Ik heb een vraagje over mijn nieuw gekochte Windows Phone 7, hopelijk kunnen jullie me helpen! Kort verhaal:
Ik heb gisteren bij de Saturn een LG E900 gekocht/gekregen (heel verhaal op zich, niet boeiend). Nu heb ik het voor elkaar dat in principe alles werkt (jeej), maar ik loop toch nog tegen wat zaken aan!
Gisteren meteen aan de PC gehangen, via Zune allemaal updates binnen gekregen en als het goed is heb ik nu ook 7.5 (mango). En daar heb ik een paar vraagjes over. Klopt het dat ik mijn telefoon taal NIET in het Nederlands kan zetten? Toetsenbord enzo heb ik op Nederlands staan, maar voor systeem taal stond de keuze Nederlands er niet bij. Klopt dit?
Dan heb ik een vraagje over de agenda functie. Ik gebruik voor zo een beetje alles Google en dus ook Google agenda. Nu heb ik mijn Google account gesynchroniseerd op de telefoon, en ook mijn persoonlijke agenda staat daar nu in. MAAR nu gebruik ik zelf dus meerdere agenda's in mijn account en ik krijg het NIET voor elkaar om deze ook te laten verschijnen in de agena op de telefoon. Nu heb ik via google wat gezocht en kwam ik uit op deze informatie:
http://support.microsoft.com/kb/2430181#google maar als ik via mijn browser naar m.google.com/sync ga staat er dat mijn telefoon niet wordt herkend... Heeft iemand een idee hoe ik alsnog de extra agenda's van Google op mijn telefoon kan laten verschijnen, want ik wil graag mijn werk agenda ook kunnen inzien...
Verder moet ik eerlijk zeggen dat het me toch wel HEEL goed bevalt! Lekker kloten met de tiles nog en het leukste: achievements halen op mijn mobiel!!!
EDIT: Laat dat tweede maar zitten... Die site werkt dus alleen als je je taal instelt op engels... En dat is allemaal gelukt nu!
Verder iemand nog goede tips of leuke apps en dergelijke?
Klik om te vergroten...