Net de inferno 3 gehaald in 21 minuten met 430 fouten ofso. *Mega kramp in linkerhand!!!!! Echt wat een tyfus baan Dat laatste stuk is zo moeilijk....
Ik ga denk ik nachtmerries krijgen over die 3 plankjes. Ben daar altijd zooo slecht in. @AntraXXXXXX: Als je het nog wilt zien; Giga track begint op ongeveer 20 minuten: http://www.livestream.com/dullenl/v...aeaa&utm_source=lslibrary&utm_medium=ui-thumb
ik wil deze game misschien gaan kopen. Heb de trial gedownload. Hoe is de multiplayer hoe werkt het ? want alleen het time trial systeem is episch.
Trials Evolution best verkochte XBLA-game op dag 1 Trials Evolution heeft een nieuw verkooprecord gezet voor een eerste dag op Xbox Live Arcade. Hoeveel keer hij precies verkocht is is niet bekend, maar we weten wel dat de game al meer dan 100,000 keer over de digitale toonbank is gegaan, dankzij een tweet van ontwikkelaar Redlynx. Door de drukte waren de leaderboards woensdagavond even onbeschikbaar, en Microsoft en Redlynx bereiden zich voor op een hectisch weekend. Op het moment van schrijven staan er 178.865 mensen op het leaderboard van het eerste level in de game, dus 200,000 verkochte eenheden lijkt geen al te gekke schatting. De voorganger van Trials Evolution, Trials HD, werd meer dan 2 miljoen keer verkocht in totaal.
Zopas met MaddMonkey, Vanden en Chris wat multiplayermaps gedaan. Erg gelachen en hard gefaald. Op de map The Wreck / Het wrak hebben we MaddMonkey en ik zeker 250 pogingen nodig gehad voor die eerste jump [yt]_PFYvklaqyo[/yt]
haha hoe dan 3 minuten over die track doen. Mja wel leuk om te zien hoe de rest van de map eruit ziet hopelijk kom ik daar nog een keer
Ik heb zo'n 400 pogingen gedaan om voorbij 1:30 in het filmpje te komen. Na 485 pogingen en 20 minuten mocht ik als eerste finishen. Extreme banen zijn niet geschikt voor multiplayer.
Tof zeg! Sowieso echt een topgame! Gisteren heerlijk potjes online gespeeld! Hij heeft alleen soms moeite met een friend de matchmaking in gaan merk ik. Maar dat zal ongetwijfeld met de drukte te maken hebben! Top game!
Bij die mode waar je met z'n 4en naast elkaar rijdt heb ik alleen maar makkelijke en één gemiddelde map. Unlock je later nog meer maps?
Ik dacht even jullie uit te lachen, maar nu zit ik zelf al een half uur vast op dat stuk @ 2:40 Voordat ik daar kwam had ik zo een 50 faults gok ik. Nu 350. (al heb ik wel weer flink op de en knop zitten te rammen). En het is niet eens zo een bijster moeilijk stuk. Verdorie. edit: Ah, ik heb em. Opeens was ie niet zo moeilijk meer. Hier posten helpt altijd. Had ik nu maar niet zo vaak zonder reden gebailed. edit2: Way of the Ninja oid is leuk. En waarom kan ik geen replay kijken?
Daar dacht ik ook al aan, maar dan is het een fikse downgrade tov Trials HD. Daar kon ik dit gewoon terug kijken: Dus dan maar even deze opgenomen. Baan is niet echt speciaal, ik doe het niet goed, maar ach... Moet ik echt nog verklaren waarom ik crap opneem? Jullie kennen me inmiddels wel.
Ik ben iig nog net Peter voor weten te blijven. Hij had 51 faults. Ben ik trouwens de enige die soms nog als een idioot mee zit te bewegen met de controller en soms het hele lichaam? Volgens mij ben ik niks opgegroeid sinds ik een lief klein dulletje was.
Same here, helemaal proberen die motor over dat heuveltje te duwen . Net die Extreme track in die donkere stad gedaan in MP. Was de enige die gefinished is, na 26 minuten en 380 fouten
Ben nu ook bezig in die donkere stad. Denk je dat het lekker gaat, komt er weer een stuk langs waarvan je al weet dat je er 300 pogingen vast gaat zitten. edit: Heb het gehaald, maar damn... vraag niet hoe. Serieus. Ik heb geen idee. 373 fouten en meer dan 23 minuten. Daar kan 300 fouten af als ik wist hoe ik dat obstakel moest nemen.