[XOne] Ghost Recon: Future Soldier

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 29 apr 2009.

  1. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Voordat mensen gaan klagen, zoals ervaren met de Battlefield 3 beta. Even een toelichting

     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, bla bla, een beta zoals dit is vooral marketing.
     
  3. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Heb net even 1 potje gespeeld (hoefde liet lang te wachten, ging erg snel). En ik ben positief verrast, want het speelt verdomd lekker. Grafisch is het mwa... maar de gameplay zit goed in elkaar.

    Wat ik wel minder vind is dat je maar met zijn tienen speelt (5 tegen 5). Heb nog nooit een Ghost Recon game gespeeld. Dus weet niet of dit normaal is.

    Ik hou deze game in ieder geval in de gaten.
     
  4. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    vind het toch wel een grote teleurstelling, komt niet eens in de buurt van de zogenaamde gameplay videos tijd terug...
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Wel grappig.

    De reacties zijn gemengd, mensen vinden het fantastisch of verschrikkelijk.

    Met dit soort games ben ik alleen bang dat de multiplayer na een maand of 2 niet meer gespeeld gaat worden. Crysis 2 werd na een paar maanden ook niet meer gespeeld online. Bij een Battlefield of een Call of Duty is het anders weet je.

    Dus ik kijk nog wel of ik hem ga halen. Ik wacht eerst wat reviews af. En hopelijk is de campaign ook goed.
     
  6. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    ik was een grote fan van de eerste 2 delen op de 360, dit valt zwaar tegen had jaren later wel wat verbetering verwacht...
     
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel hoor. Zelfs nu nog.
     
  8. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    iemand hier die een code heeft?
     
  9. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of het nog werkt:

    Facebook - Ghost Recon France - like : beta code
     
  10. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Denk het wel, de meeste Tom Clancy games hebben een dedicated fanbase. Die spelen niks anders.
     
  11. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2

    heb het geprobeerd maar kreeg niet meteen een code in mijn mail,of kan het langer duren?
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Man man wat een errors vanavond in die beta. De hele tijd ligt de Ubi server eruit, dan weer een vastloper of dat ie gewoon blijft laden. Gaat allemaal erg lekker zeg, not!!!
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Pffff, dat is wel slecht zeg. Er is echt genoeg mis met deze beta, dat is iets wat zeker is. Ik ben ook echt nog niet 100% overtuigd van de game, het speelt soepeltjes en het is fun, maar is dit waar we al die jaren op gewachten hebben? Had denk ik misschien te hoge verwachtingen, want hij is duidelijk veranderd en verbeterd t.o.v de mp in GRAW maar toch...er mist iets.
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Spel is echt gruwelijk. Ja er zitten wat foutjes en de graphics zijn niet super maar de gameplay is iig erg leuk. Misschien toch wel een pre-order waard
     
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    [​IMG]

     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2012
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja console gamers he. ;)
     
  17. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    En? Elke idioot heeft wel eens een pc aangeraakt al dan niet specifiek om te gamen, en heeft ooit weleens beta software gebruikt. Een beta bij games is niets anders.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als je amper kan spelen, is het gewoon een slechte beta ;) jullie doen net alsof deze game in de beginfase zit. Deze game komt over een maand en is jaren aan gewerkt. Ik heb het weer geprobeerd maar 3 disconnects later besloten dat dit niet gaat werken. Bf3 beta heb ik ook daardoor weinig gespeeld, maar dat waren nog ingame glitches en bugs
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja maar daar weten ze ook niet wat het betekend. ;)
     
  20. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Je krijgt hem gratis, wat zeur je? 8)

    En wat valt er te beta testen als er bijna geen bugs meer inzitten? Release hem dan meteen. Geen zin om nog eens een beta te releasen.

    Iedereen is gewoon verwend geraakt wat betreft beta's, omdat het tegenwoordig als een synoniem voor demo wordt gebruikt.

    Bijvoorbeeld waren de beta's van Halo: Reach en Gears of war 3 geen echte beta's. Die "beta's" hadden nauwelijks nog bugs. Vervolgens released DICE (en nu Ubisoft) iets wat meer in de buurt komt van een beta en gaan mensen klagen over een GRATIS product?

    Overigens zal de publieke beta wel weer een wat oudere build zijn (net als de BF3 beta, die build was 6 maanden oud).
     

Deel Deze Pagina