[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pieteralberts

pieteralberts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog beter is als je alles kunt kopen :p dat scheelt een hoop gespeel, alleen zijn er dan altijd de mensen met genoeg geld weer die alles kopen en altijd goed spelen

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Precies, dus ze geven veel te veel geld uit om vervolgens toch nog volledig ingemaakt te worden.

als het idee was om nieuwe spelers een kans te geven laat ze dan gewoon uit elke klasse een wapen unlocken en geef ze voor een voertuig naar keuze de eerste zoveel unlocks wanneer ze voor het eerst inloggen

dit is gewoon geldklopperij. En daar komt nog bij dat wat de wapens betreft het echt niet zo is dat de latere wapens beter zijn, elk wapen heeft voordelen en nadelen

Alleen de voertuig unlocks geven je een voordeel

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik speel met alle guns ... alles. Heb geloof ik maar weinig wapens die ik niet gebruikt heb.

Wat is er trouwens met die misselijke Amerikanen die in een Europese Server komen? Toenstraks 9 keer ( GODVER! ) gekilled door zo'n gozer.

Frustration Level MAXIMUM!

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ook, alleen snipers heel weinig en pistooltjes ook niet zoveel variatie in, maar primary is bijna elk potje wel anders.

5. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb vandaag besloten om van alle wapens de dog tag te halen (dus 100 kills) :+.
    Weer een beetje variatie. Ik ben namelijk zo'n speler die altijd met dezelfde guns speelt.
    En me magnum aim is eindelijk goed. Wat een beeste wapen is dat zeg!

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    je moet toch 500 kills voor de master dog tag? Ik ben die ook aan het sparen. Heb alle engineer wapens al gehad en ben nu alle 'all' wapens aan het doen

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja maar de linker dogtag is bij 100 kills :) Jij speelt alleen met Engineer ja dat weten we nu wel :+ dan heb je dat allang natuurlijk

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Echt niet alleen engineer, ik heb mn eerste recon service star ook al bijna :+

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zoooo :9 nja meestal dan ;)

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

valt nog wel mee toch :D

11. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Beetje verdelen jonge :+

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dan zet je als server message heel beleefd 'European players only please, thank you'

en zodra je een Amerikaan spot trap je hem er uit, bij mij staat de teller al op 91 :+

13. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Haha nice. Maar ik heb eerlijk gezegd helemaal niet zo'n last van die 'buitenlanders'. Ik Schiet gewoon op alles wat beweegt en niet in mijn team zit :cool: en het meeste gaat gewoon dood hoor :+

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het meeste wel maar je voelt het gewoon als er mensen met een te hoge ping in de game zitten. Teveel hitmarkers, mensen die door de map heen lijken te skippen, knife animaties die mis gaan, voertuigen die maar niet te locken zijn etc.

Ik ben volgens mij enorm lag gevoelig want ik pik de amerikanen en canadezen er altijd zo uit :+

En die region based filters zitten er niet voor niets in. Zou ook het liefst gewoon naast iedere speler de verbindingskwaliteit zien.

15. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
  16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Is ook een stuk leuker :)

17. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [yt]WD8HF-AL2yY[/yt]

Our second gameplay trailer from the upcoming expansion pack Battlefield 3™: Close Quarters showcases the map Donya Fortress in all its destructive glory. You can also see the new game mode Conquest Domination in action, being a mix of the tactical classic Conquest mode and the instant action gameplay featured on these tight maps.

---

Laatst bewerkt: 26 apr 2012
  18. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Zeer nice. Kan niet wachten *)

Voor de gene die deze 5 dog tags nog niet hebben en wel willen moet je het volgende doen
    Ga naar ea.com en login met je battlelog gegevens.
    Vervolgens druk je rechts boven op je naam om je account te editen. Dan zet je je land op US en je taal ook.
    Daarna ga je naar http://actofvalor.com/bf3/ en kijk je heel het filmpje (kan je niet skippen) dan log je jezelf in als ze daarom vragen en je hebt de 5 dog tags!

19. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    zijn er nog mensen die het nog regelmatig spelen? ik wil het weer een beetje gaan oppakken.

20. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor die tip van die dogtags :). ik heb ze nu ook.
    Ik kan ook niet wachten op deze dlc.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina