Blijkbaar is Age of Conan nu gratis, zeker toffe game. Vooral het volwassen sfeertje met best aardige graphics (voor een MMO) doen het hem voor mij.
Net de demo van Amnesia: The Dark Descent geprobeerd. Fucking hel, dat is echt spannend. En zit meteen al vast.
Nog 1 van L.A. Noire: Komt straks een filmpje aan van The Witcher 2, maar die duurt nog wel even, is namelijk 15 GB
Als ik mijn jaarlijkse RPG koorts heb overwonnen ga ik ook maar eens LA Noire op de kop tikken. Vergeet die game steeds op de een of andere manier, had het toendertijd ook met Bully. Nooit verder gekomen dan een uur spelen.
Even een testfilmpje gemaakt met MSI Afterburner (slokt niet zoveel CPU op zoals Fraps) [yt]bq45bHNWb9c[/yt]
Hehe die blanke gast in de laatste pic. Die zie ik niet meer. Verder idd wel een leuke game. Alleen jammer van dat je de controllers niet inverted kan doen.
Vandaag moet ie voor 400(P) op arcade komen, niet duur. Eerst maar checken op pc, moet Sam & Max S02 en Devil's Playhouse nog uitspelen.
Op de PC werkt die ook met de 360 controller. Best een leuke game en er zijn veel verschillende manieren hoe situaties zich afspelen. En dat gaat dan steeds doorwerken tot Episodes 5.