Op welke game/sequel willen jullie een vervolg?

Discussie in 'Algemeen' gestart door SamuraiPizzaDog, 24 apr 2012.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Je achievements zeggen van niet. :p Of je moet het op een andere gamertag hebben gedaan

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Je bent in de war, je hebt maar 140 achievements ;-)

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik heb die ene PoP game met Elika (ofzo) gespeeld hoor.
    Ik weet alleen niet of die uit 2008 komt.

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Last Remnant 2.

5. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Nieuwe Tales game voor de 360!

Final Fantasy VIII-2 pls :)

en natuurlijk Lost Oddysey 2!!!

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    I second that! :)

7. AnonymousVLD

AnonymousVLD Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    SSX3 - een nieuwe ssx in de style van SSX 3
    Burnout 3 - zie ssx
    Counterstrike 2 - kom op Valve met je remake van een remake grrr
    Half Life 3 - als Valve hem niet snel aankonigd hebben ze hun eigen franchise gekilled zonde...
    Battlefield 2 - een waardige opvolger geen CoDfield 3
    Left 4 Dead 3 - graag wel met een nieuwe engine Source heeft zijn beste tijd nu wel gehad
    RTCW 2
    Unreal Tournament met Assault mode
    Resident Evil - Minder actie meer horror.
    Timesplitters
    Project Gotham Racing
    Colin Mcrea Rally - geen bullshit gewoon rally
    Toca/ DTM - hoe verneuk je een franchise Grid anyone
    Quake 3 Arena

En nog een zooi games waarvan ik wel vanuit ga dat er een nieuw deel komt Gears, Mass Effect, Dead Space.

Laatst bewerkt: 25 apr 2012
  8. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    En uiteraard een nieuwe Beyond Good and Evil!

9. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Omdat het een wanproduct met geautomatiseerde gameplay was. Dan kunnen de graphics en het verhaal nog wel zo goed zijn, de gameplay was gewoon kut en veel te simplistisch, zeker voor een Prince of Persia game.

Bizarre Creations, de eigenaar en ontwikkelaar van de franchise, is vorig jaar failliet gegaan :'-(

PGR2 blijft trouwens nog steeds de beste imo.

10. AnonymousVLD

AnonymousVLD Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ze hebben een doorstart gemaakt of hoe je dat noemt.. De studio heet nu Lucid Games als MS ze nu terug haalt Grrrrr

Lucid Games is a UK game development studio first announced in February 2011 and led by Pete Wallace. It consists largely of former developers of Bizarre Creations, which was closed by Activision Blizzard in the same month.

Bron
    http://www.mobygames.com/company/bizarre-creations-ltd

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee. Nee.

Nee.

Er waren veel 'checkpoints', maar verder was er qua gameplay echt niet zo veel anders dan bij de andere PoP's.
    Ik snap de 'haters' echt niet, want er is serieus nauwelijks verschil. Dezelfde methode van acrobatics als bij iedere andere PoP. Elika is het enige verschil.
    En dat er soms weinig obstakels zijn als je het land hebt gehealed.

De gevechten waren geen Bayonetta niveau, maar ik vond het lekker werken en zag er mooi uit. Mensen die het vergelijken met een QTE hebben volgens mij nog nooit een QTE gezien 8)

12. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Oh dat wist ik niet, beter :D

@ DulleNL

Misschien dat ik de game nog een keer een kans moet geven (had 'm destijds geleend) maar veel in die game voelde voor mij geautomatiseerd aan; het vechten, het over muren rennen, het feit dat je meteen teruggespawnt wordt zodra je dood ging... Hierdoor werd het ook allemaal te simpel en had ik er uiteindelijk niet eens plezier in en na één van de eerste dungeoons gewoon niet meer de behoefte om überhaupt verder te spelen.

13. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Grand Prix 4 - Toch wel de beste F1 serie al waren grand prix 2 en 3 beter.
    Grid: Race driver - Heerlijk gewoon en tussendoor wel 10 dirts releasen maar geen nieuwe Grid.
    PGR - Nuff Said
    C&C Generals - Maar goed die komt er ook eindelijk aan_O_
    Een World war 1/2 total war.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet niet wat mensen zo anders vinden aan het over muren rennen dan normaal. Je gebruikt als ik het me goed herinner dezelfde knopjes en moet dezelfde handelingen uitvoeren.

Maar de stijl is natuurlijk anders; door de kleurrijke graphics, humor en Elika wat je terug kan halen (veredeld checkpoint systeem natuurlijk) krijgt de game gelijk een andere feel. Of je dat leuk vindt is wat anders, maar ik vind dat de game onterecht en veel te vaak 'kut' wordt genoemd. Juist een van mijn favoriete games op de 360 :'-(

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je kan toch niet ontkennen dat het minder zoeken/puzzelen om de juiste klim route te vinden was dan de voorgaande delen.

Het voelde meer als een lineaire race naar het volgende checkpoint. Ik heb me redelijk vermaakt met PoP 2008 maar dat kwam toch vooral door de schitterende graphics.

Ik miste heel vaak dat ouderwetse staren naar een enorme kamer met allerlei klim elementen om stukje bij beetje een route te ontdekken

En het klimmen voelde ook minder 'analoog' aan. Het voelde soms een beetje als een lange QTE wat je of helemaal goed of helemaal fout kon doen. Dus nooit dat je ergens net een verkeerde timing had maar nog net een randje kan vastgrijpen. Het lukte perfect of het lukte niet

Geen slecht spel maar qua gameplay imho een beetje dumbed down

Als ze nou een Mirror's Edge/PoP 2008 hybride game zouden maken.. .

16. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Zou graag een gerefreshed versie van Splinter Cell 3: Chaos Theory zien met exact dezelfde multiplayer alleen betere graphics. Geen enkel nieuw iets aan die multiplayer toevoegen.

Zelfde geld imo voor Rainbow Six Black Arrow en Ghost Recon 2:)

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het is over het algemeen genomen misschien minder zoeken, maar dat maakt de core gameplay nog niet kut. (al viel dat 'niet hoeven zoeken' behoorlijk mee in mijn geval doordat ik zelf op zoek ben gegaan naar die 1001 licht bollen).

De sfeer, setting, Elika, graphics, open world, de gevechten en het gevoel van ontdekking door het zoeken naar die bollen... _O_ Het is geen 'traditionele' PoP game, maar mag dat ook eens?

Nu ik erover nadenk, hoe moeilijk was de route vinden nou eigenlijk in de oude PoP games? Het is imo altijd vrij straight forward geweest.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is dat zo? Ik dacht dat ik in sands of time toch nog wel redelijk heb moeten zoeken. Maar misschien was ik gewoon niet zo goed :+

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ze laten je nota bene als je een ruimte binnenkomt de route zien door de camera langs de obstakels te laten gaan. :+

20. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Rolcage, ik heb dat spel werkelijk een half jaar lang, iedere middag bij een maatje zitten spelen toen ik nog op de basisschool zat. Soort van geupgrade Mario kart waarbij het gewoon niet mogelijk was om te crashen omdat je op 1 of andere manier toch wel weer door kon gaan. :cool:

Deel Deze Pagina