[XOne] Trials Evolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 19 jan 2012.

1. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Wordt alleen wat minder vrolijk wanneer ik de herhaling van de nummer 1 zie:'-( Niet normaal hoe goed die gast is..8)

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is vet :) Ben er nog absoluut niet goed in, maar hij is wel erg vet :D

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Van de week had ik tot mijn grote schrik een hele nacht doorgehaald. Gelukkig kon ik dan zaterdag de hele ochtend flink uitslapen, maar je verliest idd soms even de tijd :)

4. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd , je wil stoppen maar toch blijf je de hele tijd back drukken omdat je gewoon weet dat het foutloos kan :9

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Of je drukt dan een keer per ongeluk back in als je B wilt drukken :'-( giga track bijna op het eind, 3 fout en hop uit automatisme back indrukken. #fml

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha dat had ik met een extreme baan. Moest nog twee obstakels, en bam! Weer helemaal terug. Op dit moment had ik echt zoiets van, wadafuq!

7. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, aan een stuk zitten spelen vanaf dat moment :thumbs:

Niet eens heel ver, maar wilde een hoge score bij die eerste challenge van het skiën. Daar gaat tijd in zitten. Maar oh zo leuk zeg!!!

Geweldig ook dat je zelf banen kunt maken. Ik weet van mezelf dat ik hier ontzettend slecht in ben en totaal geen geduld voor heb (zie andere games met zo'n editor), maar hier heb je andere mensen voor ;) Al aardig wat leuke baantjes gedownload!

_O_

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Iets soortgelijks had ik bij Trials HD op Inferno II. Laatste obstakel. EINDELIJK. Even rustpauze nemen, vingertjes laten rusten.
    Even later kom je terug om erachter te komen dat je bent vergeten het op pauze te zetten. Kun je weer helemaal opnieuw beginnen. :+

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zuuuur :mad:! Die extreme tracks vind ik al klote genoeg zonder te resetten :9
    Ja dat merk ik nu ook wel. Heb genoeg toffe ideeën maar je bent echt fucking lang bezig wil je het een beetje laten lijken op singleplayer levels. Supercross banen zijn al helemaal erg. Je moet elk stuk afhankelijk testen.

10. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Godver! Net proberen goud te halen op die Gigatrack. Lag 40 seconde voor op me eigen ghost 8), ook ruim voor op Serialdrifter (enige met goud in mijn lijst).

Verneuk ik het fakking bij die 2 "hoogtesprongen" over die horizontale palen. Ik kwam er gewoon niet over, ook niet na 5 pogingen :mad:

Ik was echt op weg naar platinum, had ik nog maar 0 fouten tot dat stuk :mad:

Wel me eigen tijd verbeterd met maar 1 seconde, en dat dus terwijl ik 40 seconde voor lag!

11. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    haha dat is mij ook overkomen, ik was er gelijk even klaar mee, haha

12. -Myotis-

-Myotis- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb besteld bij die duitse verkoper op Ebay. Ik hoop dat hij het snel stuurt ik tijd heb en thuis ben. Hij stuurt het trouwesn via de mail neem ik aan niet via berichten van Ebay?

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Jup via de mail inderdaad.

14. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70

Hier nog 1. Ver naar het einde toe waarbij je die jumps krijgt waarbij je extra boost krijgt door een explosie, fock ik heel mijn 0 fout run op. Verder naar het einde toe een paar easy piesy heuveltjes, BAAAAM weer op m'n ei. Heb ik uiteindelijk een run van 7:42 maar met 9 fouten waardoor mijn slechtere tijd met minder fout er staat. :mad:

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Doet me wel goed dat ik niet de enige ben met dat probleem :9 #brofist

16. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Het laatste stukje is even sneaky ja, maar voor de rest is het toch een supermakkelijke baan? Niet dat ik hem al gehaald heb zonder fouten, restarten duurt te lang, meestal geen zin in :+

17. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook even een 2ehandse Xbox 360 op de kop weten te tikken.

Ben nu even de demo downloaden van dit spel, want heb helaas geen geld meer om het volledige spel te kopen. :mad:

Ben echt benieuwd.

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net de demo gedownload en die komt er vanaf morgen zeker in de full versie !

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Man wat is dat toch altijd balen dat als je een Extreme track gaat doen, je overal een stuk beter gaat dan je ghost, maar dan opeens een half uur komt vast te hangen op een relatief gemakkelijk stuk waardoor je je ghost alsnog voorbij ziet vliegen. :mad:

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha kut is dat he :9. Gisteren in één poging de unyielding gehaald, dat is altijd lekker als het zo gaat. Als je trouwens platina's aan het verzamelen bent, doe dan die aparte spelletjes, sommige zijn echt heel makkelijk!

Deel Deze Pagina