Dus ik probeer The Wreck of silver te halen (120 fout). Haal ik goud met maar 33 fout. WTF! En het punt waar ik vorige keren 300x vast zat haalde ik in 1x.
Ik wil minimaal silver op alle Extreme banen. Inferno 3 is dat 150 fout en heb die maar 1x gedaan met 154 fout. Inferno 3 is ook de laatste die ik op silver moet halen.
Unyielding II 20 Finish ‘Rock Steady’ without faulting or changing your rider's posture. Iemand deze al gehaald ? Ik heb de baan in 1 x zonder fouten uitgespeeld maar geen ach gekregen.
Die zie je alleen tijdens een replay. Kun je niet gewoon tijdens het spelen aanzetten. Wat? Extreme is ook het leukste. ! Net The Wreck gehaald met 28 faults in 2:15. Balen dat ik al op een stuk of 16 fouten zat toen ik bij die ton aankwam, vorige run zat ik daar pas op 6 fouten.
Ik vind het leuker om een goeie platina run neer te zetten op een 'normale' map . Telkens dat voorzichtig gas en dan weer scheuren en dan weer op je bek gaan. Helemaal in de MP niks aan, aangezien dat niet echt een race is in mijn ogen.
MP is sowieso niks aan, maar bij mij gaat Trials om de moeilijkheidsgraad, het overwinnen van obstakels. Niet snelheid. (als ik het kan combineren, mooi zo, maar ik ben veel blijer na het halen van Inferno 3 met 500 fouten dan een medium baan op platinum)
Tsja verschil in interesse dan Ik ben in ieder geval blij dat er voor beiden dan de mogelijkheid is om van deze game te genieten. @Chris: die pallet course kreeg ik maar niet voor elkaar
Goed. Ben bij Dark City. Maar 4 fouten tot nu toe. Nu is het weer mij vs dat evil bord op dat basketbal pleintje.