Vorig jaar was er volgens mij ook een update. Dat ging toen over een paar futuliteitjes waar zelfs niemand feedback voor gegeven had. Hopelijk is het nu iets voor de AI, die veel te defensief staat.
Hoezo betekent het schieten en passen uit 2011 een teruggang? Alsof gameplay altijd verbeterd tijdens de jaren. Alleen graphics verbeteren.
Vind het altijd irritant als ze de goede dingen uit een vorige versie niet ´herbruiken´. Passen in PES 2011 is echt heerlijk, tuurlijk zijn andere dingen minder maar waarom ze gewoon bepaalde facetten niet overnemen is mij een raadsel.
12 uur krijgen we de eerste beelden te zien van pes2013... plus de speerpunten waar ze het dit jaar op willen verbeteren denk ik
Ik zeg geen teruggang, ik zeg geen progressie, dat is heel wat anders. En dat is precies waarom PES in een paar jaar tijd is terug gevallen van marktleider, naar de 2e rang. Geen voorruitgang, en de dingen die ze hebben in gebracht werken niet naar behoren.
Inderdaad, als dit allemaal ook wordt hard gemaakt ben ik waarschijnlijk weer terug bij PES. maar laat me in ieder geval niet meer gek maken door KONAMI. Eerst zien dan geloven.
Ieder jaar klinkt het allemaal goed van te voren. Het is eigenlijk al lang geleden dat ik er echt nog iets van verwachtte, om eerlijk te zijn. De game doet sommige dingen geweldig (replays, gezichten, player-editor, etc), maar het is qua gameplay helaas nooit meer zo goed geweest als Pro Evo 5.
Klinkt allemaal heel goed! Maar ja, dat was voorgaande jaren ook zo, al blijf ik hopen dat ik dit jaar gewoon weer heerlijk PES kan spelen!
Maar een pass systeem uit een oudere game hoeft toch niet te betekenen dat de gameplay geen progressie boekt? Call of Duty heeft ook altijd hetzelfde systeem gebruikt qua hoe je schiet etc.