[XOne] Max Payne 3

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die gedetailleerde animatie van de Desert Eagle zat zelfs al in deel 1 _O_

2. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Niet alleen de animatie's zijn erg mooi, ook de kwaliteit van de gifs zijn zeker niet verkeerd! Ik heb vrijwel nog nooit een gif gezien van zulke kwaliteit. :+

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Wordt dit niet op den duur eentonig?

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Nee? Waarom zou het?

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Zijn mensen van CoD, GOW of BF die het dagelijks spelen nog niet zat?

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Nee zeker niet, net zoals dat Gears of War ook niet eentonig werd, terwijl het toch vaak steeds meer van hetzelfde was.

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ja ik weet niet, ik zie 5x geduik dan ben je er toch ook zo klaar mee. :+

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb Max P. 1 en 2 met veel plezier gespeeld hoor. Meerdere keren en verveelde niet. Sowieso is er nu ook MP waar bullettime en duiken slechts 1 van de bursts zijn. Er zijn nog andere vaardigheden ook en de MP modes klinken erg origineel. Vooral die mode waarbij het verschil in voorsprong bepaald wat de volgende objectives zijn. Staat 1 team sterk voor dan wordt de volgende objective er één waarbij het winnende team in het nadeel is om het spannend te houden.

9. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Pff wat heb ik hier zin in zeg 8) Echt een spel wat je meerdere keren wilt spelen.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag op bezoek geweest bij Take Two in Breda, en het was zéér geslaagd. Er werd eerst gevraagd of er nog uitleg gegeven moest worden over de game, maar uiteraard was dit niet nodig. Dus we gingen toen gelijk de game checken. Het main menu toont Max Payne 3's hoofd van achteren en je hoort het welbekende deuntje uit de vorige delen.

We hebben twee chapters gezien, Stadium en Favela. Het begon met een cutscene wat zich afspeelt vóór het stadium level. Ik schrok behoorlijk toen ik de graphics tijdens deze cutscene zag, gigantisch veel aliasing en het was eigenlijk gewoon erg tegenvallend te noemen. Het gaat hier echter wel om een 4 oude build van de game, maar toch. Wel moet ik zeggen dat ze de settings van de tv echt krankzinnig fout hadden ingesteld, de contrast was idioot hoog en dat was echt te zien toen we het Xbox 360 dashboard te zien kregen. Dus daar had het ook wel een beetje mee te maken.

Het tweede level was echter weer een groot verschil, een werkelijk schitterend level. Deed aan het begin stuk van Resident Evil 5 denken, heel erg sfeervol met kinderen die in een soort speelplaats aan het voetballen waren, op een andere plek zie je burgers met elkaar praten. Struiken en bomen die in de wind mee bewogen, gewoon een schitterend level vol detail.

Maar toch vond ik niet dat het die scherpte en 'smoothness' haalde met de trailers. Maar het lijkt me sterk dat de console versie zulke aliasing zal hebben in de full game. Kijk naar GTA IV en RDR. Die hadden niet veel aliasing.

Animaties waren gewoon verdomd goed en gewoon wederom een stapje verder vergelijken met RDR. Het waren geen krankzinnige verschillen maar alsof dat nodig is, RDR is nog steeds schitterend te noemen.

Qua gameplay gewoon fucking cool. Het geeft een gigantisch kick en de game is heerlijk bruut. De guns voelen erg goed aan, vergelijkbaar met RDR eerlijk gezegd. Ze geven echt een lekkere kickback zeg maar. De physics vond ik echt fantastisch, zo had ik bij een stukje in het stadium level dat ik met (RB) richting een vijand dook en hem helemaal verrot schoot. En de manier waarop hij naar beneden tuimelde (in het gebied met alle stoeltjes) zag er gewoon verschrikkelijk vet uit. Gewoon duidelijk verbeterd tov RDR.

Qua A.I. vond ik het ook heel in orde, je hebt vijanden die agressief op je af komen rennen, je hebt vijanden die achter muurtjes/pillaren cover nemen, sommigen gebruikten flanktechnieken en ga zo maar door, gewoon in orde.

Alles is ook gewoon echt te slopen, lichten,tv's,cola-automaten,cover is volledig weg te schieten ook. Het ziet er allemaal geweldig uit ook in beweging. Wat ook heel tof is wanneer je een kill hebt gemaakt, dat je de game extra kunt vertragen door (A) ingedrukt te houden en als je dan blijft doorschieten, zie je al die kogels heerlijk dat lichaam ingaan...klinkt ziek en dat is het ook, maar het is vooral fucking cool gewoon.

En het voelt echt als een Max Payne game aan, dat is iets waar ik heel erg blij mee was. We hebben de game zo'n twee uurtjes gespeeld, en na afloop had ik echt zoiets van 'dit is echt een Max Payne game' .

Ik ga zo de hands on/impressie schrijven en als het toegestaan is, plaats ik die hier wel dan. Hoe dan ook...ik kijk er zwaar naar uit.

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Goede impressie. Wat heb je eigenlijk gezien van de mp?

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Helemaal niks. Wel kregen we te horen dat Favela een MP map zal zijn. Nee het waren voornamelijk twee chapters.

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Jammer, had graag gehoord hoe die speelde.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik heb wel gevraagd hoe het met de MP mode zat qua graphics en of deze hetzelfde waren als de singleplayer, hij vertelde mij dat wat hij ervan gezien had het allemaal exact hetzelfde eruit ziet. En dat is nice. Ook zal er gewoon bullet time in de MP zitten,maar net als in de campaign met mate. Dit weekend zal ik nog een video hier neerzetten, waar we gewoon een soort van korte impressie geven. Maar please..give me a break, want dit is echt nieuw voor mij, ik ben niet zo gek op de camera ;)

15. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Aliasing is overigens niet vreemd bij oudere builds, is vaak één van de punten die pas bij de laatste builds geheel zijn weggewerkt.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ok dat is goed om te weten, kan me namelijk ook echt niet voorstellen dat ze de game op die manier uitbrengen. Reviews slachten het dan echt af, qua dat aspect.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Had je dat niet kunnen vragen dan? ;)

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Moet je even kijken bij de heren van PU, die hadden laatst een toffe video hands-on van de MP.

@ BigKabuto, gaaf zeg!

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    net gekeken en klinkt goed :D

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.