[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Er komt een pc versie met extra content.
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh ik zie het ja :D Beter :D
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Zie pagina terug Peter.
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat zoek ik toch weer goed he :+

    Maareh, het stemmen heeft dus geholpen! Gelukkig :D
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dragon's Dogma al gecheckt? Heb vandaag weer wat meer beeldmateriaal gezien en het heeft wel degelijk die gothic dark fantasy vibe, inclusief gevoel van gevaar. Gooi een beetje Monster Hunter en Shadow of the Colossus in de mix...
     
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Demo wel klaargezet omte downloaden inderdaad :) Filmpjes van Dulle gekeken, ziet er ook gaaf uit :)
     
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Damn net de Iron Golem verslagen. Op zich een redelijk eenvoudige baas, ware het niet dat de camera niet altijd even lekker meewerkt en hij je redelijk vaak van het podium tieft als ie je te pakken heeft. Anor Lono is echt prachtig trouwens _O_
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Smough and Ornstein! Adrenaline door the roof _O_ Zelf een keer of 15 geprobeerd en kwam altijd een heel eind maar het laatste zetje lukte steeds net niet. Net 4 keer iemand gesummoned waarvan ik 3 keer direct geinvade werd en met één mep kapotgeslagen, maar de laatste keer was het raak. Spannend gevecht maar het is gelukt :)
     
  9. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Gelukkig heb je nu een van de meest irritante boss battles achter de rug ;)
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Game ook binnen gekregen. Gezien er nog een gaatje zit tot aan Dragon's Dogma, deze maar eens aangeslingerd. Ben benieuwd hoever ik kom... Uitspelen in een keer gaat het sowieso niet worden, DD gaat voor.

    Moet zeggen dat de framerate wel kak is, al gelijk in het begin. Voelt stroperig aan. En lelijke graphics, ugh! Vooral tijdens de character creation. Dacht dat ik een decade terug was beland.

    Sfeer is wel aanwezig, lekker creepy! Twijfel nog of ik gewoon blind ga spelen of met een guide. Heb gekozen voor een Pyromancer omdat die, als ik het goed heb begrepen, gewoon een STR build heeft en door equipment fireballs kan casten ...
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dit is denk ik de enige game waar ik je meteen zou aanraden de guide in ieder geval in de buurt te houden
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, snap bepaalde dingen nog niet echt. Ben gewoon maar wat aan het verkennen rond de firelink shrine.

    Combat is ook erg wennen, voelt nogal raar en stroef aan, zeker ivgt gales als Amalur & witcher 2. Ook wennen dat na 2 heavy strikes mijn stamina op is en ik ff niks kan. Ook targetting system is erg wennen. Met lock iets beter, maar dan ren je weer niet zo makkelijk weg ...

    Klopt het dat voor een pyro ook STR de belangrijkste stat is (samen met endurance?)
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, snap bepaalde dingen nog niet echt. Ben gewoon maar wat aan het verkennen rond de firelink shrine.

    Combat is ook erg wennen, voelt nogal raar en stroef aan, zeker ivgt gales als Amalur & witcher 2. Ook wennen dat na 2 heavy strikes mijn stamina op is en ik ff niks kan. Ook targetting system is erg wennen. Met lock iets beter, maar dan ren je weer niet zo makkelijk weg ...

    Ook wennen is dat het moeilijk te zien is hoe moeilijk een mannetje is. Ze zien er allemaal een beetje hetzelfde uit (tot nu toe), maar sommige zijn beduidend sterker dan anderen. Ben al een keer 1 hit dood gegaan door een regular mob :)

    Klopt het dat voor een pyro ook STR de belangrijkste stat is (samen met endurance?)
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Paar kleine vraagjes:

    - volgens mij is het verstandig zoveel mogelijk human te zijn. Als je dat bent is het dan ook verstandig je humanity items te gebruiken zodat de teller linkboven ophoogt? En wat zijn dan de voordelen?
    - In het begin van undead burg is een trapgat afgesloten met planken, hoe destroy ik die?
    - en wat houdt kindle bij een bonfire in?
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2012
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    There you go. En volgens mij is dat trapgat gewoon onbereikbaar. Weet het niet zeker though, lang geleden dat ik daar was.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Thanks voor de link. Hd de wiki zelf ook al gevonden, maar dan nog snap ik bepaalde dingen niet :):
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Gakkie probeert DS... de wonderen zijn de wereld nog niet uit. :cool:

    En *boem* (sales cijfers).
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hoe kun je jumpen? Volgens een guide kan ik onder op die brug jumpen...

    Al wel tig keer in de afgrond gestort :x
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2012
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat werd volgens mij in de tuturial uitgelegd. Je moet de sprint knop een volle seconde inhouden en dan loslaten.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Werd alleen een leap attack verteld en met die red ik het niet...

    EDIT:
    Je moet dashen (L) + (B) ingedrukt houden en dan (B) release en weer snel indrukken...
    Overigens was er geen tut, alleen wat msgs
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2012

Deel Deze Pagina