1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

  1. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of mappen groter maken nou zo'n goed idee is. Dan kom je een beetje in de buurt van BF waarbij je kilometers aan het lopen bent of natuurlijk wagens invoeren, maar dat lijkt me helemaal niets:D
     
  2. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag.

    Ik wil graag in een betaalde clan zitten en waar we clan batllesndoen maar niemand van me vrienden heeft elite pro. Mijn vraag is mag ik bij iemand van jullie in de clan komen?
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    oke man maps een beetje groter en je moet gelijk km's lopen :emo: laat wel weer zien hoe de gemiddelde cod-gamer denkt..
     
  4. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha:+
    Het wordt gewoon lastig om grote maps te maken die niet alleen leuk zijn voor snipers en waarbij je ook geen wagens nodig hebt.
     
  5. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Laat ik het dan zo zeggen, mappen een beetje de grote van outpost/fallen. Dat soort mappen zijn qua grote het leukst om te spelen IMO.
     
  6. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn inderdaad wel leuk in het opzicht van niet continu in je rug te worden geschoten. Al vind ik af en toe de actie van bijv. Dome ook wel erg leuk:+
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Of Treyarch is zo slim om de snipers wat lastiger te maken :)? Black ops' snipers waren ook al een stuk minder 'lastiger' dan wat je nu bij MW3 hebt.
     
  8. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat snipen blijft altijd wel een probleem. Een heel grote groep vond het geweldig dat het bij BO niet of nauwelijks meer mogelijk was om te quickscopen door de verdeling van de perks. Een andere, net zo grote groep, vindt het juist fijn dat er eindelijk weer gequickscoopt kan worden bij MW3|:-
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Of je neemt gewoon de middenweg en haalt sleight of hand pro weg voor snipers en misschien ook de auto aim. Dan wordt het al een heel stuk moeilijker.
     
  10. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Volgens mij was sniperen in black ops veel moeilijker dan dat het nu is in mw3..
     
  11. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja zeker. In mw3 is het echt TE makkelijk!
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij ook

    Treyarch had een goede balans gevonden. Er viel wel te snipen maar het was wel moeilijk

    MW2 en 3 zijn daarin veel simpeler
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    maar het was gewoon niet leuk...
     
  14. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Vandaar ook mijn reactie, Maddmonkey zei namelijk dat het in black ops juist makkelijker was!
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ehm ik zei het verkeerd. bedoelde makkelijk natuurlijk. Quickscopen gaat nergens over
     
  16. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag kreeg ik een emblem van dat ik 500 headshots had met me acr6.8 dus ik wou even kijken hoeveel ik er aan het eind van de dag had maar daar stond het niet. Ik ging maar barracks-challanges-primeray weapon-acr6.8 en toen kreeg ik alleemaal balkjes met bv acr6.8 expert/marksman iv ext en toen stond er ook oets van headshot en daar stond 89 van de 180 headshot maar hoe kan ik zien hoeveel headshot ik helemaal gehaald heb met de acr6.8 want ik wil de gouden titel waarmee je duizend headshots nodig heb
     
  17. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    punt
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als je net de 500 hebt, moet je er nog 500 ;)
     
  19. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er inmiddels al meer maar wil weten waar ik kan zien hoeveel ik er nog precies moet?
     
  20. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je die gekke add-on downloaden geen idee hoe die heet waar je ook shit kan kopen zoals maps enzo.
     

Deel Deze Pagina