Ja, binnen een uur zelfs en meestal binnen 10 minuten, je moet zo'n Duitse verkoper hebben, voor €18,- ongeveer.
Nog even geduld en dan heb ik m'n eigen baan af, 't is nog beste een flinke uitdaging, ook voor mijzelf!
Hmm zit er nu op maar kan het niet vinden.Weet ook niet welke ik moet nemen zo groot assortiment. Trouwens moet ik me aanmeleden/account aanmaken? en hoe weet ik welke verkoper op ebay te vertrouwen is? Of is dit een leap of faith
Zoek naar een duitser, MMOGA Die heeft er ontieglijk veel van zulke cards verkocht en altijd als ik koop, heb ik het binnen 15 minuten de code in de mail. http://www.ebay.nl/sch/mmoga_ltd/m....&_odkw=&_osacat=0&_trksid=p3911.c0.m270.l1313
Het maken of het einde halen ? Vaak zijn de simpelste obstakels al een pain in the ass heb ik gemerkt
Had van het weekend geen internet, dan is er niet veel aan dit spel. Hoewel m'n vriendenlijst ook in deze game niet zo actief is. Dus alleen maar die Unyielding achievement gehaald. Was wel leuk om te doen. Van de week maar eens verder spelen...
Is online een beetje leuk, Zijn dan alle banen geconverteerd naar supercross tracks, of hoe zit dat? Ik heb nog niet online gespeeld, maar zie bij banen ook helemaal niet die banen staan die jullie noemen, zoals giga track online?!
Uhm, ja, daarom ben ik laatste. edit: Ik stop, even wat eekhoorns verzamelen. Het ging toch niet echt goed.
Zo, ook maar gedownload! Zometeen maar even wat van jullie toevoegen zodat ik gelijk m'n tijden kan gaan vergelijken. Weet m'n frustratie van Trials HD nog wel met sommige stukjes op extreme dus dit gaat weer leuk worden!
Beide. Maar mijn creatie is af, al is het wel te zien dat het einde niet zo fanatiek is als het begin. Ondanks dat is het einde toch niet makkelijker als het begin. Voor de mensen die een poging willen wagen, zoek effe op m'n gamertag of 'Pallet Parcours'. Als je het level speelt kom je er wel achter waarom die zo heet. Moeilijkheidsgraad - Medium/gemiddeld Gold tijd - 1:20 met 2 fout Good luck!
Ik was even gestopt na die klote extreme tracks Nu nog online of wat? Zal ik even kijken of ik het wat vind