Zijn erg veel leuke supercross tracks al online te vinden (en een hope hele slechte met waardeloze spawns ). Hoop dat Redlynx ze ook toevoegt aan matchmaking.
Vond het wel even geinig om online tegaan, in het begin wat lag (kut verbinding..) maar volgens mij toen Dulle weg was viel dat wel mee of was dat alleen bij mij zo??
Het lag echt aan jouw. Dulle had zelfs een goede verbinding terwijl die aan het streamen was paar dagen terug.
Damn, die tweede reeks Hard levels zijn nog best pittig, en ook even wat Extreme tracks geprobeerd, maar dat was helemaal onmogelijk... Voor de rest alles op goud, behalve die hele lange track, waar ik zilver heb. Daarnaast ook een aantal platinums, en hopelijk worden dat er nog een stuk meer... Zo verslavend, zo moeilijk soms, en sommige levels ook ongelooflijk frustrerend omdat je dan net steeds bij een stom drempeltjes of een traptrede of whatever blijft haken en je je tijd verneukt...
Van de week maar even zo'n ding bestellen http://tweakers.net/pricewatch/300215/tp-link-tl-pa511-starter-kit.html#tab:info
Ja, die is zijn geld dubbel en dwars waard, speel het nog steeds af en toe. Zeer uitdagend om door de tracks heen te komen, ik moet er zelfs nog 2 op extreme waar ik niet door kom. Maar aangezien ze even duur zijn zou ik voor de nieuwe gaan als ik jou was.
Ja oke. Maar dat daar niet gewoon een losse voor is zegmaar... Maar oke, deze maar even kopen: http://www.ebay.nl/itm/Xbox-360-Liv...?pt=PC_Viedeospielzubehör&hash=item4cf4e0aa91
Dat heb ik nou ook telkens grrr zelfs op simpelere levels dan opeens op je smoel door een klein tikkie naar links of rechts. Maar dat is ook wel gelijkde charme van het spel.
Evolution Gewoon de nieuwste, kan die oude ooit nog wel eens kopen En volgens vele sites/reviews is Evolution toch het completere en betere pakket Nu eerst ff naar de kapper toe, als ik thuis kom zullen de puntjes wel in de mail staan
Dulle, wel beter je best doen in MP Als mensen mij toe willen voegen, be my guest. Ik probeer altijd overal bovenaan te staan
Hoezo? Ik heb toch een aantal potjes gewonnen? En bij dat potje waar ik 0 punten op een track haalde was ik goed teruggekomen. Jullie alsnog bijna ingehaald.
Ik kreeg ook meteen de neiging om Super Monkey Ball weer te gaan spelen. Gelukkig is ie backwards compatible
Heerlijk spel ja... je begint om 00:00 een baantje te spelen en een uur later zit je nog steeds dezelfde track te spelen en vraag je je af waarom je in godsnaams nog zit te spelen..verslavend!