Daar heb jij weer gelijk in, zo hectisch als het in deel 1 kan worden....dan heb je inderdaad weinig aan free-aiming.
Ziet eruit als een boel van hetzelfde maar dan met nieuwe effecten, toch wel zin in! Afgelopen maand Prototype 1 uitgespeeld dus kom maar op. Ook gelijk maar de C.E. besteld afgelopen week. Edit: En eindelijk kun je iets tegen die kut rockets van die helicopters! God wat kan dat vervelend zijn op Hard!
^Ik speelde op Easy. Een game als dit is dan op zijn leukst. Chaos veroorzaken zonder al te bang moeten zijn dat je afgaat. (ik ging ook gelijk voor de achievement dat je in de gehele game geen enkele keer af mocht gaan, dus het is niet alsof er helemaal geen zweethandjes momenten waren. oh shit, oh crap, oh god! Eventjes snel vluchten door op de meest badass manier over gebouwen klauteren en je uit de voeten maken... Om daarna terug te komen en een helikopter op hun hoofd te gooien uiteraard.) Nieuwe trailert.
Yup, de 24e. Ik zie net dat de PU actie afgelopen is. Waarom treuzel ik nou ook weer zo lang. Heb dat tabblad letterlijk 2 weken of meer open gehad, maar vergat het steeds te bestellen. Godver. Ergens anders dan nog een koopje?
Kriebel, kriebel.... Jeukt om dit toch te gaan proberen ondanks dat ik Prototype 1 al vrij snel had gezien.
Game ligt bij MediaMarkt Arena in de winkels al (voor de geinteresseerden, kan me niet voorstellen dat dat er veel zijn )
Gisteren gehaald en ga hem morgen terug brengen, just more of the same, heb nu 3uurtjes in het spel zitten en zelfs moves zijn hetzelfde (zoals je mensen consumed) als in deel 1.
Maar deel 1 was een van de beste superheldenfreeroamers die ik ooit heb gespeeld, dus ik kan echt niet wachten op deze game
Ik! Tenminste, dat was ik al sinds de release van plan. Maar ik hoop nog steeds op een last minute aanbieding die de moeite waard is. Al ziet het er niet naar uit dat die nog gaat komen.