FIFA 12 Ultimate Team [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen eens 200k als ik alllllleees verkoop

2. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ik heb 600-700k
    moet eventjes de 1 miljoen halen.

Ik ga trouwens voor Ben Arfa 84 op RW.
    aangezien de toty's er binnenkort aankomen en ik verwacht dat Benzema in liga bbva zit.
    dus word de if 86 goedkoper.

Laatst bewerkt: 23 apr 2012
  3. Amersfoorter

Amersfoorter Active Member

Leuk Bevonden:
    7
  4. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je serie A team houden en niet gaan pacehoeren! ik blijf het gewoon lekker verkondigen mensen die spelers boven de 90 pace hebben zijn noobs in mijn opinie :)

5. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet altijd waar, een spelers als Hazard heeft veel pace maar is ook gewoon een heerlijke speler zonder zijn snelheid door zijn hoge dribbel. ;)
    Pace kun je trouwens ook prima tegengaan als iemand alleen LB+Y doet dus ik heb er niet zoveel problemen mee.

6. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe speel jij dan? (systeem tacktiek en spelverloop?

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nou ja, ze spelen mij wel stront.

Ze rennen nog harder dan dat ik de bal rond kan passen. Zie ik een vrije man, pass ik, wordt ie weer omver gelopen... en dan komt de fucking counter :mad:

Ik heb super veel balverlies tegen een snel team. Iemand tips? Speel 4-3-3 trouwens.

Net ook achterlijk. Koop ik 2 spelers, wil ik ze in mijn team plaatsen, loopt ie vast... Nu kan ik de spelers nergens meer terug vinden. :mad:

8. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze spelen je stront omdat het nogal makkelijk is zoek een neger die had kan rennen zoals AgbonlaHOER gooi een lange bal en dan heb je een goal ik vind dit zwak.

als je 4-3-3 speelt en veel last hebt van die k*t counters dan moet je middevelders zoeken die verdedigend zijn ik weet niet wat je team is??

maar als ik een team tegenkom met 4-3-3 met pato robinho en sneijder op het middeveld dan krijg ik al een stijve want je weet dat je maar 4 man hoeft t passeren :D

en check je tradepile (en wil je een potje doen?)

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Het zijn de counters niet. Maar serieus ik ben gewoon niks op het veld aangezien ik geen vrije man meer kan vinden. Het is serieus net alsof ik tegen 12 man aan het spelen ben.

Ik tik de bal super veel rond(ben duidelijk niet van het Fifa kamp) op zoek naar open ruimtes maar de bal wordt steeds onderschept of de speler die ik aanspeel wordt omver gelopen omdat er een negert met 120 km er tegenaan beukt.

Over mijn 2 verloren spelers.. Tja, die zijn al uit de tradepile verdwenen. Die zijn verloren geraakt toen ik vanuit mijn tradepile naar mijn team wou brengen.

10. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm kut ma wil je een potje?

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  12. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lastpack......

13. Stoeipoesss

Stoeipoesss Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te denken aan if touré aangezien ik 4-1-3-2 speel. en ik dus echt een tank nodig heb als verdedigende middenvelder. maar dan is wel al mijn geldop aangezien hij 350k kost.

Iemand trouwens interesse om wat oefenpotjes met ultimate teams tegen elkaar te spelen?
    (kost geen fitness)

GT: Stoeipoesss

14. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    altijd add me maar joazm

15. DjiedoW

DjiedoW Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik speel altijd al met 4-3-3. Het probleem met deze opstelling is dat je bij balverlies geen middenveld over hebt om het op te vangen. Wat ik altijd doe is custom formations aanmaken die ik gebruik tegen bepaalde tegenstanders.

Hierbij zet ik alle 4 de verdedigers op high defensive en low attack rate. De centrale middenvelder zet ik op cdm (vlak voor de defensie met high defensive en low attack). De 2 overige middenvelders zet ik op high attack en mid defensive. Het nadeel hiervan is dat je eigenlijk nog maar 2 echte middenvelders hebt en je meer berust op het opvangen van de tegenstander en dan in de omschakeling snel doorspelen naar je flank of centrale spits.

Het voordeel is dat je altijd 1 iemand hebt die tussen de defensie en het middenveld het gat dichtloopt.

Waar je op kunt letten is middenvelders halen die agressief zijn, fysiek en positioneel sterk. Ik speel bijvoorbeeld met yaya toure of cambiasso cdm, mijn andere mids zijn: sneijder, gerrard, modric. Daarnaast is het ook fijn om goede flankspelers te hebben die meeverdedigen zoals Bale. Tevens een goede centrale spits die een bal kan aannemen in de rug. Gebruik deze altijd als aanspeelpunt om verder te voetballen via de flanken (v. Persie en Tevez bijv).

Als je een bepaalde opstelling speelt leer je vanzelf welke tekortkomingen het heeft en welke voordelen. Kies op basis van die dingen je spelers uit.

16. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel met Sisssoko die heeft motor en een 85 versnelling en sprintsnelheid. ook heb ik M'villa en dan nog 1 aanvallendere middevelder. Voorin speel ik met Giroud die vent is een ideaal aanspeelpunt :).

17. Stoeipoesss

Stoeipoesss Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, ik koop net essien voor 2900. dan staat er dat ik hem heb gekocht voor 3900.(wat ik niet kan geloven want ik had max price op 3500 staan) in trade pile gezet en nu is hij verdwenen. Tja... wat nu?

raar, ik keek net op fut web en daar stond hij bij new items, gewoon voor 2900 gekocht.

Laatst bewerkt: 24 apr 2012
  18. Amersfoorter

Amersfoorter Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Iemand al eens 532 gespeeld? Hoe speelt dat?

Wil Pato en Aguero gewoon in de spits houden met 9 chem dus dan wil ik dit eens proberen:
    http://www.futhead.com/12/squad/570100

Heb nu dit maar vind het een beetje zonde om Tevez en Boateng op de CAM aan de buitenkant te zetten. Leuk voor de chem maar ze komen er niet echt tot hun recht.
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#cwrDy7DSbdoYg

Ik ga hem gewoon maken! vind hem er best dik uitzien eigenlijk en er is geen andere opstelling mogelijk waarbij Pato en Aguero 9 chem hebben.

Laatst bewerkt: 24 apr 2012
  19. Stoeipoesss

Stoeipoesss Member

Leuk Bevonden:
    0
    Saai. Weinig aanvallend en dat is toch het leukste.

20. Stoeipoesss

Stoeipoesss Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry voor dubbel post maar ik zoek een geschikte spits voor naast van persie in een 4132 opstelling. Ik heb al torres en ba 84 en wil misschien aguero 88 proberen. Iemand ervaring mee?

tips en meningen welkom!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina