[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Haha nee, helaas.
    Ik heb mn pc laatst ook weer geupgrade dus ik speel op hogere settings, en ik had m ook op een lage resolutie omgezet.
    Ik ga het binnenkort wel nog een keer proberen, want ik weet zeker dat er nog wel een paar meter bij op kan en ik zal het ook even opnemen :).

2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Op welke map speelde je eigenlijk?

Edit: hoe is dit eigenlijk mogelijk, je ziet toch niets?! Ook al speel je met een vriend samen dan nog lijkt het me onmogelijk om hem te raken. :p

Laatst bewerkt: 22 apr 2012
  3. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Khargh Island(Conquest Large), naast de jets van RU zit een steen vanwaar je mensen van het vliegdekschip kunt afsnipen.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klopt, jullie hadden echt een stel prutsers er bij die helemaal geen zak uitvoerden. Dat is helaas wel vaak bij CQ zo, zelden 2 teams die er vol voor gaan en dan kun je met zn 2en vlaggen pakken wat je wilt maar als de rest niet mee doet en alleen maar een beetje op zn luie reet zit dan is er geen beginnen aan.

Snap niet wat ze daar aan vinden want het levert alleen maar hele saaie potjes op.

5. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Waarom gebruiken snipers een Tactical light?

ik doe de laatste tijd wat meer Team Deathmatch en het valt mij op dat veel snipers een Tactical light gebruiken. zelf ben ik ook een redelijk actieve sniper maar waarom ze die lampjes gebruiken, snap ik niet.

je valt alleen maar meer op naar mijn mening. zie je die snipers helemaal wegkruipen voor een plekje, staat die lamp aan dat je ze van 2km nog ziet zitten.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die vergeten ze dan gewoon uit te zetten denk ik. Kan me voorstellen dat als je als sniper per ongeluk even in close combat beland je wel een voordeeltje hebt met die lamp. Geeft je net even een tel meer om te mikken voordat je kapot gesprayed word :+

Ben zelf wel erg blij met de lens flare op alle snipers. Dat is toch wel 1 van de redenen dat je denk ik minder kamperende snipers aan de randen van de mappen ziet dan in BFBC2

7. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zijn de servers down?

8. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja totally lame.. op PS3 lukte het me ook al niet.

9. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hij doet het weer.

10. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik in de Jets beter Flares nemen dan ECM Jammer?

Want ik heb het gevoel dat ECM Jammer in een jet niks doet tegen heatseakers terwijl ik in mijn chopper er wel alles mee kan ontwijken :{
    Very Strange 8)

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ja met de jet is het veel meer timen.

12. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat laatst te denken hoe het zou zijn als je in metro sommige lampen uit zou kunnen schieten. Zodat het echt donker is in die tunnels bij platform of richting de trappen daar bij B flag. of boven in metro kan ook nog. Niet alle lampen, maar wel een heleboel en dat er dan nog een aantal lampen die gewoon niet kapot kunnen... Misschien dat hetzelfde kan op Demavand peak ? Ik heb nooit echt op de lampen in die tunnels gelet ? Dit vond ik wel een goed idee...

En ik hoorde laatst een idee over verschillende kleuren SMOKE grenades. Of smoke grenades om een gebied aan te wijzen om aan te vallen voor choppers / jets. ook goed idee lijkt mij...

En gisteravond hoorde ik nog een goeie, DAKEN die ook kapot kunnen. NIET alleen de muren. idee van lvlcap. Vond ik ook wel een mooie...

De eerste DLC komt nu toch wel dichtbij en ik kan niet wachten man. Ik hoop begin mei de eerste gameplay trailer te zien van de maps... IK HOOP HET.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dan krijg je allemaal etters die een paar lampen slopen en met een silencer in een donker hoekje gaan liggen. No thank you, dat zie ik nu al genoeg :+

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Smoke grenades zijn pro, moet ik misschien toch maar opnieuw gaan gebruiken en je kunt er ook mee doden als je goed richt (dacht ik) :9

15. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Is die night vision toch nog ergens goed voor ;)

16. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik denk dat ik deze game ook ga proberen, vooral voor online knallen en ik denk dat het leuker is dan CoD waar ik het even mee heb gehad. :p Maar ik zat net te kijken bij de DLC en wat zijn al die belachelijk dure shortcut DLC's? Krijg je daarmee voordeel in MP ofzo? :{

17. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Inderdaad, dan kun je als je dat wilt bijvoorbeeld alle vehicle unlock of alle wapens van een bepaalde class unlocken.

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Pfff, serieus? Beetje jammer! :+ Normaal ben je zeker wel even bezig om het te unlocken? 8)

19. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Inderdaad, dacht ergens gelezen te hebben dat je alles in minimaal 700 uur hebt unlocked, ik ben ik iedergeval nog wel even bezig :p
    Heb al wel alle class wapens, level wapens en ik ben al redelijk opweg bij de vehicle unlocks maar dat moet je ook nog alle attachments unlocken, dus ongeveer 200 kills per wapen, en ook nog vele ribbons/stars en weet ik veel wat nog meer :p.

20. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat helemaal niet zo'n gek concept. Er zijn genoeg dudes die gewoon een drukke baan hebben, maar af en toe op een avond even een uurtje willen knallen. Dus gewoon geen tijd hebben om al die zooi vrij te spelen. Voor de mensen die toch een beetje de potentie van bijvoorbeeld vehicles willen gebruiken is dit dus een leuke feature. Is verder voor niemand nadelig denk ik zo. De mensen met <20 uur speeltijd, maar met alle guns schieten over het algemeen toch wat minder dan iemand met 100+uren....dus geen probleem lijkt me

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina