​IMG]



    Grunt

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina