Haywire
Had best goede berichten gelezen over deze film ... toch viel hij me uiteindelijk tegen. Als je zo'n A-lijst aan acteurs hebt is het jammer dat je er niet meer mee doet. Wat dan wel erg "mooi" was waren de scene's waarin gevochten werd zonder muziek of andere poespas voorbij kwamen. Misschien moet ik de film nog maar een keer kijken? Dunno. Vond dat de film zich op momenten erg serieus nam.
6/10
Underworld : Awakening
Na het zwaar-maar-dan-ook-zwaar teleurstellende derde deel toch maar besloten om deel 4 is te bekijken. Tjah, wat kan ik hier nou van zeggen? Het verhaal wat "verteld" word is ook echt het enige wat nog verteld had kunnen worden om het nog interessant te maken. Zelfs DAN presteert de film om de nodige "WTF" momenten erin te donderen die totaal los staan van ALLES.
Ja, ik ben een vampier. Er zijn twee delen voor nodig geweest om het karakter Selene te beschrijven maar INEENS is ze immuun voor zonlicht en kan ze mensen "reviven". Goed, deel 1 en 2 is alweer een tijd geleden ... het kan zijn dat ik het dus verkeerd heb.
Het enige pluspunt? De terugkeer van die oh-zo-lekkere MILF Kate Beckinsale...
5/10
Zo! Dat waren de twee films weer van afgelopen weekend. Nu ben ik van plan om komend weekend weer twee films te pakken. The Avengers en Melanochlia. Van de laatste weet ik dat hij "erg" zwaar is. Is dat ook zo? Na wat gelezen te hebben over de film was ik er erg benieuwd naar. Einde van de wereld, Niburu / Melanochlia en noem zo maar op. Jammer genoeg kwam ik toen gelijk op dit filmpje uit...
Muziek in bovenstaande "clip" is heerlijk overigens! Is Melanochlia een film waar ik voor kan gaan zitten? Of moet ik net zoals Anti-Christ een priem naast me hebben zodat ik af en toe m'n ogen uit kan steken?