Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Top, dank je. Werkt erg makkelijk idd.
    Nog een vraagje, wat is een goede app om je dataverbruik in dr gaten te houden?

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik weet niet of daar een speciale app voor is, ik hou het zelf altijd in de gaten op de site van mijn provider. Daarnaast kan je apps het beste downloaden via wi-fi scheelt een hoop dataverbruik. :)

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat is een beetje irritant bij telfort, zit een tijdje vertraging in. En ik heb maar 200 mb op dit moment dus het komt best krap.
    Ben aangenaam verrast door het grote aanbod aan apps en games, erg prettig:)

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Mensen hier al Skydrive op de pc geïnstalleerd? Werkt hetzelfde als Dropbox, erg fijn.

5. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraagje over mijn nieuw gekochte Windows Phone 7, hopelijk kunnen jullie me helpen! Kort verhaal:

Ik heb gisteren bij de Saturn een LG E900 gekocht/gekregen (heel verhaal op zich, niet boeiend). Nu heb ik het voor elkaar dat in principe alles werkt (jeej), maar ik loop toch nog tegen wat zaken aan!

Gisteren meteen aan de PC gehangen, via Zune allemaal updates binnen gekregen en als het goed is heb ik nu ook 7.5 (mango). En daar heb ik een paar vraagjes over. Klopt het dat ik mijn telefoon taal NIET in het Nederlands kan zetten? Toetsenbord enzo heb ik op Nederlands staan, maar voor systeem taal stond de keuze Nederlands er niet bij. Klopt dit?

Dan heb ik een vraagje over de agenda functie. Ik gebruik voor zo een beetje alles Google en dus ook Google agenda. Nu heb ik mijn Google account gesynchroniseerd op de telefoon, en ook mijn persoonlijke agenda staat daar nu in. MAAR nu gebruik ik zelf dus meerdere agenda's in mijn account en ik krijg het NIET voor elkaar om deze ook te laten verschijnen in de agena op de telefoon. Nu heb ik via google wat gezocht en kwam ik uit op deze informatie: http://support.microsoft.com/kb/2430181#google maar als ik via mijn browser naar m.google.com/sync ga staat er dat mijn telefoon niet wordt herkend... Heeft iemand een idee hoe ik alsnog de extra agenda's van Google op mijn telefoon kan laten verschijnen, want ik wil graag mijn werk agenda ook kunnen inzien... ;)

Verder moet ik eerlijk zeggen dat het me toch wel HEEL goed bevalt! Lekker kloten met de tiles nog en het leukste: achievements halen op mijn mobiel!!! :)

EDIT: Laat dat tweede maar zitten... Die site werkt dus alleen als je je taal instelt op engels... En dat is allemaal gelukt nu! :D

Verder iemand nog goede tips of leuke apps en dergelijke? :)

Laatst bewerkt: 24 apr 2012
  6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja je krijgt geen Nederlandse taalondersteuning op oudere type toestellen. Het toetsenbord wel, maar niet bijvoorbeeld settings en de rest in het systeem etc.

Veel plezier met je toestel! :thumbs:

Voor apps wat leuk is (althans wat ik erop heb staan zijn de volgende:
    Tweakers.net
    Nu.nl
    The Chive
    KiK Messenger en/of Whatsapp
    ...i'm a WP7!
    9292ov
    AppFlow
    das Image
    Buienradar.nl
    Calculator2
    Free Ringtones (div. apps van)
    IMDB
    MetrofaceLIFT
    Metrotube en/of Primetube
    RTLZ
    Schiphol
    Vimeo
    Windows Phone News
    Wordfeud
    Wordament
    ... en dat is wel een beetje de meest boeiende die ik erop heb staan haha de rest gebruik ik amper.

Laatst bewerkt: 24 apr 2012
  7. xwempin

xwempin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Bedankt man! Meteen ff doen

9. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik kwam er vanmiddag achter dat ze ook een desktop applicatie hadden, nu is het gewoon precies hetzelfde als Dropbox :D Heb inmiddels ook 25GB :)

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha xwempin heb je dat toevallig net van Tweakers? :9 Ik was namelijk degene die dat daar poste.

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    En waarom dan ook niet meteen hier!? Kutjanus!

:b:

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha sorrie man, ik kan niet overal tegelijk zijn, las toevallig iets over een Google Skydrive clone daar op Tweakers. :eek: Maar inderdaad wees er wel snel bij want ze hebben aangegeven dat het tijdelijk is dat je die 25GB nog kan krijgen als oud Skydrive lid. Nieuwe hebben standaard 7GB en kunnen alleen betaald die 25GB krijgen.

13. xwempin

xwempin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd ik had dat van tweakers gelezen :p van (SilverAqua)

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Kan je whatsapp berichten op stil zetten en bel geluid aan laten?

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Volgens mij kan dat niet, of nog niet.

Jullie moeten trouwens Wordament even downloaden (of als je het al had gedownload uninstall en opnieuw installeren) want Wordament (gratis!) bied nu Xbox Live achievement ondersteuning echt leuk daarnaast is de interface helemaal aangepast, ik zeg checken!!! :)

16. xwempin

xwempin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor de achievements doe ik het altijd:9

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hmm dat is kut want zit in 3 groepchats en word er een beetje leip van. Op mn blackberry kon ik groepchats stilzetten. Hopelijk maken ze snel ook zo'n optie er in want dan ben ik een blij man.

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Whatsapp voor WP7, is nog steeds niet op het niveau van de concurrentie os-en inderdaad. Pas hebben we een update gekregen die in iedergeval al wat dingen (zoals emoticons) toevoegde maar we zullen even moeten wachten idd. Anders moet je KiK messenger proberen die is een stuk uitgebreider en mooier ook. Alleen niet iedereen heeft KiK, Whatsapp is veel populairder.

Wat je wel kan doen is Push notivications uitzetten in de settings van Whatsapp dan hoor je niks meer volgens mij.

Laatst bewerkt: 25 apr 2012
  19. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Trouwens, als we aan de 1000 post zitten en er word een word een nieuw topic geopend lijkt het me wel handig om de naam te veranderen in 'Microsoft Windows Phone' of 'Windows Phone' in plaats van 'Windows Phone 7' :).

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja inderdaad, toen ik deze topic starte was Windows Phone 7 nog niet echt bekend, vandaar ook die 7 erachter zodat mensen het niet verwarden met Windows Mobile. Ik (of iemand anders) zal zodra de nieuwe topic aangemaakt moet worden dan ook even alle nieuwe modellen, en informatie aanpassen, heb de beginpost nu al een tijdje niet meer aangepast. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina