O.k. gentlemen,
De templates/sjablonen met de verplichte stickers staan als layergroep per auto, de EVO en WRX, in mijn winkel/storefront. (gamertag: LoyallRonin met de extra "l" tussen Loyal en Ronin in).
Uiteraard zijn de verplichte stickers gratis en voor nop in mijn winkel te verkrijgen.
De vinylgroep bestanden zijn logisch naam gegeven
WRX front
WRX links
WRX rechts
WRK dak
WRX kont
EVO front
EVO links
EVO dak
EVO rechts
EVO kont
Ik heb nog geen tijd gehad om de coordinaten van deze layergroepen
in een gebruiksaanwijzing te zetten voor het mooiste resultaat.
Morgenochtend komt de handleiding met de juiste Y en X coordinaten die gebruikt moeten worden. Het werkt net zoals bij een normale sticker plaatsen.
Niks aan formaat veranderen of roteren, Je hoeft alleen het geheel op de juiste plaats te schuiven.Gebruiksaanwijzing komt ook in de Openingspost te staan.
Zal denk ik nagenoeg hetzelfde zijn als bij de DTM cup openingspost.
Ik heb zowel de EVO en de WRX met de verplichte stickers in de clubgarage gezet, zodat jullie ongeveer kunnen zien hoe de stickers zijn geplaatst op de auto's.
Ik heb de concept designs (nog steeds work in progress) van mijn eigen toekomstige racedesign op zowel een Lancer EVO als een Subaru WRX gezet als voorbeeld om te laten zien dat er ruimte zat is voor de eigen creatieve inbreng van jouw zelf ontworpen racelivery.
Ik hoop dat iedereen redelijk tevreden is met het resultaat.
Iedereen 100% tevreden stellen gaat eenvoudig gewoon niet.
Ik heb in ieder geval geprobeerd binnen de door mij zelf gestelde relatief krappe deadline
een aanvaardbaar resultaat neer te zetten waar wij als XBWf mee voor de dag kunnen komen.
Mijn tweede doelstelling was dat iedereen nu genoeg tijd heeft om aan zijn eigen livery te werken.
Nori was in ieder geval tevreden en gaf zijn zegen.
Doei laterrrrrrrr.....!!_0/
Laatst bewerkt: 27 apr 2012