Jullie doen het goed hoor. Alleen op die boederij had je een hele stomme fout op het einde door daar volgas in die bak te komen, 2x aah kutlevel dit
Ik ga als ik weer geld heb toch weer een Xbox 360 halen. Zit al wat filmpjes te bekijken en het ziet er toch wel echt super uit. En het vette is natuurlijk dat er nu een echte multiplayer mode in zit. Of met een paar vrienden of gewoon online lekker een potje stunten.
Beetje off-topic wellicht, maar wat is de beste manier om aan die 1200 microsoft points te komen? Ik heb er nog 120 en je kan enkel 1000'en kopen en zou ik dus 2000 punten moeten kopen terwijl ik met de rest niks van plan ben te doen dan...
Had dat wel gezien ja, wist alleen niet zeker of dat betrouwbaar was maar dat neem ik dan maar aan van wel
En dulle/jorrie met hoeveel mensen kan je dit online doen? 4 personen?? beter (kan nu niet) dan een keer met 4 man doen?
eBay. zelfs 30 cent goedkoper en 400 punten meer http://www.ebay.nl/itm/Xbox-360-Liv...?pt=PC_Viedeospielzubehör&hash=item4aab5b14ca