Ik heb 'm nu op de pc, super, maar vind het tot nu toe vaak onduidelijk. En Tameria is echt een slechte naam.
Tameria vind ik inderdaad ook een slechte naam. Temeria daarentegen. Ik snap sowieso niet waarom je koning van Temeria wilt zijn, want Temeria is echt een kut-provincie.
Dan heb je waarschijnlijk moeite met nog veel meer spellen? @All: Ben je nou nog niet overtuigd of The Witcher 2 de RPG voor jou is, dan is deze Quick Look met 40+ minuten beeldmateriaal sowieso voor jou bedoeld. Enjoy. Click!
Haha. Bij mij valt het wel mee hoor. Koste alleen ff wat moeite om uit te vinde hoe hij werkte. Maar toen ik poste de keer daarna had ik hem zonder damage op te lopen . Morgen weer verder
O, absoluut niet, ware het niet dat ieder developer het weer anders doet. Meestal is het gewoon moeilijk, voor mij althans. Aan de andere kant zijn er ook boss battles die echt piss easy zijn @ Kingdoms of Amalur. Als Gakkie bijvoorbeeld op level 40 op Hard al door alles heen slaat alsof het easy is, dan zegt dat over die game genoeg. Ik moet het nog even zien, start de game nu op. Eerst de proloog maar even afmaken.
Weet iemand wat je moet doen bij faith symbolized? ik probeer op youtube te zoeke maar daar vind ie niks En ik loop nu net the mist in en ga gewoon na 3 klappe dood.. terwijl ik daarvoor iedereen gewoon aankon? Hoort dit of is dit de 2de bug die ik heb?
Ik kom er nog niet lekker in. Ben nu nog bij het begin dat je Spoiler wordt uitgehoord door zo'n gozer in de gevangenis, dus dat ik steeds naar herinneringen ga. Maar snap der de ballen van .
Ik vind The Witcher tot nu erg goed, maar ik zou het leuker vinden als je vanaf het begin kon gaan en staan waar je wilt. Ik ben nu al even bezig en zit nog steeds vast aan een verhaal dat ik moet volgen. Ben benieuwd wanneer dat verandert. Verder, is de lipsync zo slecht of ligt dat aan mij? En ik baal er van dat alle gesprekken die ik tot nu toe gevoerd heb, eigenlijk net zo goed filmpjes hadden kunnen zijn. Je kan slecht één voor één de onderwerpen afgaan en luisteren... ben twee keer (denk ik) iets tegengekomen waar je een keuze kon maken. Maar dat was ook alleen a) vecht b) praat c) bedreig. Beetje simpel nu.
Ik zou dat eerder uitleggen als Gakkie is een doorgewinterde RPG-er en weet een goede build te maken ... Die is zo slecht ja, maar bij welke game is die nu wel goed?
Dat verranderd na de proloog wel wat meer. Althans ik ben eerst lekker gaan gokken, boksen. Spullen verzamelen, armor/wapens maken en wat nieuwe recipes gekocht voor bommen. Heb ik toch wel een aardige tijd overgaan en voelde me daar aardig vrij in. Je moet je gewoon ff mee laten slepen met wat er allemaal gebeurd etc. Voor mij is dit echt een top spel tot nu toe en vind het tempo perfect!
Ben in de bossen rond Flotsam lekker mondtertjes aan het killen. Gaat smooth tot nu toe. Zitten in de game uberhaupt wel healing potions? En tijdens combat kun je niks drinken toch?