Dat is handig. Zo kun je met respeccen en trainen dus alle skills unlocken. Iemand nog tips voor het compleet krijgen van een armor set? Heb nu 2 dezelfde en krijg al +2 op alle finesse abilities . Edit: ah jammer je kunt maar 1 keer een trainer gebruiken ook al is je skillevel nog maar 1 of 2.
Meer dan +2 op je abilities heeft geen effect meer. Daarnaast vond ik zelf de sets veel te mager in bonussen. End game liep ik zelfs in blue's en greens met gems omdat die beter stats/bonussen gaven. En je kunt slecht 1x bij dezelfde trainer trainen, echter kom je door het spel heen trainers van verschillende niveau's tegen...
Vermaak me echt prima. Zoveel te doen in het spel. Alleen de balans is echt slecht. Een repairkit kosrt geen drol en je kunt gratis slapen. Potion kost 188 coins. Maar bij blacksmith kost repair duizenden coins en healer vraagt veel te veel geld. Zelfde met abilities. Heb 2 active abilities die ik kan activeren. 1 zorgt voor kans op poison met vaste damage die endgame niks meer waard is. Andere geeft een percentage extra damage die meelevelt. Sommige abilities zijn waardeloos en andere zijn veel te sterk.
Hiet stoor ik mij NIET aan omdat je toch heel veel gold kan verdienen. Ik stoor mij meer nog aan de camera. Ik hoop echt dat ze nog gaan patchen, maar die brakke uitspraken van EA over de PC versie van even terug sporen ook niet. Ik heb wel wat vertrouwen in EA opgezegd. Ik dacht dat ze de laatste jaren echt aan de betere hand waren, maar er lijkt dus niets veranderd met die studio/uitgever.
Nee geld is idd geen probleem. Vind het alleen jammer dat sommige leuke abilities veel mana kosten en amper schade i.v.m. gewone standaard aanvallen. Wil zelf ook Blacksmithing gaan leven om betere gear te maken. Kan nog geen blauwe items kapot maken voor onderdelen.
Sommige abilities gaan ook niet om de schade die ze aanrichten, maar om andere effecteb. Bij Finess bijvoorbeeld die cloud die je kunt sprayen doet weinig damage, maar desoriƫnteert de enemy, waardoor deze en even niks terug doet en waardoor je kans op crits en dergelijke toeneemt. Bij big Trolls is die abilty heel handig, want de Troll staat ff disoriented te wezen terwijl jij hem ongenadig kunt blijven meppen. Als je de juiste combi van slagen en abilities pakt, krijgt die Troll geen enkele kans meer! Een ander voorbeeld is de frosttrap, niet zo veel damage, maar wel kans op freeze enemy en ieg een slow effect, met alle voordelen vandien!
Dat klopt voor sommige aanvallen, maar niet voor alles. Voorbeeld: Lunge doet maar 40 schade en kost veel mana terwijl die shadow flare veel meer schade doet en inderdaad desorienteert. Rare vindt ik ook dat sommige abilities die je aan moet houden +10 schade doen en andere +10%. die van plus 10 zal niet meeschalen als je zelf hoger level bent en betere wapens hebt. Ik kan trouwens ook nergens in de game de stats van mijn character vinden zoals attack power, crit chance, elemental resisitant etc.
Die stats miste ik ook wel ja. Wat betreft Lunge, dat is een abilitie die ik nooit heb gebruikt. Sterker nog, ik heb pas punten erin gestopt toen ik al het andere in Finesse al had, puur voor de top tier destiny.
Speelde jij ook Finesse? Vind het zelf een leuke class met zeker nog uitdaging in de game. http://amalurfoundry.com/calculator...030001222200000000&00000000000000000000000000 Dit is mijn huidige build. Uiteindelijk wil ik dit doen: http://amalurfoundry.com/calculator...431500055500620000&00000000000000000000000000 Of dit doen: http://amalurfoundry.com/calculator...030003355530600000&00000000000000000000000000
Ik ben all out Finesse gegaan. Bows & arrows & traps. Heerlijke gameplay. Ook alles op Hard gespeeld, maar dat is meer dan goed te doen. Eigenlijk geen potions nodig gehad. Op het eind zat ik dan ook afgeladen vol met lotions. Kon het niet over mijn hart verkrijgen om ze te verkopen Alleen de damage boost potions, weet niet waarom, maar die vond ik echt by the dozen. Ik hield steeds twee stacks van 10 aan en de rest ervan verkocht ik. Ik had op het eind ook iets van 70 master healing potions ofzo. Enne full alchemy, maarja, nooit de nood gehad om potions te maken ...
vraagje he, bij the legend of dead kell dlc ik blijf maar bij faction quests hebben groei je eigne animal zeg maar maar ik heb er al 3 kan die quest nooit ''eindigne'' ofzo? zelfde als met die gozer die scheepswrakken gaat bezokeen dat blijft ook maar in mn quest log is er nooit een einde aan?
Ik merk wel dat ik veel schade doe, maar incasseren kan ik niet. Drink bij grote vijanden als ze in een groep zijn toch nog wat potions weg. En ja Casper ken het. Heb ook een quest waar ik oneindig vuurpotions in kan leveren.
ben nu bezig met the teeth of naros, toffe DLC weer niet zo tof als de 1e maar wel weer erg tof! weet iemand of er in de toekomst nog meer DLC komt of was dit de laatset?
Buiten het allerallereerste begin heb ik nauwelijk potions nodig, ik word nl nauwelijks geraakt. Bij groepen gebruik ik bommetjes icm charged arrows. Alles is al dood voorda ze bij mij zijn. Single big enemies (trolls) raken me ook nauwekijks eigenlijk....
Ik heb last van groepen. Dan heb je een ettin troll wizard die spreuken schiet en dan van die wolven erbij die ook op je af komen. Maar het is wel goed te doen.
Lastigste enemy vond ik zelf de Tresh. Die moet je gewoon snel aanpakken anders istie irritant Ik ben ook wel benieuwd of er nog meer DLC komt. Denk het haast niet. Ook wel benieuwd naar de verkoopcijfers van de game, of die het een beetje goed heeft gedaan.
ben ik ook wel benieuwd naar de verkoopcijfers... voor mij is dit zonder meer de beste game tot nu toe dit jaar 1e game waar ik ook uitbredingne voor heb gekocht (DLC) ooit haha