FIFA 12 Ultimate Team [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja bpl is altijd zo duur.
    toewel Serie a betere of even goeie spelers heeft voor 10x goedkoper.

2. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ja danny }:]

4. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om Pepe IF te kopen, maar die is RM, en ik heb 'm eigenlijk voor RW nodig.

Ik neem aan dat ik gewoon een kaartje voor die kerel kan kopen zodat 'ie RW wordt (ivm IF etc)?

Laatst bewerkt: 19 apr 2012
  5. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Moet lukken, zoek anders meteen voor een Pepe IF als RW, tenminste als die niet veel duurder zijn.

6. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de formatie waarvoor ik 'm wilde, stond ie (toen althans) niet erop. Zal nog wel even kijken nu en dan. Eerst maar 'ns wat geld krijgen :emo:

edit: Oh, er staan er nu opeens een heleboel op, maar iemand heeft ze allemaal weggekocht en zelf eropgezet voor een te hoge prijs.

Laatst bewerkt: 19 apr 2012
  7. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb 'm.

Een ding vraag ik me dan toch wel af. Als je in team management kijkt (tijdens een wedstrijd) staat er bij curve en FKA allebei iets van 93. Maar als ik dan een vrije trap met die kerel neem is het opeens beide rond de 83? Welke moet ik nou geloven?

8. FiDoDiDo007

Leuk Bevonden:
    7
    Team management. Als ik mij niet vergis is het een bug die bij vrije trappen, etc, de NIF stats geeft ipv de IF stats.

9. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    die motm cole lijkt me best fijn, zal wel weer rond de 600k gaan kosten in het begin..

10. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik Ronaldo kopen en daar een cheap team omheen bouwen ?

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee, er zitten geen nadelen aan.

Ik zou deze post trouwens in het andere Ultimate Team topic stellen. Meer mensen die daar posten én ze spelen ook allemaal Ultimate Team ;).

Trainingskaarten:
    - Player / Keeper = bijvoorbeeld +15 heading. Als je zo'n kaartje hebt, gebruik je die op een speler (in je squad klik je op de speler en zeg je 'apply item'), dan gaat zijn rating voor heading +15 omhoog. Let wel op: deze ratings blijven maar voor één wedstrijd +15 omhoog, daarna wordt het weer normaal. Let op #2: je kan maar één attribute-trainingskaartje tegelijk doen. Doe je na de +15 heading ook een +10 shooting, dan vervalt je +15 heading ;).

- Formation = verander de formatie van je speler. Speel jij graag in de 4-4-2 opstelling, zorg dan dat al je spelers ook de formatie van 4-4-2 hebben (dit staat op het kaartje van de speler zelf), dit zorgt ervoor dat de chemistry van je team (zie je rechtsboven, dat balkje) hoger wordt, en je spelers dan ook beter zullen spelen.

- Postition = verander de positie van je speler. Wil je dat Mertens (leftwinger; LW) een leftmidfielder (LM) wordt, gebruik je een LW > LM kaartje. Zorg dat je spelers de goede posities hebben op hun kaartje, dat is ook goed voor de chemistry!

- Manager = verander de favoriete formatie van je trainer. Speel jij 4-4-2, dan moet je ook zorgen dat je trainer 4-4-2 een toffe opstelling vindt.

Developtment kaarten:
    - Contract = zorg dat je spelers genoeg contracten hebben, anders ben je ze zo kwijt!

- Team talks = zorg voor een goede moraal in je team. Wissel wat af met wissels, zodat iedereen aan spelen toe komt.

- Fitness = zorg dat je team fit blijft dmv. bijvoorbeeld deze kaartjes. Als je een speler op de bank zet, is hij de volgende wedstrijd ook weer 100% fit, handig dus!

- Healing = als je beste speler, Cristiano Ronaldo, geblesseerd is, ben je fucked. Oh nee, wacht, je hebt gelukkig nog de healing kaartjes. Je hebt healing kaartjes voor iedere blessure ;).

12. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Het andere ultimate team topic?

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Kwijt als in kwijt of gewoon niet kunnen opstellen tot je weer een contract kaartje hebt?

Ik heb Ultimate Team 3x gespeeld denk ik. Op zich wel leuk maar ik heb geen zin om met al die dingen rekening te moeten houden :p

14. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan je ze gewoon even niet gebruiken. Ze rennen niet weg, hoor :p

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haha, ja, dit werd gepost in het FIFA12 topic ;).

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, was even in de war met FUT10/FUT11. Één van de twee. Als dan een speler nog maar 1 contract had voor je wedstrijd, was je hem na de wedstrijd écht kwijt. Was hij gewoon weg.

17. FiDoDiDo007

Leuk Bevonden:
    7
    Jaa dat is wel erg straf ook natuurlijk. Heb je net die ene dure speler gehaald ,die maar 1 contract heeft, je wilt hem meteen testen en snap weg. Weg coins, en of die mensen dan nog zin hebben in FUT :emo: .

18. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. FUTTER

FUTTER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk origineel team, al zet je Luiz Gustavo UP op de plek van Matuidi heb je nog meer en betere chemistry en maar 1 dode link die niets uitmaakt voor de chemistry. Het is ook nog een geweldige speler dus ik denk dat je er niet zo veel op achteruit gaat. Verder natuurlijk kaartje voor Muller kopen. En voor de spitspositie zou ik eigenlijk Podolski SIF aanraden, al weet ik niet of dat in je budget past.

Laatst bewerkt: 21 apr 2012
  20. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aan gustavo up heb ik niet eens gedacht, bedankt.
    Heb Muller al te koop staan.
    dus ga sparen voor Podolski SIF.
    Heb nog zon 100k nodig dan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina