Toen ik hem gemaakt was had ik er niet zo'n moeite mee. Toevallig had ik hem 2 dagen niet gespeeld, even voor de gein geprobeerd. Nou volgens mij had ik hem wel in de categorie Hard mogen plaatsen ipv Medium. Die Giga track is me nog steeds niet gelukt om goud te halen. Straks maar weer een poging wagen. Al vind ik die wel 1 van de gaafste banen van heel de game.
Pff wordt echt helemaal krank jorum ervan. Lukt me echt gewoon niet. Telkens vanaf de helft gaat er wel weer wat mis
Vraagje (ook over XBLA-games in algemeen): Ik heb Trials Evolutions gekocht. Als ik nu met mijn account inlog op de 360 van mijn zwager, daar Trials installeer met mijn account op zijn 360: kan mijn zwager dan op zijn account ook spelen? Of werkt dat dan niet?
Nee. De game is in zekere zin gekoppeld aan de xbox waarop je hem hebt gedownload. Jij kan op zijn console wel de game spelen omdat je met je eigen account verbonden bent met Xbox live, maar met zijn account zal het niet werken. Accounts die op de Xbox staan waarop de game gedownload is, kunnen wel de game spelen.
Voor downloadable games word een licentie gekoppeld aan de 360 waarop hij gedownload/gekocht is (dus echt aan het apparaat) daarnaast word het ook gekoppeld aan de gamertag die hem gekocht heeft. Dus als jij met jouw gamertag op een andere 360 speelt kun je Trials spelen zolang je met Xbox live verbonden bent. maar andere accounts op die xbox kunnen hem niet spelen. Omdat hij ook aan de hardware gekoppeld is kunnen andere accounts op je eigen 360 hem wel spelen
God, ik haat mezelf. Net een geniale run op Out of the Pit, tot het laatste obstakel waar ik zo een 20+ keer af ga. (uiteindelijke faults: 29) En nu lukt het me natuurlijk niet meer.
Yeah, net toch nog deze gehaald na een uur of twee proberen Nu alleen nog twee extreme tracks, Lab Rat terwijl je in de fik staat en dat tournament zonder fouten. Alledrie niet de makkelijkste
Ik vind het best pittig maar oh zo verslavend. Ik haal de meeste op brons en silver. Goud tot nu toe alleen in D gehaald, maar wie niet. Ben zoiezo niet zo goed als de meeste hier.
27 platinums al \o/ Jammer dat er geen achievement is voor alles op platinum, maar dat zou ook wel een erg moeilijke zijn dan. Bij Trials HD deed ik niet eens moeite voor de beste tijden, maar hier blijf je telkens maar verbeteren, tenminste, dat heb ik
Nee man alles op goud was best makkelijk. Bij de extreme banen mag je soms 20+ fouten maken voor goud Alles op platinum zou inderdaad wel insane zijn.. Maar voor zover ik nu weet krijg je geen beloning voor de allermoeilijkste prestatie van alles; alles platinum. Vind ik beetje jammer
Och dat was in Trials HD toch ook zo En ik kan me nog herinnering van Trials HD dat jij overal sneller was dan ik