1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Boys, ik zit nog met een vraag over Ultimate Team. Je hebt dus van die trainingkaarten, een heleboel verschillende... Kan iemand me ff uitleggen hoe ze werken? Ik begrijp er niks van momenteel dus ik spaar ze allemaal. Dus welke verschillende heb je en zitten er ook nadelen aan? Zoals bijvoorbeeld een bronse speler die bijvoorbeeld opeens zilver wordt? Ik noem maar wat hoor. :+
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee, er zitten geen nadelen aan.

    Ik zou deze post trouwens in het andere Ultimate Team topic stellen. Meer mensen die daar posten én ze spelen ook allemaal Ultimate Team ;).

    Trainingskaarten:
    - Player / Keeper = bijvoorbeeld +15 heading. Als je zo'n kaartje hebt, gebruik je die op een speler (in je squad klik je op de speler en zeg je 'apply item'), dan gaat zijn rating voor heading +15 omhoog. Let wel op: deze ratings blijven maar voor één wedstrijd +15 omhoog, daarna wordt het weer normaal. Let op #2: je kan maar één attribute-trainingskaartje tegelijk doen. Doe je na de +15 heading ook een +10 shooting, dan vervalt je +15 heading ;).

    - Formation = verander de formatie van je speler. Speel jij graag in de 4-4-2 opstelling, zorg dan dat al je spelers ook de formatie van 4-4-2 hebben (dit staat op het kaartje van de speler zelf), dit zorgt ervoor dat de chemistry van je team (zie je rechtsboven, dat balkje) hoger wordt, en je spelers dan ook beter zullen spelen.

    - Postition = verander de positie van je speler. Wil je dat Mertens (leftwinger; LW) een leftmidfielder (LM) wordt, gebruik je een LW > LM kaartje. Zorg dat je spelers de goede posities hebben op hun kaartje, dat is ook goed voor de chemistry!

    - Manager = verander de favoriete formatie van je trainer. Speel jij 4-4-2, dan moet je ook zorgen dat je trainer 4-4-2 een toffe opstelling vindt.

    Developtment kaarten:
    - Contract = zorg dat je spelers genoeg contracten hebben, anders ben je ze zo kwijt!

    - Team talks = zorg voor een goede moraal in je team. Wissel wat af met wissels, zodat iedereen aan spelen toe komt.

    - Fitness = zorg dat je team fit blijft dmv. bijvoorbeeld deze kaartjes. Als je een speler op de bank zet, is hij de volgende wedstrijd ook weer 100% fit, handig dus!

    - Healing = als je beste speler, Cristiano Ronaldo, geblesseerd is, ben je fucked. Oh nee, wacht, je hebt gelukkig nog de healing kaartjes. Je hebt healing kaartjes voor iedere blessure ;).
     
  3. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag mensen,
    ik wil ook graag deze uefa euro erbij halen, maar klopt het dat de kwalificatie er niet bij zit? Dat dacht ik ergens gehoord te hebben en dat zou ik erg zonde vinden, want ik vindt het juist het leukst om met landen als Oostenrijk je te kwalificeren voor het EK. Dat geeft mij het echte ek gevoel qua emoties. Ik zou het echt zonde vinden als je aleen maar het ek kan spelen. Dan speel je dus de hele tijd tegen dezelfde landen en dat lijkt me niks. En weten julie ook hoe je het kan halen? Moet ik dat via internet doen ofzo? Met vriendelijke groeten,
    Domique

    Iemand??
     
  4. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Kwalificatie zit er niet bij, er is wel een nieuwe mode bij, de expidition mode.
     
  5. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    @lucyluciano

    Danku, dan haal ik hem niet, zonder kwalificatie vind ik het de moeite niet waard, aangezien het ek zelf spelen al snel saai begint te worden. En ik ga geen 20 euro betalen om met alle landen online te kunnen spelen in zo'n tournooi vorm. Echt een faal van fifa dit.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    €20 is gewoon teveel.
     
  7. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies Siemen. Maar kun je wel als je uefa euro 2012 speelt, aleen tegen landen, dat je echt online 1 tegen 1 kunt ermee. Dan is het mischien nog wel een keer leuk. Maar als je ook niet online 1 tegen 1 kan zoals in fifa 12 dan is het echt waardeloos. En gaat dat tournooi systeem net zoals in wc10, want dat was nog wel nice moet ik zeggen!
     
  8. Seh

    Seh Guest

    Wat zit er nu niet in wat in de andere EK en WK edities wel zat? Heb die games nooit gekocht maar dit lijkt me juist wel interessant. :eek:
     
  9. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 20 euro niet zo overdreven veel.
    Ander x brengen ze het gewoon op cd uit en betaal je de volle mep ervoor.
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    In FWC2010 had je Captain Your Country? Dat je als speler jezelf in de basis moest spelen, aanvoerder moest worden en dan kampioen worden. Was echt fucking bruut, dit jaar zit ie er niet in hè?
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Gameplay was ook altijd veranderd en dat vond ik wel fijn aangezien ik alleen nog maar fifa speel. Als ik nu 20 euro betaal speel ik in principe nog hetzelfde spel. Al waren de veranderingen ook nooit zo heel erg spectuculair maar je had weer iets nieuws :)
     
  12. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er wel nog steeds in dat je de cups kan winnen? Was bij het wk wel tof.
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  14. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    EA heeft zelf aangegeven niks aan de gameplay te hebben veranderd. Zou het niet zo kunnen zijn dat de speelsnelheid op dat preview-event gewoon iets lager stond?
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Voor 800/1200 msp had ik het waarschijnlijk wel overwogen, maar voor 1800 msp kan ik wel betere aankopen bedenken...
     
  16. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik hem toch maar haal, omdat dat online ek me altijd wel leuk lijkt. Net zo'n soort bekercometitie bij fifa 12, waarin je dus alles of niets speelt. Maar weet iemand hoe ik hem precies kan bestellen? Moet ik dan gewoon bij de winkel 1800 msp halen en dan naar uefa euro 2012 scrollen op marktplaats en daar de code invoeren?
     
  17. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ik vind 20 euro helemaal niet te duur. Die 20 euro haal ik hier prima uit, ik heb dit liever dan weer 50 euro voor een volledige game uitgeven die je net het EK toch niet meer aanraakt. Ik kan niet wachten, morgen direct die europese titel binnenhalen! yeah!
     
  18. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Redeem code --> punten op je xbox live account.
    Dan gewoon kopen op de marktplaats...
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    20 euro voor een nieuwe modus vind ik gewoon teveel. Maar meningen verschillen daarover.
     
  20. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    €20 vind ik echt teveel

    Je raakt fifa12 straks ook niet meer aan als je fifa13 hebt dus wat maakt het verschil ??¿¿
     

Deel Deze Pagina