Echt een heerlijk spel, vooral om straks weer tijden van vrienden te pakken. Trials blijft een feestje. Gisteren ook nog wat editor tracks gereden, jezus daar zitten ook wat heftige tussen hoor!
Die moeilijke banen zijn juist chill net ingedamd even denvan en Marieke flink ingehaald een van de beste races tot dusverre, alles behalve 1 jump ging perfect Die editor tracks zijn ook geweldig ja heerlijk want zo kan je echt duizenden tracks spelen zonder dat het verveeld.
Trials Evolution 120/400 7/20 Achievements The Professional Successfully complete the single player career. 30 (04-23-2012) Burnt to a Crisp Pass 'Lab Rat' without faulting while constantly on fire. 20 (04-23-2012) Nervous Twitch Doh! You had a near-perfect run on a Hard or Extreme track, but blew it after the last checkpoint. 20 (04-23-2012) Check Out My Ride Join a public multiplayer match using at least five custom bike and rider parts. 10 (04-21-2012) School's Out Pass the A License Test and get the Phoenix. 20 (04-21-2012) Beyond the Wall of Pain Smash your bike and break every bone in one spectacular crash. 10 (04-19-2012) No Problemo Pass the D License Test and get your first bike. 10 (04-19-2012) En met die Burnt to Crisp ook nog sneller dan Dulle
@ Jorrie, Zo. Zijn nog zeker punten waar ik behoorlijk slordig ben, maar ik kan niet klagen met een platinum. \o/ Nog 99 te gaan. edit: woot Waarom is het altijd zo dat de crappy runs uiteindelijk de runs zijn waarmee je het haalt?
Shit wil trials evolution ook! Waar kan ik trouwens het goedkoopst/snelst microsoft points kopen. Deze game is addictive man! Denk dat ik mijn points het best bij gamhubs ga kopen! 2100 points voor 22 euro. Haal ik deze meteen met Batman Arkham city DLC!