[XOne] Ghost Recon: Future Soldier

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 29 apr 2009.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. En ze willen ook gewoon een stress test doen op de servers.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Om de gameplay te proeven, is het wel zo handig dat je in potjes terecht komt. Wat is anders het punt van een beta, om naar het beginscherm te staren waarin telkens: de Ubisoft server is op dit moment niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw in beeld verschijnt? Kan je dat verwend vinden, maar ik vind het eerder zonde dat ik de game wil testen voor ze maar daar amper de mogelijkheid voor krijg.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het meer zonde als je betaald hebt voor de game en het dan gebeurd.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb vandaag alleen het laadscherm gezien, verder niks! 8) En toen kreeg ik een invite, maar dat werkte ook niet... tja, dan geef ik het maar op. :+
     
  5. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik had eerlijk gezegd ook hoge verwachtingen. Mij stoort het aan de graphics. Dat is de reden dat ik dit spel helaas ga overslaan. De graphics komen niet eens in de buurt van cod 4. Schandalig van Ubisoft. Zo lang aan dit spel gewerkt en dan krijgen wij dit voorgeschoteld.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hopelijk kunnen we in de volledige wel met meer dan 4 spelers in een team zeg. Correct me if i'm wrong maar volgens mij liet GRAW(2) toch stuk of zes of zelfs 8 spelers in een team toe?
     
  7. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vermaak mij redelijk met de beta.
    Eerst had ik grote moeite met firstperson shooters toen ik cod ging spelen. Nu moet ik weer erg wennen aan thirdperson.
    Het spel ervaar ik als rustig, minder gehaast dan cod en ik neig meer richting meer tactical.
    Waar ik nu steeds tegen aanloop is de besturing (vaak een teamkill gemaakt omdat ik plotseling een granaat gooi in plaats van hard rennen), onbekend met de map (blijk ik gewoon toch niet zo goed opgesteld te staan achter dat veilige muurtje) en de weapons lay-out die je kan aanpassen (moet ik nu eerst iets doen aan de trigger of toch een andere scope opzetten).
    Kortom, prima spelletje.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Dus?

    Nee er zat krankzinnig verschil tussen de Gears 3 beta en volledige game, right? Nope. BF3...dat is misschien een voorbeeld van een aardig groot verschil. Maar ook alleen dankzij die High Res textures pack. Dus je kan wel een plaatje posten en de uitleg over een beta, maar dat is echt niet nodig hoor. Dat alles weet ik allang, alleen blijkt het uiteindelijk weinig uit te maken. En let maar op..met GR is dat ook gewoon het geval.
     
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Lees mijn andere post. ;)
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    Ga nu de saboteur mode spelen ben benieuwd :)
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Jij bent ook altijd op van die rare tijdstippen online. 8) Ik zal morgen 's kijken of ik misschien weer verder dan het laadscherm kan komen. :+ Je tips werkte vorige keer helaas niet en ik gaf het op. :p
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    Ohh helaas bij mij werkt het vaak wel net deed hij ook even raar maar toen dashboard en weer terug en nu zit ik erin. Dacht trouwens dat die 2de mode pas de 26ste zou komen ofzo?
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    Experience the new game mode just added to the Beta - Saboteur - and see how we're listening to your feedback: 6 person parties, faster XP leveling and grenade tweaks!
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Nice. Lekker hoor. Als ze zo snel het spel patche gaat dit spel er zeker komen.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    de beta patchen ze nu ook al dus is een goed teken voor de volledige game strax :)
     
  16. Roboduck

    Roboduck Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die gigantisch last van lag heeft bij de Saboteur mode??
    Het is niet te spelen zo man.
     
  17. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    check net m,n "ongewenste" email en zie van Ubisoft een beta code voor de MP van deze game tot 2 mei. Ik ben te druk met andere games, dus degene die t eerst pm,t mag em hebben..

    EDIT: supersnel vergeven aan: Domiolierook
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2012
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Laatst bewerkt: 27 apr 2012
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    Ghosts – we’ve been working hard to incorporate your feedback into the beta. We want more. The beta period is extended for 1 week. Looking forward to seeing you on the battlefield, and remember, only the dead fight fair.
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    Tom.Clancys.Ghost.Recon.Alpha.720p.HDTV.x264-GeT

    Het kan niet anders of een game als Tom Clancy's Ghost Recon moet zich perfect lenen tot een verfilming. Getuige daarvan Tom Clancy's Ghost Recon Alpha: The Movie waarbij de makers ons een blik gunnen op de toekomst van oorlogsvoering. Deze film duurt bijna 25 minuten en is meer dan de moeite waard dus neem zeker je tijd om hem te bekijken.
     

Deel Deze Pagina