[XOne] The Witcher 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 23 sep 2009.

1. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Volgens mij idd gern healing pots etc :D maar dat maakt het wel leuk! Het laat je ook beter nadnken tijden een gevecht. Soms ga ik al knuppelend het gevecht in om vervolgens binnen 2 tellen neer te zijn, als ik dan een beetje doordacht ga vechten word ik niet geraakt en beleef ik er ook mee plezier aan ^^

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind de fights ook wel tof. Finishing moves zijn ook bruut. Net een greater rotfiend omgelegd...

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    nee geen healing potions.. volgens mij moet je swallow drinken voor de battle om tijdens de battle wat te healen..

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Je kunt later niet terug naar Flotsam toch? Zi te dubben welke schematics allemaal za kopen. Zijn er zo veel :)

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    In de proloog, of beter de training, word er wel over healing potions gesproken. Het lijkt mij sterk dat zoiets niet in een RPG zit.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ja, je kunt een Swallow voor het gevecht nemen, zodat je health (sneller) regenerate tijdens het gevecht, maar niet een healing potion in de traditionele zin.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Raar, maar waar. Je kan mediteren en dan potions gebruiken, waaronder potions die je gezondheid (sneller) doen herstellen tijdens het vechten. Maar dat kan alleen vóór gevechten, tijdens het mediteren. Niet midden in een gevecht.

Gek hè, voor een RPG!

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik ben niet zo ver nog maar zijn er ook vlottere swallow potions? Of kan je die regen skill verbeteren oid?

9. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ja dan moet je wat in de alchemy/potion? Skilltree gaan levelen. Zelf doe ik dst pas als ik ver genoeg ben i de sword tree. Denk dat ik dit spel ook zeker wel een keer over ga spelen als meer magic focus dude ^^

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Witcher 2 potions

Je zou verschillende type healing potions kunnen drinken om het effect te vergroten? Weet zelf even niet of je ook door betere (of meer) ingredienten te gebruiken ook betere kwaliteit potions kunt maken. Sowieso helpt het investeren in de alchemy tree Geralt in het maken van krachtigere potions.

Een realistische verklaring voor het niet kunnen drinken van potions tijdens gevechten zou kunnen zijn dat Geralt wel degelijk moet mediteren voor het drinken ervan. M.a.w. het is een essentieel onderdeel om de werking van deze potions te realiseren. Zonder de meditatie drinkt hij misschien wel puur vergif en zelfs met de meditatie zijn sommige potions erg slecht voor zijn gezondheid.

Laatst bewerkt: 25 apr 2012
  11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op welke difficult spelen jullie hem ?

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Net wel iets echt slechts tegengekomen. Ik word in een cave door 5 man aangevallen en doe dus hit and run back. Op een moment doe ik nog een stap achteruit, en poef alle vijf verdwenen. Ga ik kijken, staan ze weer op de beginpositie! Recht voor mijn neus waren ze ineens weg....

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    normal

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik speel ook op normal. Tot nu toe nog weinig problemen tegen gekomen. Grote groepen blijft uitkijken, met name niet als een kip zonder kop erop af en hakken maar. Tactisch te werk gaan, sign casten, 1 a 2 hits, rolletje, etc ... En ik kan de bombs erg waarderen ;)

15. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik ook op normal en dat is af en toe nog lastig zat. Maar dat mediteren en potions nemen heb ik volgens mij zelfs een keer gelezen ja, of het anders vergif voor hem is weet ik niet. (denk het wel aangezien je een toxic meter heb) :p

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ja, die potions zijn erg giftig. Kijk maar eens naar het beginstuk van de onderstaande intro uit The Witcher I. Beperkte dosering aanbevolen.

Laatst bewerkt: 25 apr 2012
  17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Normal hier, ondanks dat de game tijdens de tutorial zei dat ik het beste op easy kon gaan spelen. Maar no way dat ik dat ga doen, tenzij het echt onmogelijk wordt maar dat verwacht ik niet. Moet wel zeggen dat de combat even wennen is qua targeten en tijdens de tutorial zag ik ook gelijk dat de vijanden niet rustig hun beurt afwachten(zoals in de AC games) maar je gewoon als een gek aanvallen, hardcore hoor. Ook het zwaardvechten voelt echt goed aan, voelt echt aan alsof je iemand tja...steekt. ;)

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Goed om te horen Kabuto. Keep the impressions coming people.

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Targeting systeem is echt matig ja (ik speel op pc), maar de gevechten voelen wel heel gaaf. Gaat vrij traag, maar je moet toch haast maken en goed opletten. Ik vind de animaties van wegrollen, opstaan en aanvallen in de rug ook zo cool gemaakt! _O_

Oh en wat sneaken betreft. Triggert het spel dit zelf op bepaalde punten, of kan je het ook zelf doen? Nog niet achtergekomen...

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Sneaken kan alleen n bepaalde situaties, kun je niet zelf activeren.
    Tutorial gaf bij mij normal aan. Wellicht had ik op hard kunnen gaan spelen. Dark lijkt me eerlijk gezegd niet echt fun, dan ben je meer aan het reloaden...

Deel Deze Pagina